eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaZakup i dostarczanie do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowiemundurów wyjściowych i służbowych, spodni letnich, czapek wyjściowych, kurtek zimowych ?

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-03

Częstochowa: Zakup i dostarczanie do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie: mundurów wyjściowych i służbowych, spodni letnich, czapek wyjściowych, kurtek zimowych ?
Numer ogłoszenia: 316188 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214349 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostarczanie do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie: mundurów wyjściowych i służbowych, spodni letnich, czapek wyjściowych, kurtek zimowych ?.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wymienionych poniżej elementów umundurowania strażackiego w następujących ilościach: lp. oznaczenie zadania przedmiot zamówienia ilość ZADANIE I Mundur wyjściowy zimowy - męski 23 komplety ZADANIE II Mundur służbowy męski 28 kompletów ZADANIE III Spodnie letnie strażaka 28 par ZADANIE IV Kurtka zimowa ? 28 sztuk ZADANIE V Czapka wyjściowa zimowa - rogatywka podoficera 28 sztuk 2. Podane ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła wcześniej przewidzieć. 3. Postępowanie podzielone zostało na 5 zadań oznaczone liczbami rzymskimi od I do V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdego z zadań stanowią Załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczone odpowiednio numerami od 1.I do 1.V (opis przedmiotu zamówienia). 4.Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone: Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. 2006, Nr 4, poz. 25); Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z dnia 23.10.2009 r.) 5. Wymienione ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od ilości osób przyjętych do szkolenia. 6. Wyżej wymienione przedmioty zamówienia muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.I ÷ 1.V. Rozmiary przedmiotu zamówienia w zadaniach: ZADANIE I Mundur wyjściowy zimowy - męski 23 kpl. ZADANIE II Mundur służbowy męski 28 kpl. ZADANIE III Spodnie letnie strażaka 28 par ZADANIE IV Kurtka zimowa ? 28 szt. ZADANIE V Czapka wyjściowa zimowa - rogatywka podoficera 28 szt. 8. Przed przystąpieniem do realizacji umowy w zakresie Zadania I, II, III Sprzedający zobowiązany jest do przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego pobrania miary (dokonania obmiaru). Dokonanie obmiaru możliwe będzie po rozpoczęciu przez Słuchaczy nauki w Centralnej Szkole PSP w Częstochowie tj. nie wcześniej niż 3.09.2011 r. 9. Ustalenia dokładnego terminu dokonania obmiaru, Sprzedający zobowiązany jest dokonać podczas podpisaniu umowy. 10. W celu zapewnienia prawidłowej realizacji zamówienia Sprzedający zobowiązany jest dokonać co najmniej jednej przymiarki w trakcie realizacji zamówienia - przed przystąpieniem do ostatecznego odbioru towaru. 11. Wymagany okres gwarancji minimum 24 miesiące 12. Oznaczenie wg CPV: 35811100-3 mundury strażackie 18234000-8 spodnie 18223200-0 kurtki 18443320-5 czapki 13. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru oraz w przypadku zadania I, II i III dokonanie pobrania miar, przymiarki - siedziba zamawiającej tj. Centralna Szkoła Państwowej Straży PSP w Częstochowie, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa. 14. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru oraz doręczeniem faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każde zrealizowane zadanie. 15. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów do 20% ogólnej ilości towaru nowego i nieużywanego określonego w poszczególnych zadaniach IV i V w okresie 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru towaru na towar nowy o innym rozmiarze. 16. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 8% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535). 17. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku. 18. Koszty dotyczące transportu, dostawy na miejsce, rozładunku, pobrania miar oraz przymiarek pozostają po stronie Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.23.40.00-8, 18.22.32.00-0, 18.44.33.20-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE I: Mundur wyjściowy zimowy - męski 23 kpl

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo Produkcyjny WIARUS Janusz Ślęzak, ul. Obr. Westerplatte 21, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9706,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8172,36

  • Oferta z najniższą ceną: 8172,36 / Oferta z najwyższą ceną: 11178,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE II: Mundur służbowy męski 28 kpl

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo Usługowe SUBOR Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8769,60

  • Oferta z najniższą ceną: 8769,60 / Oferta z najwyższą ceną: 12096,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE III: Spodnie letnie strażaka 28 par

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo Produkcyjny WIARUS Janusz Ślęzak, ul. Obr. Westerplatte 21, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3220,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2567,38

  • Oferta z najniższą ceną: 2567,38 / Oferta z najwyższą ceną: 4082,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: ZADANIE V: Czapka wyjściowa zimowa - rogatywka podoficera 28 sztuk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Związek Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej, ul. Oboźnej 1, 00-340 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1988,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1753,92

  • Oferta z najniższą ceną: 1753,92 / Oferta z najwyższą ceną: 1753,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.