eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rezerwacja, zakup i dostarczenie do siedziby Centrali NFZ biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze oraz biletów kolejowych na zagraniczne pasażerskie przewozy kolejowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Warszawa: Rezerwacja, zakup i dostarczenie do siedziby Centrali NFZ biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze oraz biletów kolejowych na zagraniczne pasażerskie przewozy kolejowe
Numer ogłoszenia: 316514 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 275540 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 572 62 54, 022 572 62 51, faks 022 572 63 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rezerwacja, zakup i dostarczenie do siedziby Centrali NFZ biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze oraz biletów kolejowych na zagraniczne pasażerskie przewozy kolejowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1)sukcesywna rezerwacja, sprzedaż i dostarczanie biletów lotniczych komunikacji międzynarodowej (ok. 80 % całości zamówienia); 2)sukcesywna rezerwacja, sprzedaż i dostarczanie biletów na trasach międzykontynentalnych (ok. 15 % całości zamówienia); 3)sukcesywna rezerwacja, sprzedaż i dostarczanie biletów lotniczych komunikacji krajowej (ok. 2 % całości zamówienia); 4)sukcesywna rezerwacja, sprzedaż i dostarczanie biletów kolejowych zagranicznych (ok. 2% całości zamówienia); 5)na życzenie Zamawiającego sprzedaż i dostarczanie polis ubezpieczeniowych (ok. 1% całości zamówienia); przez okres 24 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy o zamówienie. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)rezerwacji miejsc i sprzedaży biletów lotniczych komunikacji międzynarodowej z uwzględnieniem bezkolizyjnej relacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie oraz z uwzględnianiem najniższych z dostępnych taryf publikowanych i stawek negocjowanych oraz stawek promocyjnych, w klasach wymaganych przez Zamawiającego, a także w klasie przewoźników z grupy tzw. Tanich Linii Lotniczych. Wykonawca zobowiązany jest wybierać bilety na połączenia lotnicze kierując się wyłącznie zasadą najniższej ceny biletów na te połączenia dostępnych w danych terminach, na danej trasie, z zachowaniem uczciwości handlowej oraz wymaganego standardu podróży - klasa ekonomiczna (w przypadku braku lub na życzenie Zamawiającego klasa wyższa); 2)przedstawienia (za pomocą fax-u lub poczty elektronicznej na adres wskazany przez Zamawiającego) w terminie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego zapytania w formie elektronicznej lub telefonicznej minimum dwóch propozycji kolejno cenowo najkorzystniejszych połączeń występujących na rynku, mając na względzie wymóg wskazania niekolidujących ze sobą połączeń (w przypadku podróży wieloetapowych), najkrótszych czasowo połączeń na danej trasie, za wyjątkiem sytuacji kiedy Zamawiający wskazuje konkretny termin i przewoźnika, a także informacje przekazane przez Zamawiającego dotyczące czasu rozpoczęcia i zakończenia podróży; 3)dokonania rezerwacji biletu wskazanego przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia rezerwacji przekazanego drogą elektroniczną lub telefoniczną; 4)Wykonawca każdorazowo będzie przesyłał Zamawiającemu drogą elektroniczną lub fax-em, na wskazany adres, potwierdzenie dokonanych rezerwacji biletów, zawierające następujące informacje: a) o linii lotniczej (przewoźniku) świadczącej usługę przewozu, b) o miejscu i terminie (data i godzina) wylotu (ze wskazniem lotniska ), c) o miejscu i terminie (data i godzina) powrotu (ze wskaazniem lotniska), d) o czasie trwania lotu, a w przypadku połączeń wieloetapowych o łącznym czasie trwania lotu, e) w przypadku połączeń wieloetapowych - o ilości i miejscu ewentualnych przesiadek, wraz z terminami (data i godzina) przylotu i odlotu z miejsca przesiadki, f) o klasie biletu oraz warunkach taryfy, g) o cenie biletu przewoźnika (bez opłaty transakcyjnej), z uwzględnieniem nadania bagażu, w zł polskich, h) o terminie wykupu biletu w określonej cenie, i) o możliwości i warunkach anulowania biletu, j) o możliwości zmian terminu wylotu, przylotu, k) o możliwości zmian danych dotyczących pasażera, l) o możliwości zmiany trasy podróży. 5)dostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia rezerwacji za pomocą poczty elektronicznej lub fax-u niezwłocznie, lecz nie później niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia dokonania rezerwacji; 6)telefonicznego lub elektronicznego przypominania o konieczności wykupu biletów, najpóźniej na 24 godziny przed upływem terminu ważności dokonanej uprzednio rezerwacji. