To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-03
Nowy Sącz: Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych w projekcie pn. Integracja społeczno-zawodowa osób długotrwale bezrobotnych w powiecie nowosądeckim, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Numer ogłoszenia: 316962 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262152 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna, ul. Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4408163, faks 018 4422950.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna 100% udziałów JST.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych w projekcie pn. Integracja społeczno-zawodowa osób długotrwale bezrobotnych w powiecie nowosądeckim, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych podczas organizacji poradnictwa psychologicznego w trybie weekendowym (piątek, sobota, niedziela): - w terminie 07-09.10.2011 r. dla grupy 15-osobowej, personelu projektu w składzie 2-osobowym i jednego psychologa, łącznie dla 18 osób, - w terminie 28-30.10.2011 r. dla grupy 15-osobowej, personelu projektu w składzie 2-osobowym i jednego psychologa, łącznie dla 18 osób, - w terminie 02-04.12.2011 r. dla grupy 15-osobowej, personelu projektu w składzie 2-osobowym i jednego psychologa, łącznie dla 18 osób, - w terminie 16-18.12.2011 r. dla grupy 15-osobowej, personelu projektu w składzie 2-osobowym i jednego psychologa, łącznie dla 18 osób, - w terminie 12-14.10.2012 r. dla grupy 15-osobowej, personelu projektu w składzie 2-osobowym i jednego psychologa, łącznie dla 18 osób, - w terminie 26-28.10.2012 r. dla grupy 15-osobowej, personelu projektu w składzie 2-osobowym i jednego psychologa, łącznie dla 18 osób, - w terminie 07-09.12.2012 r. dla grupy 15-osobowej, personelu projektu w składzie 2-osobowym i jednego psychologa, łącznie dla 18 osób, - w terminie 14-16.12.2012 r. dla grupy 15-osobowej, personelu projektu w składzie 2-osobowym i jednego psychologa, łącznie dla 18 osób, na obszarze województwa małopolskiego, z wyłączeniem miasta Nowego Sącza i powiatu nowosądeckiego, z tej racji, że zgodnie z założeniami Projektu poradnictwo psychologiczne ma mieć charakter wyjazdowy, zgodnie z poniższą specyfikacją: 1) miejsca noclegowe w pokojach dwuosobowych dla uczestników poradnictwa psychologicznego, 2) miejsca noclegowe w pokojach jednoosobowych dla personelu projektu i psychologa, 3) posiłki, obsługa kelnerska posiłków głównych, 4) przygotowanie przerw kawowych z obsługą kelnerską w trakcie poradnictwa 5) wynajem klimatyzowanej sali konferencyjnej, wyposażonej w ekran, flipchart, rzutnik multimedialny, nagłośnienie, bezprzewodowe łącze Internetowe, 6) w razie konieczności Wykonawca zapewni opiekę medyczną uczestnikom wyjazdu w tym zorganizowanie transportu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Integracja społeczno-zawodowa osób długotrwale bezrobotnych w powiecie nowosądeckim jest współfinansowany w 85% przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i w 15% z budżetu państwa..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wilga Sp. z o.o., ul. Przedwiośnie 16/23, 33-300 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173084,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 178560,00
Oferta z najniższą ceną: 178560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 178560,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.60.2025 Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Biura Prezydenta do zaawansowanej obróbki graficznej i tworzenia materiałów wideo
- Zakup i montaż dźwigu towarowego (platformy towarowej) w istniejącym szybie w budynku Oddziału ZUS w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77
- Zamówienie na zakup wyposażenia do pracowni w szkołach ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: "Podniesienie jakości oferty szkół (...)
- Usługa wynajmu sceny estradowej, nagłośnienia, oświetlenia i obsługą podczas koncertu plenerowe pn.: "KONCERT LETNI. Akademia Ciupaga".
- Dostawa wyposażenia diagnostycznego urządzeń elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 4.
- BZP.271.62.2025 Zagospodarowanie terenu działki nr 13/2 przy ul. Sucharskiego w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
- "Kompleksowa organizacja trzech pięciodniowych wyjazdów studyjnych (Czechy, Dania i Litwa) dla 35 osób (uczniów szkoły średniej, nauczycieli i ekspertów branży rybackiej)."
- Kompleksowa organizacja wydarzenia Szkoła Prototypowania (II edycja)
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia i dystrybucji posiłków dla pacjentów hospitalizowanych"
- Usługa cateringowa na szkoleniu połączonym z warsztatami polowymi pn. "Dzień Kukurydzy"
- Kompleksowa usługa organizacji i realizacji wyjazdu studyjnego do Włoch w dniach: 28.09-03.10.2025 r. w ramach operacji pn. Innowacyjne metody przetwórstwa produktów roślinnych i zwierzęcych[...]
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.