To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-04
Suwałki: Dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 316746 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264320 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ, ul. Mickiewicza 11, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662268, faks 087 5662268.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 6 pakietów Pakiet nr 1 dostawa: Respiratorów szt. 2 Pakiet nr 2 dostawa: Ssaków mechanicznych szt. 2 Pakiet nr 3 dostawa: Pomp infuzyjnych szt. 2 Pakiet nr 4 dostawa: Krzesełek transportowych szt. 2 Pakiet nr 5 dostawa: Noszy zbierakowe szt. 2 Pakiet nr 6 dostawa: Defibrylatorów szt. 2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia 33.19.21.60 - Nosze 33.18.21.00 - Defibrylatory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup realizowany jest w ramach projektu Doskonalenie pogotowia ratunkowego przy wykorzystaniu współpracy instytucji ochrony zdrowia regionu przygranicznego jest wdrażany w ramach: Europejskiej Współpracy Terytorialnej, Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska ma na celu wspieranie zrównoważonego rozwoju obszaru przygranicznego Litwy i Polski, poprzez podniesienie ekonomicznej, społecznej i terytorialnej spójności. Program współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDLINE Sp. z o.o., ul.Fabryczna 17, 65-410 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24016,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23378,00
Oferta z najniższą ceną: 23378,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23378,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDLINE Sp. z o.o., ul.Fabryczna 17, 65-410 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9828,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2487,60
Oferta z najniższą ceną: 2487,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2487,60
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDLINE Sp. z o.o., ul.Fabryczna 17, 65-410 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7196,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6476,40
Oferta z najniższą ceną: 6476,40 / Oferta z najwyższą ceną: 6476,40
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Emergency Medical System Poland Sp. z o.o., ul. Ułanów 7, 20-554 Lublin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3572,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1916,00
Oferta z najniższą ceną: 1916,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4278,90
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDEVICE Medical Devices, ul.Roentgena 20/8, 02-786 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90200,00
Oferta z najniższą ceną: 90200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Prowadzenie zastępczej obsługi kasowej w Starostwie Powiatowym w Suwałkach w okresie od 01.08.2025 r. do 31.07.2028 r.
- "Aktywne Place Zabaw 2025 - Żłobek Miejski ul. Kamedulska 3"
- Ubezpieczenie mienia oraz OC z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Suwałkach
- "Aktywne Place Zabaw 2025 - Żłobek Miejski ul. Andersa 1"
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu na potrzeby ratowania życia i zdrowia mieszkańców województwa łódzkiego dla WSRM w Łodzi w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok
- Zakup sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Miejskiego ośrodka Zdrowia w Świebodzicach
- Dostawa kaset jednorazowych do systemu robotycznego wraz z dzierżawą robotycznego systemu do zdalnego wprowadzania i manipulowania prowadnikami i stentami/balonami - 1 kpl. dla UCK.
- ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH PROJEKTU "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa opasek bezpieczeństwa oraz czujek bezpieczeństwa wraz z systemem teleopieki i monitoringu dla osób starszych
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie IV
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.