To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-23
Warszawa: Usługa wykonania serwisu aplikacji użytkowych Systemu Teleinformatycznego Krajowego Rejestru Karnego.
Numer ogłoszenia: 316254 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264746 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5212773, 5212888, 5212214, faks 22 6289785, 5212697.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania serwisu aplikacji użytkowych Systemu Teleinformatycznego Krajowego Rejestru Karnego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania serwisu aplikacji użytkowych Systemu Teleinformatycznego Krajowego Rejestru Karnego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SII sp. z o. o., al. Niepodległości 69, 02-626 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170589,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 209820,06
Oferta z najniższą ceną: 209820,06 / Oferta z najwyższą ceną: 209820,06
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 procent wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe w części II przedmiotu zamówienia, do której odnosi się przedmiotowe zamówienie uzupełniające, zostało udzielone Wykonawcy SII sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy al. Niepodległości 69, 02-626 Warszawa, w trybie przetargu nieograniczonego w dniu 20 października 2014 r., w wyniku przeprowadzenia postępowania pod nazwą Modernizacja, rozbudowa i serwis systemu informatycznego Krajowego Rejestru Karnego, w którym przedmiotem części II postępowania były usługi serwisu systemu informatycznego Krajowego Rejestru Karnego (znak sprawy nadany przez Zamawiającego: BOF-II-3710-16/14 - umowa nr MS/6/B-KRK/2014, zawarta w dniu 20 października 2014 r. w części II postępowania). W związku z powyższym trzyletni okres na udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, mija w dniu 20 października 2017 r., i przy uwzględnieniu powyższego, warunki terminowe związane z wszczęciem i udzieleniem zamówienia publicznego zostały dochowane. Przedmiotem zamówienia podstawowego w części II, do której odnosi się niniejsze zamówienie uzupełniające, były usługi serwisu systemu informatycznego Krajowego Rejestru Karnego. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest usługa wykonania serwisu aplikacji użytkowych Systemu Teleinformatycznego Krajowego Rejestru Karnego. Wykonawca wykona zamówienie uzupełniające, które będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i będzie się odnosiło do części II zamówienia podstawowego. Zgodność zamówienia uzupełniającego wynika z tożsamości rodzajowej z przedmiotem zamówienia podstawowego w jego części II. Należy także stwierdzić, że istnieje zgodność nazw i kodów opisujących przedmiot zamówienia z przedmiotem zamówienia podstawowego w jego części II. W związku z powyższym w przedmiotowym stanie faktycznym zamówienie uzupełniające jest zgodne z zamówieniem podstawowym w jego części II i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Ponadto Zamawiający zawiadamia, że w Sekcji VI: Informacje uzupełniające w pkt. VI.3) Informacje dodatkowe w ogłoszeniu dodatkowych informacji, informacji o niekompletnej procedurze lub sprostowania opublikowanym w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2014/S 119-211980 z dnia 25 czerwca 2014 r. Zamawiający przewidział w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, które było przedmiotem zamówienia przedmiotowego postępowania, możliwość udzielenia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, zamówień uzupełniających i podał, że wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50 procent wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający zawiadamia, że wartość zamówienia podstawowego i uzupełniającego razem wynosiła 3.255.000,00 zł netto, w tym: a) wartość zamówienia podstawowego wynosiła 2.170.000,00 zł netto (w tym: część I zamówienia: 1.200.000,00 zł netto; część II zamówienia: 970.000,00 zł netto), b) wartość zamówienia uzupełniającego wynosiła 1.085.000,00 zł netto (w tym dla części I przedmiotu zamówienia 600.000,00 zł netto, a dla części II przedmiotu zamówienia 485.000,00 zł netto). Zamawiający zawiadamia, że wartość zamówienia podstawowego wynosiła 2.170.000,00 zł netto, a kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia uzupełniającego, wynosi 170.589,84 zł netto, co stanowi w przybliżeniu 17,59 procent wartości zamówienia podstawowego w jego części II przedmiotu zamówienia, a więc stanowi nie więcej niż 50 procent zamówienia podstawowego w części II przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym spełnione zostały przesłanki udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki, jak oświadczył na wstępie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa wody pitnej w butlach o pojemności 18,9 litrów wraz z dzierżawą dystrybutorów butlowych oraz filtrujących i serwisem tych urządzeń przez okres 12 miesięcy.
- Sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki firmy Thermo Fisher
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych i prowadzonych w nich zajęć dla osób zatrudnionych w AMW Towarzystwie Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o. o. oraz dla członków ich rodzin
- Usługa zabudowy powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów BIOFACH 2026 w dniach 10-13.02.2026 r. w Norymberdze w Niemczech
- Sukcesywne dostawy odczynników do biologii molekularnej firmy Thermo Fisher
- Dostawa i montaż urządzeń UPS wraz z gwarancją producenta oraz ze wsparciem technicznym na okres 36 miesięcy oraz demontażem starych urządzeń
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis i wsparcie techniczne systemu LAB3000
- Zakup subskrypcji dla Oprogramowania realizującego funkcję zarządzania podatnościami (klasa "Vulnerability Management - VM") - skaner podatności Rapid7
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz zakup licencji wraz z wdrożeniem
- Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy Bodzentyn
- Objęcie nadzorem autorskim, w zakresie wskazanym modułów Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica Plus (następca InfoMedica) oraz AMMS Plus (następca AMMS) przez okres 12 miesięcy
- Usługa serwisowania oprogramowania - EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





