Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-28
Płońsk: Przeprowadzenie kursów operatora wózków widłowych
Numer ogłoszenia: 317106 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Jednostka Obsługi Placówek Oświatowych , ul. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6623008, faks 023 6623008.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pjopo.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów operatora wózków widłowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) : 80. 53. 00.00 - 8 Usługi szkolenia zawodowego 2. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów operatora wózków widłowych dla 30 uczniów (podzielonych na 3 grupy 10-osobowe) szkół zawodowych z terenu Powiatu , w tym: a) 1 grupa - uczniowie Zespołu Szkół Nr 1 w Płońsku b) 1 grupa - uczniowie Zespołu Szkół w Raciążu c) 1 grupa - uczniowie Zespołu Szkół w Czerwińsku. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Moja wiedza, moje umiejętności, moja przyszłość - program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Płoński. Kursy obejmują szkolenie w zakresie zdobycia uprawnień do kierowania wózkami jezdniowymi akumulatorowymi i spalinowymi z uprawnieniami do bezpiecznej wymiany butli gazowych (LPG). 3. Szczegółowe wymagania zamawiającego dotyczące niniejszego przedmiotu zamówienia: 3.1.Kurs operatora wózków widłowych musi obejmować dla każdej z grup minimum 60 godzin szkolenia składającego się z zajęć teoretycznych i praktycznych. 3.2. Program zajęć musi być sporządzony zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zawierać co najmniej następujące zagadnienia: - budowa wózka widłowego, - zasady BHP na stanowisku operatora wózka widłowego, - rodzaje (typy) wózków widłowych, - czynności operatora w czasie pracy wózkiem, - praktyczna nauka manewrowaniem wózka z osprzętem, - teoretyczna i praktyczna nauka w zakresie bezpiecznej wymiany butli z gazem propan - butan. 3.3. Celem kursu jest zdobycie wiadomości teoretycznych oraz praktycznych umiejętności w zakresie obsługi wózków widłowych oraz uzyskanie uprawnień w przedmiotowym zakresie. 3.4. Kurs zakończy się egzaminem, przeprowadzonym przez uprawnioną jednostkę, zorganizowanym przez Wykonawcę. Zakończenie kursu jest jednoznaczne z uzyskaniem uprawnień przez wszystkich uczestników kursu. 3.5. Koszt egzaminu i wydania uprawnień musi być wliczony w cenę kursu. 3.6. Wymagania dotyczące zakresu uzyskanych przez uczestników kursu uprawnień są następujące: uprawnienia bezterminowe; unijne z Certyfikatem Ministerstwa Gospodarki; wydane na drukach MEN w języku: polskim, angielskim, niemieckim; na wszystkie typy wózków (podnośnikowe, unoszące, załadowcze, ciągnikowe i specjalne). 3.7. Termin wykonania zamówienia: - rozpoczęcie - 01.10.2012 roku - zakończenie - 15.04.2013 roku (w tym: zakończenie kursu dla pierwszych grup nie wcześniej niż w styczniu 2013 roku). 3.8. Miejsce przeprowadzenia kursów zapewnia: - Zamawiający - dla zajęć teoretycznych - Wykonawca - dla zajęć praktycznych. 3.9. Wykonawca zobowiązuje się do: - Wykonawca w zakresie świadczonej usługi zapewni przeprowadzenie dla uczestników kursu badań lekarskich wymaganych przy ubieganiu się o uprawnienia operatora wózków widłowych i pokrycia ich kosztów. W przypadku wykluczenia któregokolwiek uczestnika z udziału w kursie z przyczyn zdrowotnych wykonawca pokryje koszt badania lekarskiego kolejnej osoby z listy rezerwowej, wskazanej przez zamawiającego do odbycia kursu, - zapewnienia wózków widłowych niezbędnych do przeprowadzenia kursów wraz materiałami eksploatacyjnymi, - zapewnienia kasków ochronnych dla kursantów, - zapewnienia placu manewrowego wyposażonego zgodnie z wymogami programowymi w: pachołki, palety, skrzynio - palety itp., - zabezpieczenia placu manewrowego zgodnie z przepisami BHP, - zaopatrzenia uczniów w materiały dydaktyczne (np. książki, materiały firmowe itp.), - przedstawienia Zamawiającemu, najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem zajęć, harmonogramu zajęć teoretycznych i praktycznych uzgodnionego z koordynatorami szkolnymi. 3.10.Zajęcia teoretyczne muszą odbywać się w grupach 10-osobowych. Zajęcia praktyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości, gdzie mają siedziby szkoły, do których uczęszczają kursanci. W innym przypadku Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo na własny koszt bezpłatnie zapewnić dowóz uczestników spod szkoły na zajęcia oraz transport powrotny. 3.11.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji szkolenia wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju kursów. 3.12. Terminy zajęć muszą być dostosowane do planu zajęć dydaktycznych uczniów i odbywać się będą poza godzinami lekcji wynikającymi ze szkolnego planu nauczania. 3.13. Do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: - kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem zaświadczeń lekarskich kursantów, - kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kart zajęć teoretycznych i praktycznych, zawierających informacje o tematyce, terminach zajęć każdego kursanta wraz z liczbą godzin i jego podpisem potwierdzającym obecność., - oryginały dokumentów potwierdzających uzyskanie uprawnień przez kursantów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie spełnia warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie spełnia warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie spełnia warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie spełnia warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie spełnia warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) niezbędne pełnomocnictwa, jeżeli dotyczy, 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany organizacyjne stron powodować będą aneks do umowy. 2. Istotne zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku mniejszej liczby osób uczestniczących w kursie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pjopo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Jednostka Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku, ul. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk - na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Jednostka Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku, ul. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie termomodernizacji budynków Gminy Miasto Płońsk
- Opracowanie dokumentacji technicznej w ramach zadania pn. Przebudowa ulicy Jędrzejewicza wraz z budową kanalizacji deszczowej.
- Wykonanie usług opiekuńczych świadczonych na rzecz osób wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płońsku
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe (13 części) w ramach projektu "Moda na sukces"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych - kurs prawa jazdy kategorii C, D z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną na przewóz rzeczy/osób.
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa jazdy kat. D do B i Kwalifikacji Wstępnej Przyspieszonej do kat. D
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji zawodowych, w tym kursu na prawo jazdy kat. B i T
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.