eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołówwykonanie bieżących prac remontowo-budowlanych pustostanów mieszczących się w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie /Rejon 1/



Ogłoszenie z dnia 2005-07-01

POZYCJA 31644

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Mikołów: wykonanie bieżących prac remontowo-budowlanych pustostanów mieszczących się w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie /Rejon 1/ Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarki Lokalowej, do kontaktów: mgr Ewelina Krenczyk - Kasperczyk, Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. +48 32 2262718, fax +48 32 2262728 w. 212, e-mail: zgl_dzialzamowien@poczta.onet.pl, www.mikolow.um.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie bieżących prac remontowo-budowlanych pustostanów mieszczących się w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie /Rejon 1/. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: - prace występujące zawsze: odświeżenie lokalu czyli prace, malarskie, naprawa tynków oraz wymiana urządzeń typu wanna, umywalka, piec itp.; - prace występujące żadziej: naprawa posadzek, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Mikołów. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 18;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 30 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności: do 30 dni po każdorazowym zakończeniu prac. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W celu potwierdzenia powyższego wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oswiadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Informacja na temat przeciętnej liczby ztrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; - dowód wniesienia wadium, - istotne postanowienia umowy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1). w przypadku spółek prawa handlowego i innych pomiotów prowadzących pełną rachunkowość w rozumieniu ustawy z 29 września 1994r. o rachunkowości /Dz.U. Nr 121, poz.591 z późniejszymi zmianami/ - do oferty należy dołączyć bilans oraz rachunek zysków i strat za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, poświadczający osiągniście przychodu w ostatnim roku obrotowym w wysokości 1 500 000 zł. 2) W przypadku podmiotów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - do oferty należy dołączyć informację określającą: obroty, zysk, należności i zobowiązania ogółem za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, poświadczający osiągnięcie przychodu w ostatnim roku obrotowym w wysokości 1 500 000 zł w przypadku gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie ww. warunek dotyczy przychodu w wysokości 1 500 000 zł w ostatnim roku obrotowym - muszą spełniać w najgorszym wypadku łącznie - informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 100 000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj. nie wcześniej niż przed 17 lutym 2005 r. w przypadku gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdy podmiot. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - min. 1 kopię uprawnienia budowlanego o specjalności konstrukcyjno - budowlanej dla kierownika robót oraz kopię zaświadczenia o jego przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (ważne przynajmniej do 31 grudnia 2005 r.) wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej; - min. 1 kopię uprawnienia budowlanego w zakresie sanitarnym o specjalności instalacyjnej w zakresie urządzeń wodnokan., cieplnych, wentylacyjnych i gazowych dla kierownika robót oraz kopię zaświadczenia o jego przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (ważne przynajmniej do 31 grudnia 2005 r.) wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej; - min. 1 kopię uprawnienia budowlanego o specjalności instalacyjnej w zakresie urządzeń elektrycznych dla kierownika robót oraz kopię zaświadczenia o jego przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (ważne przynajmniej do 31 grudnia 2005 r.) wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej; - min. 1 kopia zaświadczenia o posiadaniu odpowiednich uprawnień o Specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń gazowych D - dla pracownika - min. 1 kopia zaświadczenia o posiadaniu odpowiednich uprawnień o Specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń gazowych E - dla pracownika - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat podobnych usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie;. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.08.2005, cena - 3,46 PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać: - Osobiście w siedzibie zamawiającego - pokój nr 201 w godzinach 8.00 - 12.00 lub - Za zaliczeniem pocztowym - na pisemny wniosek wykonawcy (3,46 PLN + koszt wysyłki). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.08.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 13.10.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.08.2005, godzina 09:15, Siedziba zamawiającego - pokój nr 017 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.