Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-02
Ostrów Wielkopolski: Dostawa samochodu operacyjnego na potrzeby Komendy Powiatowej PSP w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 316679 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim , ul. Batorego 21, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7375050, faks 062 7375055.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu operacyjnego na potrzeby Komendy Powiatowej PSP w Ostrowie Wielkopolskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych tj.: - Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r.w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.) Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) 2. Rok produkcji samochodu - 2011 3. Nadwozie pojazdu (hatchback liftback kombi) przystosowane do przewozu 5 osób wraz z kierowcą 4. Dopuszczalna masa całkowita do 1950 kg 5. Długość pojazdu nie mniejsza niż 4200 mm, ale nie większa niż 4500 mm 6. Szerokość pojazdu z lusterkami bocznymi nie większa niż 2000 mm 7. Wysokość pojazdu nie mniejsza niż 1600mm, nie większa niż 1750 mm 8. Silnik benzynowy o pojemności minimalnej 1390 cm3 i maksymalnej 1600 cm3 spełniający wymagania normy spalania minimum Euro 5 9. Maksymalny moment obrotowy nie mniejszy niż 200 Nm 10. Liczba cylindrów - 4 11. Moc silnika nie mniejsza niż 120 KM 12. Rodzaj napędu - przednia oś 13. Skrzynia biegów manualna minimum sześciostopniowa 14. Moc alternatora i pojemność akumulatora musi zapewnić pokrycie zapotrzebowania na energię elektryczną przy maksymalnym obciążeniu( m.in. radiotelefon, sygnalizacja świetlna i dźwiękowa) 15. Niezbędne minimalne wyposażenie: - poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera oraz boczne poduszki powietrzne - układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania - ABS - system zapobiegający utracie przyczepności kół podczas przyspieszania - ASR lub równoważny - elektroniczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem siły hamowania - ESP lub równoważny - system przeciwdziałający poślizgowi kół napędowych podczas hamowania silnikiem - MSR lub równoważny - elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego - EDS lub równoważny - klimatyzacja manualna - wspomaganie układu kierowniczego - centralny zamek ze zdalnym sterowaniem - pasy bezpieczeństwa - wszystkie 3-punktowe dla wszystkich miejsc, z przodu napinacze pirotechniczne - blokada przeciwuruchomieniowa (immobiliser) - elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich - elektrycznie sterowane i ogrzewane lusterka zewnętrzne - dywaniki gumowe lub silikonowe dla wszystkich pasażerów pojazdu - felgi 16 cali z oponami na sezon zimowy - komplet opon na sezon letni - koło zapasowe - radioodtwarzacz CD wraz z instalacją radiową i 4 głośnikami - wycieraczki szyby przedniej z regulacją częstotliwości pracy i ze spryskiwaczem - komputer pokładowy - liczba miejsc siedzących - 5 - nadwozie w kolorze czerwonym - tapicerka i wnętrze pojazdu w ciemnym kolorze - regulowana wysokość fotela kierowcy - dodatkowe gniazdo 12 V w komorze bagażnika - czujniki parkowania z tyłu - światła do jazdy dziennej - reflektory przeciwmgielne przednie 16. Pojazd oznakowany: po obu stronach pojazdu pasy wyróżniające barwy czerwonej z atestowanej folii odblaskowej oraz napis STRAŻ i oznaczenie numerem operacyjnym barwy białej. Numer operacyjny wskazany zostanie przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy 17. Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze, (belka świetlna z napisem STRAŻ) dźwiękowe i świetlne, z możliwością podawania komunikatów Należy podać typ/model urządzenia sygnalizacyjno - ostrzegawczego, dźwiękowego i świetlnego 18. W kabinie pojazdu musi być zamontowany radiotelefon przewoźny Motorola GM 360. Radiotelefon oraz antenę dostarczy Zamawiający. 19. Zmiany adaptacyjne pojazdu dotyczące montażu wyposażenia nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji. 20. Minimalny okres gwarancji wynosi: -gwarancja mechaniczna na cały pojazd - minimum 24 miesiące, -gwarancja na lakier nadwozia - minimum 36 miesięcy, -gwarancja na korozję perforacyjną nadwozia - minimum 96 miesięcy, -gwarancja na wyposażenie - minimum 24 miesiące. -należy podać ile miesięcy wynosi gwarancja mechaniczna na cały pojazd, -należy podać ile miesięcy wynosi gwarancja na lakier nadwozia, -należy podać ile miesięcy wynosi gwarancja na korozję perforacyjną nadwozia, -należy podać ile miesięcy wynosi gwarancja na wyposażenie. 21. Dokumentacja dostarczona przez Wykonawcę Zamawiającemu podczas odbioru pojazdu: wyciąg ze świadectwa homologacji mówiącej, że jest to pojazd osobowy, karta pojazdu, instrukcja obsługi w języku polskim, książki gwarancyjne pojazdu i wyposażenia, zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym dla pojazdów specjalnych. 22. Zapewnienie serwisu pogwarancyjnego i dostępność części fabrycznie nowych przez okres minimum 10 lat od daty dostawy pojazdu. 23. Dostępność serwisu pojazdu w promieniu do 30 km od siedziby zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppspostrow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim
63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Batorego 21.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Batorego 21, pierwsze piętro (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa dwóch zbiorników retencyjnych wody opadowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 7 przy ul. Bema w Ostrowie Wielkopolskim"
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Ostrów Wlkp., ul. Wysocka
- Realizacja kursu diagnostyki roślin drzewiastych i podstaw arborystyki oraz kursu specjalistycznego języka angielskiego - ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Świadczenie usług konserwacji i przeglądów oraz napraw urządzeń dźwigowych wraz z utrzymaniem całodobowego pogotowia dźwigowego dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wlkp.
- Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn. "Budowa dwóch zbiorników retencyjnych wody opadowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 7 przy ul. Bema w Ostrowie Wielkopolskim"
- Remont pomieszczeń Poradni Specjalistycznej wraz z wykonaniem instalacji klimatyzacji oraz systemu kolejkowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa lekkiego samochodu zaopatrzeniowego
- Dostawa nowego autobusu do przewozu osób
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu specjalistycznego - WUKO
- Samochód dla Ochotniczej Straży Pożarnej zad. 2025/07 w ramach Łomiankowskiego Mechanizmu Partycypacyjnego
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Szyszkowie
- Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych przystosowany do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.