Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-12
Kozłów: Świadczenie usług w zakresie zarządzania projektem pn.: Moje przedszkole.
Numer ogłoszenia: 316174 - 2009; data zamieszczenia: 12.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Kozłowie , Kozłów 60, 32-241 Kozłów, woj. małopolskie, tel. 041 3841048, 3841067, faks 041 3841010.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozlow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie zarządzania projektem pn.: Moje przedszkole..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie zarządzania projektem pn.: Moje przedszkole. Zamówienie w ramach powyższych usług obejmuje pełnienie następujących funkcji: 1.Kierownik projektu, 2.Koordynator ds. rozliczeń. 3.Koordynator ds. merytorycznych w Kamionce. 4.Koordynator ds. merytorycznych w Przybysławicach. 5.Księgowa projektu. Zamówienie, o którym mowa obejmuje: A) Część nr 1: Kierownik projektu. Zadania kierownika projektu a) nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością, nad personelem projektu, b) bieżący kontakt z Instytucją Pośredniczącą, c) zatwierdzanie płatności w zakresie merytorycznym, d)zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, sprawowania całościowego nadzoru nad realizacją projektu, e) dbałość o zgodność projektu z obowiązującym prawem, f) organizacja i monitoringu zadań wynikających z wniosku i harmonogramu projektu, g) wprowadzania zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, h) dbałość o promocję. B) Część 2: Koordynator ds. rozliczeń. Zadania koordynatora ds. rozliczeń: Monitoring postępów realizacji projektu. Dodatkowo wykonawca zobligowany jest do: a)prowadzenia sprawozdawczości projektu, b)zbieranie i przetwarzanie danych niezbędnych do poprawnego sporządzania wniosków o płatność, b) składania i wypełniania wniosków o płatność, c) obsługa GWP, d) wnioskowanie o zmiany, e) bieżący kontakt z IW(poprawki), f) obsługa kadrowo-płacowa, ewidencja umów. C) Część 3: Koordynator ds. merytorycznych w Kamionce. Zadania koordynatora ds. merytorycznych w Kamionce: - dobór nauczycieli do prowadzenia zajęć przedszkolnych, - nadzór merytoryczny nad kadrą dydaktyczną, - odbiór wykonywanej pracy przez nauczycieli, - nadzór nad jakością i bezpieczeństwem zajęć przedszkolnych, - monitorowanie wskaźników rezultatu projektu. D) Część 4: Koordynator ds. merytorycznych w Przybysławicach. Zadania koordynatora ds. merytorycznych w Przybysławicach: - dobór nauczycieli do prowadzenia zajęć przedszkolnych, - nadzór merytoryczny nad kadrą dydaktyczną, - odbiór wykonywanej pracy przez nauczycieli , - nadzór nad jakością i bezpieczeństwem zajęć przedszkolnych, - monitorowanie wskaźników rezultatu projektu. E) Część 5: Księgowa projektu. Zadania księgowej polegają na: - całościowej i terminowej obsłudze księgowej projektu, - ewidencji zakupów i inwentaryzacji, - prowadzeniu sprawozdawczości projektu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Część 1. Kierownik projektu (1 osoba): ukończył minimum 2 kursy/szkolenia w zakresie realizacji projektów dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej, posiada znajomość obsługi pakietu MS OFFICE, Internetu oraz generatora wniosków PO KL, posiada wyższe wykształcenie oraz min. 2-letni staż pracy na samodzielnym stanowisku; Część 2: Koordynator ds. rozliczeń (1 osoba). posiadają wykształcenie wyższe, posiadają znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych z EFS, a także znajomość obsługi generatora wniosków płatniczych Posiadają doświadczenie w zakresie rozliczania wynagrodzeń pracowniczych. Część 3, 4: Koordynator ds. merytorycznych (2 osoby) Posiadają wykształcenie wyższe, Posiadają doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika, dyrektora przedszkola lub szkoły. Część 5: Księgowa projektu (1 osoba). posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz doświadczenie w zakresie księgowości budżetowej, znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych z EFS znajomość zagadnień związanych z EFS, a w szczególności dokumentów dotyczących POKL. b)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1)Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji 2)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 według wzoru, który stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert nie dotyczy osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej.. 4)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 5)Kserokopie dyplomów i świadectw, potwierdzających poziom wykształcenia, posiadane kwalifikacje oraz umiejętności zawodowe. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006r. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozlow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kozłowie
Kozłów 60
32-241 Kozłów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kozłowie Kozłów 60 32-241 Kozłów Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1. - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie projektem i rozliczanie dofinansowania (eksperckie usługi finansowe) projektu FENX.07.01-IP.04-0013/24 pn.: Adaptacja i modernizacja przestrzeni TWŁ wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia
- Wybór osoby pełniącej funkcję specjalisty ds. szkoleń branżowych i zawodowych
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.