eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa urządzeń chłodniczych i mrożących



Ogłoszenie z dnia 2006-01-18

POZYCJA 3161

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa urządzeń chłodniczych i mrożących

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Krzysztof Bielec, ul. Hoene Wrońskiego 4, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5204040, fax 058 5204040, e-mail: kr_gdansk@spinet.com.pl, http://www.krew.gda.pl/. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń chłodniczych i mrożących. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa urządzeń chłodniczych i mrożących: Zadanie 1: Dostawa do oddziału terenowego zamawiającego w Gdyni zamrażarki do szokowego mrożenia osocza o pojemności od 12 do 16 sztuk plastikowych pojemników transferowych z osoczem o pojemności osocza około 250 mililitrów i czasie zamrażania do temperatury minus 30 stopni C w rdzeniu osocza nie dłuższym niż 60 minut. Zadanie 2: 1. Dostawa do siedziby zamawiającego trzech sztuk poziomych zamrażarek skrzyniowych do przechowywania osocza o minimalnej pojemności zamrażarki netto 440 litrów i nie wymuszonej pracy w zakresie temperatur w komorze od minus 33 stopni do minus 39 stopni C 2. Dostawa trzech sztuk poziomowych zamrażarek skrzyniowych do przechowywania osocza, dwie do siedziby zamawiającego, jedna do oddziału terenowego zamawiającego w Malborku, o minimalnej pojemności zamrażarki netto 290 litrów i nie wymuszonej pracy w zakresie temperatur w komorze od minus 33 stopni do minus 39 stopni C. 3. Dostawa czterech sztuk pionowych witryn chłodniczych (chłodziarek), trzy sztuki do przechowywania próbek krwi i jej składników (probówek) oraz odczynników, zaś jedna sztuka do przechowywania krwi i jej składników (pojemników), trzy do siedziby Zamawiającego, jedna do oddziału terenowego zamawiającego w Wejherowie o minimalnej wysokości wnętrza komory witryny (chłodziarki) wynoszącej 160 centymetrów. Zadanie 3: Dostawa do siedziby zamawiającego dwóch sztuk przenośnych, aktywnych pojemników transportowych (zamrażarko-chłodziarek) o pojemności netto nie mniejszej niż 65 litrów, nie wymuszonej pracy w zakresie temperatur w komorze od plus 10 stopni do minus 20 stopni C, zasilanych napięciem 12/24/230 Volt. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego jak w pkt I.1. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.13.00 - Urządzenia chłodnicze i mrożące Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.30.00 - Urządzenia chłodnicze i mrożące 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wszystkie zadania razem: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 1;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Zadanie 1: w wysokości 4 500,00 PLN Zadanie 2: w wysokości 4 500,00 PLN Zadanie 3: w wysokości 600,00 PLN Razem: w wysokości 9 600,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1. Dla Zadania 1 1) Wypełnione formularze ofertowe stanowiące załączniki od nr 1 do nr 5 do SIWZ; 2. Dla Zadania 2 2) Wypełnione formularze ofertowe stanowiące załączniki od nr 6 do nr 10 do SIWZ; 3. Dla Zadania 3 3) Wypełnione formularze ofertowe stanowiące załączniki od nr 11 do nr 15 do SIWZ; 4. Dla wszystkich zadań 4) załącznik nr 16 - wypełniona Specyfikacja Techniczna; 5) załącznik nr 17 - oświadczenie prawne w trybie art. 22 i 44 Ustawy; 6) załącznik nr 18 - oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia; 7) załącznik nr 19 - oświadczenie o posiadaniu autoryzowanego serwisu i sprzedaży przedmiotu zamówienia z dokumentami potwierdzającymi autoryzację; 8) załącznik nr 20 - oświadczenie o sposobie instalacji systemu monitoringu temp. dla zadania 2 9) załącznik nr 21 - podpisany projekt umowy; 10) potwierdzenie wniesienia wadium; 11) świadectwo/-twa/ dopuszczenia do użytku w Polsce; 12) kolorowe foldery oferowanego przedmiotu zamówienia; 13) Aktualny dokument wystawiony przez właściwy organ rejestrowy potwierdzający prawo występowania w obrocie prawnym oraz stwierdzający, że zakres działania Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku gdy Wykonawca jest spółką cywilną - umowa spółki, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowa regulująca współpracę; 14) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS muszą być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert); 15) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy dotyczącą osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy (Informacja z Krajowego Rejestru Karnego musi być wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Informacja w nim zawarta musi być zgodna ze stanem obecnym i aktualna na dzień upływu terminu składania ofert), 16) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy wystawionych nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert (Informacja w nim zawarta musi być zgodna ze stanem obecnym i aktualna na dzień upływu terminu składania ofert); 17) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres; 18) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat . 19) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena - 50% 2. Parametry techniczne - 40% 3. Warunki gwarancji i serwisu - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 24.02.2006, cena - 20 + 22% VAT = 24,40 PLN Sposób zamówienia specyfikacji: 1) SIWZ należy zamówić w formie telefaksu potwierdzając zamówienie niezwłocznie w formie pisemnej. 2) Zamawiający wysyła Specyfikację w formie pisemnej (dokumentacyjnej). Po uiszczeniu opłaty za Specyfikację (wpływ środków finansowych na konto Zamawiającego), na życzenie wykonawcy, Zamawiający może wysłać SIWZ w formie elektronicznej. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.03.2006 godzina 13:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 04.05.2006; liczba miesięcy: 2 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.03.2006, godzina 13:30, siedziba zamawiającego jak w pkt I.1.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.