eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynSprzedaż wraz z dostawą asortymentu laboratoryjnego do Katedry Chemii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-08

Olsztyn: Sprzedaż wraz z dostawą asortymentu laboratoryjnego do Katedry Chemii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 31623 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z dostawą asortymentu laboratoryjnego do Katedry Chemii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą asortymentu laboratoryjnego do Katedry Chemii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Część nr 1. Mikroelektroda kombinowana pH Część nr 2. Drobny asortyment laboratoryjny Część nr 3. Klatka Faradaya Część nr 4. Wąż laboratoryjny z akcesoriami Część nr 5. Wytrząsarka Vortex W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub wskazania parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 38.00.00.00-5, 44.16.51.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunków Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunków Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunków Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunków Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunków Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem. 2. Sporządzony przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Formularz Ofertowy. 3. Sporządzony przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Formularz Cenowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy możliwości zmian dotyczących: 1. Zmiany terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej. 2. Zmiany terminu realizacji u względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10-957 Olsztyn..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, pok. 309, 10-957 Olsztyn..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mikroelektroda kombinowana pH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikroelektroda kombinowana pH - 1 sztuka Kombinowana mikroelektroda do pomiarów pH małych objętości próbki (< 100 ?l) SERIE HI 1083 lub równoważna (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) Odniesienie: pojedyncze, Ag/AgCl Złącze: otwarta Elektrolit: wiskolen Maksymalne ciśnienie: 0,1 bara Skala pH: od 0 do 13 Skala temperatury: od 0 do 50 0C Końcówka: kulista (średnica 3 mm) Korpus: szklany Kabel koncentryczny: 1 m Złącze BNC.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drobny asortyment laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówki typu Eppendorf (Safe-Lock) 1 op. (=1000 szt.) lub równoważne (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) o pojemności 1.5 mL, bezbarwne, polipropylenowe o wysokiej odporności chemicznej Posiadają mały haczyk blokowania przykrywki do chwytania krawędzi naczyńka Sterylizowane w otwartym autoklawie (121 0C, 20 min.) Możliwość jednoręcznego otwierania Powierzchnia matowa do nanoszenia napisu Cienka membrana w pokrywce Możliwość wirowania do 30 000 x g 2. Probówki typu Eppendorf (Safe-Lock) 1 op. (=1000 szt.) lub równoważne (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych)o pojemności 2.0 mL, bezbarwne, polipropylenowe o wysokiej odporności chemicznej Posiadają mały haczyk blokowania przykrywki do chwytania krawędzi naczyńka Sterylizowane w otwartym autoklawie (121 0C, 20 min.) Możliwość jednoręcznego otwierania Powierzchnia matowa do nanoszenia napisu Cienka membrana w pokrywce Możliwość wirowania do 30 000 x g 3. Kuweta kwarcowa z przykrywką do spektrofotometru - 4 sztuki długość drogi optycznej 10 mm objętość 1400 ul wymiary zewnętrzne: wys. 45 mm x szr. 12.5 mm x głęb. 12.5 mm wymiary wewnętrzne: szer. 4 mm podstawowa grubość 3.2 mm 4. Mikrołyżeczko-szpatułka metalowa ze stali nierdzewnej o długości 150 mm - 1 sztuka wymiary łopatki 45 mm x 5 mm, wymiary łyżeczki 6 mm x 4 mm 5. Mikrołyżeczko-szpatułka metalowa ze stali nierdzewnej o długości 150 mm - 1 sztuka wymiary łopatki 45 mm x 5 mm, wymiary łyżeczki 5 mm x 3 mm 6. Statyw