Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-07-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: BUDOWA ZATOKI AUTOBUSOWEJ PRZY DRODZE WOJEWÓDZKIEJ NR 396 W MIEJSCOWOŚCI PRZECZÓW
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, do kontaktów: Mirosław Sokołowski - Wydział Budowy i Planowania, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, fax 077 4581352, e-mail: przetargi@zdw.opole.pl, www.zdw.opole.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ZATOKI AUTOBUSOWEJ PRZY DRODZE WOJEWÓDZKIEJ NR 396 W MIEJSCOWOŚCI PRZECZÓW. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: roboty budowlane obejmują między innymi: 1. ułożenie kanału kanalizacji deszczowej z rur żelbetowych WIPRO fi 400 - 68,0 m, 2. ułożenie kanału kanalizacji deszczowej z rur PCV fi 315 - 11,0 m, 3. poszeżenie jezdni - 52,0 m2, 4. wykonanie zatoki autobusowej o nawierzchni bitumicznej - 114,0 m2, 5. wykonanie chodnika z kostki Polbruk gr. 8 cm - 119 m2, 6. wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej - 80,0 m2. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: droga wojewódzka nr 396 w miejscowości Przeczów. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: tak jak w pkt. II.1.3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 40;
III.1) Wymagane wadium: 3000.00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niżej wymienione warunki: 1. Potencjał kadrowy Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien posiadać wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych poniżej stanowisk: - kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami drogowymi oraz będący członkiem Okręgowej Izby Inżynierów, - kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami kanalizacyjnymi oraz będący członkiem Okręgowej Izby Inżynierów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2. Doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczął i zakończył) co najmniej 3 zadania w zakresie robót drogowych o wartości minimum 50.000,00 PLN każde. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 3. Potencjał sprzętowy Wykonawca musi posiadać w pełni sprawny niżej wymieniony sprzęt: - koparko-ładowarkę lub koparkę - 1 szt, - zagęszczarkę wibracyjną - 1 szt, - walec stalowy wibracyjny - 1 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4. W terminie do 11.07.2005 r. do godz. 11:00 złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym zawierający dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: 1/ Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy. 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3/ Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5/ Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień Publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6/ Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia wraz z uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów. 7/ Wykaz niezbędnego sprzętu do realizacji przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt. 3. 8/ Wykaz zadań w zakresie robót drogowych o wartości minimum 50.000,00 PLN każde wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zadania te zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do wniosku dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w pkt. od 1/ do 5/. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wniosek musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, wymienione w dokumencie potwierdzającym status prawny firmy lub posiadające pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być wniesione w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty załączone do wniosku (inne niż pełnomocnictwo) mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy, o którym mowa wyżej. Wszystkie dokumenty winny być złożone w zaklejonej/zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres zamawiającego, oznaczonej napisem "Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na budowę zatoki autobusowej w miejscowości Przeczów". Zamawiający przyzna punkty za spełnienie przez wykonawcę następującego warunku: Wykonawca, który udokumentuje, że w okresie pięciu lat przed upływem składania wniosków wykonał więcej niż 3 zadania w zakresie robót drogowych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN każde, otrzyma za każde następne zadanie 3 punkty. Maksymalna ilość uzyskanych punktów - 15
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 11.07.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.07.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.06.2005.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- 1.02.2026-31.01.2027: Postępowanie na wykonanie usługi dotyczącej ochrony osób i mienia w obiekcie będącym we władaniu Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Jana Pawła II w Opolu
- Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia dziewięciu przejść i przejazdów na ciągach pieszo - rowerowych wzdłuż ul. Pużaka i al. Witosa w Opolu.
- Roboty instalacyjne w zakresie wod-kan, CO, gaz - mające na celu konserwację, wymianę lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole.
- Roboty drogowe polegające na remoncie nawierzchni terenów mieszkaniowych (podwórza) stanowiących zasób Gminy Opole
- Usługa odbioru i profesjonalnego niszczenia dokumentacji.
- Zakup mebli oraz wyposażenia do Poradni i Pracowni w SP ZOZ MSWiA w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty drogowe polegające na remoncie nawierzchni terenów mieszkaniowych (podwórza) stanowiących zasób Gminy Opole
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 5201W Płock - Zągoty - Bonisław w zakresie budowy ścieżki rowerowej
- ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ 1268C SEROCK-STRONNO NA ODCINKU CA 1,6 KM
- "Budowa dróg gminnych - ul. Mazowieckiej i ul. Królewskiej w Cekanowie wraz z infrastrukturą - Program Rozwoju Infrastruktury Drogowej na terenie Gminy Słupno - OFMP" - etap II
- Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej, działka Nr 438/44 w Kietrzu".
- Przystosowanie GNT PW przy ul. Narbutta 85 dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami-etap II Przebudowa wejścia głównego do budynku przebudowa dziedzińca wejściowego oraz zabudowa istniejącego tarasu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





