To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-27
Katowice: Dostawa akcesoriów do utrzymania czystości
Numer ogłoszenia: 316566 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252102 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul.Rakowiecka 26, 00-940 W-wa, KRS: 0000334972 Sąd Rej. dla m.st. W-wy, kapitał zakł.774 140 000 zł w całości wpłacony.Jednostka prowadząca post. w im. "Poczty Polskiej S.A." Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, woj. śląskie, tel. (32) 2538862, faks (32) 2513346.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów do utrzymania czystości.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia - dostawa akcesoriów do utrzymania czystości, w podziale na dwie części: 1) część I zamówienia - dostawa akcesoriów do utrzymania czystości do Regionalnego Zespołu Magazynów w Zabrzu, 2) część II zamówienia - dostawa akcesoriów do utrzymania czystości do OSW Dąb Ustroń - Jaszowiec. 2. Kod CPV określający przedmiot zamówienia: 39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe, 33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety, 39500000-7 Wyroby włókiennicze, 39812400-1 Zmiotki, 18141000-9 Rękawice robocze, 18424300-0 Rękawice jednorazowe, 39510000-0 Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym, 39525000-8 Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych. 3. Termin realizacji zamówienia (obowiązywania umowy): 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 4. Specyfikacja rodzajowo-ilościowa akcesoriów do utrzymania czystości, objętych przedmiotem zamówienia, zawarta jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Dostarczone artykuły winny posiadać okres ważności wskazany przez producenta na opakowaniu i powinny być zdatne do użytku, nie krócej niż 6 miesięcy od daty dostawy. 6. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie w terminach wskazanych przez zamawiającego (nie częściej niż jeden raz na trzy miesiące), na podstawie zamówień przekazywanych przez poszczególne jednostki zamawiającego, tj.: 1) Regionalny Zespół Magazynów 41-800 Zabrze, Mielżyńskiego 5, 2) OSW Dąb 43-453 Ustroń - Jaszowiec, ul. Wczasowa 47 a. 7. Dostawa konkretnego asortymentu i ilości artykułów następować będzie poprzez każdorazowe zamówienie żądanej ilości, pisemnie (przesyłką pocztową), poprzez faks lub pocztą elektroniczną, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z wykonawcą. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z wykonawcą za pomocą faksu lub drogą elektroniczną (np. z powodu wyłączenia lub awarii odpowiedniego urządzenia u wykonawcy), za czas zgłoszenia przyjmować się będzie czas wskazany przez zamawiającego. Zamawiający będzie określał w zapotrzebowaniu ilość i rodzaj artykułów. 8. Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia towaru w pełnej ilości, określonej w załączniku nr 1. Zmniejszenie ilości zamawianego towaru nie może przekroczyć 30 % całości zamówienia. Z tego tytułu wykonawca nie będzie mógł wnosić jakichkolwiek roszczeń względem zamawiającego. 9. W wyjątkowych sytuacjach, np. podyktowanych nagłą potrzebą dodatkowej dostawy artykułów, których wcześniej nie można było przewidzieć, zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia dodatkowego zamówienia. 10. Dostarczany przez wykonawcę towar, zgodny z zamówionym asortymentem, winien posiadać wymagane atesty PZH. 11. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane do następujących miejsc: 1) Regionalny Zespół Magazynów w Zabrzu, ul. Mielżyńskiego 5, 2) Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy Dąb w Ustroniu - Jaszowcu, ul. Wczasowa 47a. 12. Nieprzekraczalny termin realizacji dostawy każdej partii produktów zamawiający ustala na 4 dni robocze, od dnia dostarczenia zamówienia wykonawcy. 13. Dostawy i wyładunek artykułów odbywać się będą wyłącznie na koszt i ryzyko wykonawcy. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany cen jednostkowych towaru w trakcie realizacji przedmiotu umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze 39.81.24.00 - Zmiotki 18.14.10.00 - Rękawice robocze 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 39.51.00.00 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym 39.52.50.00 - Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa akcesoriów do utrzymania czystości do Regionalnego Zespołu Magazynów w Zabrzu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe ADMOR, ul. Wierzbicka 58/1, 26-600 Radom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43236,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27161,92
Oferta z najniższą ceną: 27161,92 / Oferta z najwyższą ceną: 39264,12
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa akcesoriów do utrzymania czystości do OSW Dąb Ustroń - Jaszowiec
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GEMINI Sp. z o.o., ul. Dulęby 7, 40-833 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17057,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18440,90
Oferta z najniższą ceną: 18440,90 / Oferta z najwyższą ceną: 22282,19
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące instalacji sieciowej - komputerowej w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- "Rewitalizacja placu zabaw między ulicami Szarych Szeregów a Bazyliową w Katowicach"
- "Modernizacja i doposażenie placu zabaw na Placu Pileckiego w Katowicach"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej
- Organizacja i realizacja badania pt. "Efektywność wsparcia finansowego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2023 w województwie śląskim"
- "Nowe skwery na bulwarach Rawy w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów laboratoryjnych
- Dostawa wraz z montażem sprzętu gastronomicznego
- Dostawa jednorazowa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz akcesoriów laboratoryjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawę artykułów do utrzymania czystości i worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. przez okres 12 miesięcy
- Sukcesywna dostawa rękawic medycznych
- Dostawa środków czystości
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.