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy z prośbą o przedłużenie rezerwacji i terminu wykupu biletu. Wówczas Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia przedłużenia rezerwacji i terminu wykupu biletu ze wskazaniem ceny za dane zlecenie za pomocą fax-u lub poczty elektronicznej niezwłocznie, lecz nie później niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia dokonania przedłużenia rezerwacji; 7)przekazania biletów elektronicznych za pomocą fax-u lub poczty elektronicznej w terminie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia wykupu biletu; 8)bezpłatne dostarczenie do siedziby Zamawiającego dokumentu podróży (bilety lotnicze i kolejowe) w formie papierowej w przypadku, gdy na danej trasie nie ma możliwości wystawienia biletu elektronicznego lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Warszawy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego jednak nie później niż na 24 godziny przed planowaną podróżą, a jeśli sytuacja będzie tego wymagała w ciągu 3 godzin od złożenia zlecenia; 9)stosowaniu minimalnych cen dostępnych w danym terminie z zachowaniem wymaganego standardu podróży - klasa ekonomiczna (w przypadku braku lub na życzenie Zamawiającego klasa wyższa); 10)sprzedaży biletów lotniczych, których cena będzie zawierała wszelkie opłaty wymagane prawem krajowym i międzynarodowym, w szczególności opłaty lotniskowe, paliwowe, rezerwacyjne, podatkowe oraz w przypadku wykupienia przez Zamawiającego ubezpieczenia, opłat za ubezpieczenie; 11)sprzedaży biletów kolejowych z uwzględnieniem najkorzystniejszych połączeń komunikacyjnych; 12)niezwłocznego informowania Zamawiającego o braku możliwości realizacji rezerwacji lub sprzedaży biletów, jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce wraz z uzasadnieniem; 13)zapewnienia Zamawiającemu możliwość dokonywania zmian na biletach, w zakresie danych pasażera, terminu przelotu lub trasy biletu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami; 14)regulowania należności z tytułu zapewnienia biletów lotniczych i kolejowych oraz z tytułu wszelkich kosztów związanych z przewozem lotniczym i kolejowym; 15)przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacji, dotyczących przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u Wykonawcy, a w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych; 16)negocjowania z danym przewoźnikiem korzystnych dla Zamawiającego warunków rezygnacji z zamówionych biletów; 17)zwrotu Zamawiającemu części kosztów poniesionych przez Zamawiającego zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy, w przypadku konieczności zwrotu biletu. Zwrot tych kosztów powinien nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu biletu,na podstawie faktury korygującej; 18)sporządzania bez dodatkowych opłat, na życzenie Zamawiającego miesięcznych raportów z wystawionych przez Wykonawcę faktur za bilety lotnicze oraz kolejowe; 19)wyznaczeniu pracowników i linii telefonicznych dla kontaktów z pracownikami Zamawiającego oraz zapewnieniu dyżurnego numeru telefonu (24h) pod którym będzie dostępna osoba dokonująca na rzecz Zamawiającego - w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, nie dających się wcześniej przewidzieć - czynności; 20)posiadania w bazie danych co najmniej 300 linii lotniczych (przewoźników). 4. Zobowiązania Zamawiającego i pozostałe warunki: 1)Zamawiający zastrzega, iż wylot oraz powrót może następować w każdym dniu tygodnia,w terminie podanym w zleceniu, z uwzględnieniem obowiązującego na danej trasie rozkładu lotów; 2)Zamawiający dokonywać będzie zlecenia telefonicznie lub elektronicznie, w terminie nie krótszym niż 24 godziny przed planowanym terminem wylotu; 3)Zamawiający zastrzega sobie jednodniowy termin odstąpienia od złożonego zlecenia bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów; 4)Zamawiający ustała, że rozliczenia z Wykonawcą będą dokonywane według cen biletów przewoźnika (taryfy), z uwzględnieniem narzutu kosztów Wykonawcy w stosunku do ceny biletów przewoźnika i udzielonego przez Wykonawcę ewentualnego upustu w stosunku do cen biletów przewoźnika; 5)Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania ilości kupowanych biletów do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (tzn. zmniejszenia lub zwiększenia ich liczby), w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Furnel Travel International Sp. z o. o., ul.Kopernika 3, 00-367 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330339,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 406317,81

  • Oferta z najniższą ceną: 406317,81 / Oferta z najwyższą ceną: 406317,81

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.