do probówek PP - 3 sztuki Statyw rozkładany, lekki o stabilnej konstrukcji, odporny na sterylizację parową 121 0C, nadaje się do przechowywania probówek w lodówce, miejsca probówek oznaczone numerycznie. ilość otworów w statywie - 40 śrdnica otworów 20 mm wymiary statywu: 105 mm x 246 mm x 72 mm 7. Probówki ze szkła DURAN 1 op. (=100 szt.) lub równoważnego (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) krawędź prosta pojemność 6 ml średnica zewnętrzna 12 mm długość 75 mm grubość ścianki 0.8 - 1 mm 8. Korki polietylenowe karbowane do probówek (pasujące do probówek o średnicy 12 mm) 1 op. (=500 szt.) średnica zewnętrzna korka 12 mm 9. Naczynka chromatograficzne zakręcane 1 op. (=100 szt.) pojemność 1,5 ml krótki gwint wymiary: 32 x 11,6 mm szkło oranż z polem opisu 10. Zakrętki do naczynek chromatograficznych z septą 1 op. (=100 szt.) zakrętki z materiału PP otwór 6 mm materiał septy - czysty PTFE o grubości 0,2 mm 11. Naczynka chromatograficzne zakręcane 1 op. (=100 szt.) pojemność 4,0 ml wymiary: 45 x 14,75 mm szkło oranż z polem opisu 12. Zakrętki do naczynek chromatograficznych pełne1 op. (=100 szt.) zakrętki z materiału PP materiał septy - guma naturalna/TEF, przeźroczysty o grubości 1 mm 13. Kolby miarowe szklane klasy A z certyfikatem serii. Szkło białe DURAN - 4 sztuki lub równoważne (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych), kolby miarowe z plastykowym korkiem na szlif pojemność 5 ml (tolerancja +/-0.025), wysokość 70 mm, szlif średnica/h 7/16 14. Kolby miarowe szklane klasy A z certyfikatem serii. Szkło białe DURAN - 4 sztuki lub równoważne(Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych), kolby miarowe z plastykowym korkiem na szlif pojemność 10 ml (tolerancja 0.025), wysokość 90 mm, szlif średnica/h 7/16 15. Kolby miarowe szklane klasy A z certyfikatem serii. Szkło białe DURAN - 4 sztuki lub równoważne (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych), kolby miarowe z plastykowym korkiem na szlif: pojemność 25 ml (tolerancja +/-0.04), wysokość 110 mm, szlif średnica/h 10/16 16. Taca na narzędzia z tworzywa sztucznego (ABS) - 4 sztuki Wymiary: 201 mm dł x 151 mm szer x 21 mm wys 17. Taca na narzędzia z tworzywa sztucznego (ABS) - 2 sztuki Wymiary: 303 mm dł x 151 mm szer x 21 mm wys 18. Taca na narzędzia z tworzywa sztucznego (ABS) - 2 sztuki Wymiary:254 mm dł x 254 mm szer x 21 mm wys 19.Korek gumowy NR z kauczuku naturalnego - 50 sztuk kolor czerwony, twardość wg Shorea A 40. Wymiary: dolna średnica zewnętrzna 10,5 mm, górna średnica zewnętrzna 14,5 mm, wysokość 20 mm (bez otworów)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Klatka Faradaya.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klatka Faradaya - 1 sztuka (osłona elektrostatyczna do pomiarów elektrochemicznych) Wymiary: 34 cm x 34 cm x 19 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wąż laboratoryjny z akcesoriami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wąż laboratoryjny silikonowy VMQ -5 metrów bieżących Materiał - kauczuk silikonowy, przeźroczysty, twardość wg Shorea A 55, dopuszczalny do kontaktu z żywnością oraz do pracy z pompami perystaltycznymi, zakres temperatur pracy -600C - +2000C, średnica wewnętrzna 14 mm, średnica zewnętrzna 20 mm, grubość ścianki 3 mm 2. Zacisk do węży typu MOHR - 2 sztuki Zacisk z materiału MS-NI do węża o maksymalnej średnicy 15 mm, długość zacisku 40 mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wytrząsarka Vortex.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytrząsarka Vortex V-1 PLUS (ECO) - 1 sztuka lub równoważna (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych), Wytrząsarka do delikatnego i silnego wytrząsania komórek oraz biologicznych i chemicznych mieszanin: regulowana prędkość od 250 d0 3 000 obrotów/min czas przyspieszenia 3 sekundy tryb pracy ciągłej i impulsowej możliwość wytrząsania probówek 1,5-50ml (max wypełnienia 30 ml).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.