Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Mielec: REMONT BUDYNKU PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ W MIELCU - ETAP I - REMONT DACHU
Numer ogłoszenia: 316120 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna i I II Stopnia im. M.Karłowicza , ul. Tadeusza Kościuszki 10, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. (017) 586 29 76, faks (017) 586 29 76.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://psmmielec.republika.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ W MIELCU - ETAP I - REMONT DACHU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - w ramach I etapu prac modernizacyjnych obiektu - prac remontowych dachu budynku szkoły. Obiekt zlokalizowany jest przy ulicy Tadeusza Kościuszki 10 w Mielcu. Główna cześć obiektu powstała w 1909 roku. Segment dydaktyczny składa się ze środkowej wysokiej części z aulą i niskiej części z trzech stron wokół auli z salami nauki muzyki. Budynek w rzucie poziomym ma kształt wydłużonego prostokąta z uskokami powierzchni fasady. Wielospadowy i wielopołaciowy dach stromy pokryty jest stalową, płaską blachą ocynkowaną dodatkowo zabezpieczoną powłokami malarskimi. Wejścia do pomieszczeń budynku są przez dwa wejścia od strony północnej i jedno od strony południowej. Obiekt wykonany jest metodą tradycyjną ze stropami stalowo - ceramicznymi - odcinkowymi nad częścią podpiwniczoną i drewnianymi nad parterem. Obiekt jest o podłużnym układzie konstrukcyjnym. Obiekt jest wpisany na listę Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Stan techniczny obiektu opisany został w Ekspertyzie technicznej, natomiast warunki geotechniczne opisane zostały w Sprawozdaniu z badań geotechnicznych. 2. W ramach realizacji prac należy wykonać: a) Rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego, b) Rozbiórkę istniejących rur, rynien spustowych oraz obróbek blacharskich, c) Rozbiórkę istniejących konstrukcji drewnianych - tramów, kleszczy i zastrzałów, d) Wymianę krokwi, e) Wymianę odeskowania, f) Osadzenie okien dachowych, g) Krycie dachu blachą (materiał Zamawiającego), h) Montaż obróbek blacharskich, rur i rynien spustowych. 3. Szczegółowy zakres prac został określony w kosztorysie nakładczym i przedmiarze oraz dokumentacji technicznej budowlanej. 4. Prace będą prowadzone w oparciu o opracowaną specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Na etapie przygotowywania oferty przetargowej należy zapoznać się również nw dokumentami (dołączonymi do SIWZ): a) Ekspertyza techniczna elementów konstrukcyjnych obiektu dotycząca możliwości wykonania pomieszczeń dydaktycznych na poddaszu - I piętrze. b) Sprawozdanie z badań geotechnicznych, określających warunki gruntowo - wodne podłoża fundamentów budynku szkolnego w związku z jego planowaną modernizacją. 6. Kody CPV: - 45.10.00.00-8 - Przygotowanie terenu pod budowę - 45.11.00.00-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne - 45.42.20.00-1 - Roboty ciesielskie - 45.42.10.00-4 - Roboty w zakresie montażu starki budowlanej - 45.42.11.25-6 - Montaż okiennych z tworzyw sztucznych - 45.26.11.00-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych - 45.26.12.13-0 - Kładzenie dachów metalowych - 45.32.00.00-6 - Roboty izolacyjne - 45.26.13.20-3 - Kładzenie rynien i rur spustowych Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.13-0, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.42.10.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6, 45.26.11.00-5, 45.32.00.00-6, 45.26.13.20-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: a). posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b). posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c). znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d). nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ww ustawy. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia B. wykonać zamówienie w terminie: w terminie 60 dni od momentu podpisania umowy ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia C. zaakceptować termin i sposób płatności - płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia D. udzielić gwarancji na zrealizowane prace: minimum 36 miesięcy od daty dokonania bezusterkowego końcowego odbioru prac i przekazania zrealizowanego zadania do eksploatacji. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia E. wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu minimum 3 robót o podobnym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości (tj. wykonanie prac remontowych lub inwestycyjnych w budynkach użyteczności publicznej w zakresie realizacji prac dekarsko - ciesielskich o wartości minimum 100.000,00 złotych brutto każda) w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie; brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia F. sporządzić, z wykorzystaniem tych samych co przedstawione przez Zamawiającego w przedmiarze robót pozycji, kosztorys ofertowy, z wyszczególnieniem wskaźników cenotwórczych w oparciu o które został sporządzony kosztorys ofertowy, ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia G. posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia (konstrukcyjno - budowlane), ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpowiednio do formy organizacyjnej: - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; lub - odpis z właściwego rejestru. wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 29.01.2004 roku z późniejszymi zmianami (wzór w SIWZ). 3. Formularz oferty (wzór w SIWZ). 4. Pozostałe dokumenty, jakie winien złożyć Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). wykaz (wzór w SIWZ) zawierający wykonanie minimum 3 robót o podobnym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości (wykonanie prac remontowych lub inwestycyjnych w budynkach użyteczności publicznej w zakresie realizacji prac dekarsko - ciesielskich o wartości minimum 100.000,00 złotych brutto każda) w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, dokumenty muszą zawierać dokładne dane Zleceniodawcy, jego adres, zakres zrealizowanych prac, termin wykonania prac, wartość wykonanych prac. brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego b). kosztorys ofertowy sporządzony z wykorzystaniem tych samych co przedstawione przez Zamawiającego w przedmiarze robót pozycji, z wyszczególnieniem wskaźników cenotwórczych w oparciu o które został sporządzony kosztorys ofertowy. Kosztorysy ofertowe winny zawierać stawki i narzuty przyjęte do kosztorysowania, kosztorysy uproszczone lub szczegółowe oraz wszelkie zestawienia R, M, S. c). dokument uprawniający do kierowania robotami budowlanymi w kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia (konstrukcyjno - budowlane), dodatkowo należy dołączyć aktualne zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów budownictwa dla ww osób. d). oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy, z podaniem zakresu powierzonych prac, nazwy oraz adresu firmy będącej podwykonawcą (wzór w SIWZ). Wszystkie ww dokumenty (o ile to jest konieczne) składać należy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://psmmielec.republika.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mielec, ul. T. Kościuszki 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Mielec, ul. T. Kościuszki 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Doposażenie i modernizacja infrastruktry wodno-kanal oraz gospodarki odpadami na terenie gminy Mielec Dostawa i instalacja wagi samochodowej - 50 Mg (zamówienie powtórzone)
- 30.2025 Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu oraz materiałów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 1 143R Gawłuszowice - Chrząstów - Mielec na odcinku 1300 m. w m. Chrząstów;
- Dostawa śmieciarki napędzanej ON
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 1 143R Gawłuszowice - Chrząstów - Mielec na odcinku 860 m. w m. Złotniki;
- Aktywne Place Zabaw 2025
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ W MIEJSCOWOŚCI JASIENICA DOLNA (DZ. NR. 410/4)"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.