eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ Sanatorium MSWiA w Sopocie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-09

Sopot: Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ Sanatorium MSWiA w Sopocie
Numer ogłoszenia: 316837 - 2010; data zamieszczenia: 09.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278955 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA w Sopocie, ul. Bitwy pod Płowcami 63/65, 81-731 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5511228 w. 342, faks 58 550 70 06.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ Sanatorium MSWiA w Sopocie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych, obejmujące: - odbiór, - pranie, - maglowanie, - dezynfekcję, - reperację uszkodzeń bielizny (zszywanie pęknięć, cerowanie), - znakowanie (uzupełnianie brakującego lub nieczytelnego znakowania) - dostarczenie wypranego asortymentu do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy. 2. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. 3. Środki transportu muszą spełniać wymogi sanitarne. 4. Pralnia musi spełniać wymagania jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia przeznaczone do prania bielizny szpitalnej, określone Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. (Dz.U. Nr 213,poz. 1568) 5. Wykonawca musi stosować środki piorące i dezynfekujące posiadające atesty do prania i dezynfekcji bielizny ogólnoszpitalnej. 6. Odbiór brudnej bielizny i dostarczanie czystej odbywać się będzie dwa razy w tygodniu w godzinach od 830 do 1300. 7. Wykonawca odbiera asortyment z siedziby zamawiającego. 8. Zamawiający przekazuje wykonawcy uprzednio przeliczony i sprawdzony jakościowo asortyment zapakowany w worki foliowe oznaczone numerem piętra i z wyszczególnioną ilością asortymentu. Potwierdzeniem przekazania asortymentu wykonawcy jest dokument wystawiony przez zamawiającego określający ilości przekazanego asortymentu. 9. Jakiekolwiek zastrzeżenia do ilości przekazanego asortymentu i jego uszkodzenia Wykonawca zobowiązany jest zgłosić następnego dnia po odbiorze od Zamawiającego. 10. Wykonawca dostarcza do siedziby zamawiającego wyprany asortyment zapakowany w worki foliowe oznaczone jak w pkt.8. Potwierdzeniem przekazania Zamawiającemu asortymentu po wykonanej usłudze jest dokument wystawiony przez Wykonawcę określający ilości zwracanego asortymentu. 11. Zamawiający zobowiązany jest do przekazania Wykonawcy wszelkich zastrzeżeń co do ilości, jakości prania i ewentualnych uszkodzeń wypranego asortymentu najpóźniej w dniu następnym po odbiorze 12. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego uszkodzeń lub braku asortymentu wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody. 13. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego źle wykonanej usługi pralniczej, wykonawca zobowiązany jest do powtórnego wykonania usługi na własny koszt. 14. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania zamówienia w całości podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.11.10.00 - Usługi świadczone przez organizacje przedsiębiorców .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum pralnicze Sp. z o.o., ul. Rdestowa 65/67, 81-577 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 211354,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 262920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 262920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 262920,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.