Ogłoszenie z dnia 2010-10-04
Warszawa: Roboty dodatkowe w związku z przebudową lokali użytkowych nr 13, 14 i 15 w siedzibie NFZ przy ul. Grójeckiej 186 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 316394 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5726254, 5726256, faks 022 5726305.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe w związku z przebudową lokali użytkowych nr 13, 14 i 15 w siedzibie NFZ przy ul. Grójeckiej 186 w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty dodatkowe w związku z przebudową lokali użytkowych nr 13, 14 i 15 w siedzibie NFZ przy ul. Grójeckiej 186 w Warszawie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WOLA INFO S.A., ul. Cybernetyki 7, 02-677 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131845,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 131845,59
Oferta z najniższą ceną: 131845,59 / Oferta z najwyższą ceną: 131845,59
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W wyniku przeprowadzonego postępowania, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie przebudowy lokali użytkowych Nr 13, 14, 15 w siedzibie NFZ przy ul. Grójeckiej 186, 02-390 Warszawa oraz budowę łącznika na IV kondygnacji, w dniu 6 listopada 2009 r. została zawarta umowa z wykonawcą WOLA INFO S.A. W trakcie realizacji inwestycji wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych, w poniższych zakresach: 1) Aby zminimalizować pobór energii biernej obu torów rozdzielni RGnn zainstalowanej w pom. 2-06 należy zastosować baterie kondensatorów. 2) W związku z brakiem monitoringu środowiska pomieszczeń, w których znajdują się istniejące UPSy należy rozbudować nowy system BMS o monitoring temperatury i wilgotności tego pomieszczenia oraz monitorować podstawowe parametry urządzeń UPS. Aby monitorować stan central wentylacyjnych, tym samym zapobiegać awariom i nieprawidłowej pracy systemów wentylacji należy rozbudować system BMS o połączenie z automatyką wentylacji i monitorowanie, wizualizację stanu central wentylacyjnych. 3) W związku z dużymi rozmiarami instalacji wychodzących na dach a w szczególności kanałów wentylacyjnych, oraz zmian miejsc wyjścia części kanałów należy w niezbędnych miejscach wybudować kominy. 4) W związku z koniecznością wydzielenia przegrody pożarowej między 3 piętrem z łącznikiem poprzez zastosowanie drzwi należy przesunąć schody stalowe oraz zamontować podest (spocznik). 5) W związku z zainstalowaniem trasy kabli od złączy do rozdzielni RGnn po elewacji należy obudować widoczną na zewnątrz część trasy kablowej obudową z blachy. Należy także wykonać miejscowe poprawki tynku elewacji. 6) Aby umożliwić podstawową komunikację dla osób serwisujących urządzenia na dachu należy zamontować podesty i schody na konstrukcji stalowej z kratownicą pomostową i barierkami. 7) W celu zmniejszenia strat energii cieplnej należy wymienić uszczelki we wszystkich istniejących oknach oraz dokonać ich regulacji. 8) W celu kontroli ruchu osobowego w obiekcie należy zintegrować kontrolę dostępu z istniejącym dźwigiem osobowym. W związku z wymaganiem zjazdu windy na przystanek podstawowy i otwarcie drzwi należy połączyć system sygnalizacji pożaru ze sterownikiem windy i odpowiednio go zaprogramować. 9) W celu dostosowania łazienek dla niepełnosprawnych należy wymienić urządzenia sanitarne w tych łazienkach na odpowiadające aktualnym wymaganiom. 10) W celu umożliwienia rozruchu systemów informatycznych dodatkowo należy dostarczyć przewody połączeniowe światłowodowe. 11) Aby umożliwić dostęp do pierwszego piętra osobom nie posiadającym na stałe uprawnień należy zainstalować wideo domofon dla sekretariatu i kasetę przyzywową przy drzwiach klatki schodowej 1 piętra. Instalację zintegrować z systemem kontroli dostępu. Z powyższego wynika następujący zakres robót dodatkowych 1. montaż baterii kondensatorów, 2. monitoring wentylacji, pomieszczeń UPS i istniejących urządzeń UPS, 3. wykonanie kominów na wyjściach dachowych kanałów wentylacyjnych i instalacji freonowych, 4. przesunięcie schodów stalowych łącznika oraz wykonania stalowego spocznika, 5. obudowanie kabli zasilających, naprawy miejscowe elewacji, 6. wykonanie przejścia dachowego i podestu z barierkami, 7. wymianę uszczelek w oknach wraz z regulacją okien i malowaniem barierek okiennych, 8. integrację kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji pożaru z dźwigiem osobowym, 9. wymianę urządzeń sanitarnych w dwóch łazienkach na przystosowane dla niepełnosprawnych, 10. dostarczenie przewodów połączeniowych światłowodowych, 11. instalację wideo domofonu w pomieszczeniu 1-12 i kasety przyzywowej na klatce schodowej. Koszt powyższych robót wg kosztorysów ofertowych wynosi: 131.845,59 zł netto. Przedstawiciel Inwestora (nadzór inwestorski) stwierdza, iż wprowadzenie innego wykonawcy na plac budowy, w celu wykonania w/w robót spowodowałoby konieczność przerwania prac, związanych z realizacją zadań, prowadzonych przez obecnego wykonawcę, zinwentaryzowaniem i zabezpieczeniem robót na odcinkach, w których występują roboty dodatkowe. Powyższe rozwiązanie pociągałoby za sobą poniesienie przez zamawiającego dodatkowych kosztów inwentaryzacji i zabezpieczenia robót oraz powodowałoby przedłużenie czasu realizacji umowy podstawowej. Omawiane roboty nie były do przewidzenia oraz są niezbędne do wykonania z powodu braku frontu robót dla robót podstawowych z umowy. Roboty te powinny być zlecone obecnemu wykonawcy również ze względu na możliwość utraty gwarancji na całość konstrukcji z powodu ingerencji innej firmy wykonawczej. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do wcześniej do przewidzenia, jeżeli z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Wartość zamówienia uzupełniającego udzielnego w dn. 01.07.2010 r. (robót dodatkowych Nr 1) wynosiła 154.970,54 zł brutto. Wartość zamówienia uzupełniającego udzielnego w dn. 05.08.2010 r. (robót dodatkowych Nr 2) wynosiła 364.809,93 zł brutto. Wartość przedmiotowego zamówienia uzupełniającego (robót dodatkowych Nr 3) wynosi 160.851,62 zł brutto, co łącznie daje kwotę 680.632,09 zł , która stanowi 7,11 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego 9.575.907,42 zł.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





