Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-27
Nisko: Prowadzenie zajęc pozalekcyjnych organizowanych przez Zespół Szkół w Zarzeczu w ramach realizowanego projektu Rozwój wiedzy kluczem do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,POKL; Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 316036 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkoli w Nisku , ul. Kościuszki 1a, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 15 8412974, faks 15 8412974.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęc pozalekcyjnych organizowanych przez Zespół Szkół w Zarzeczu w ramach realizowanego projektu Rozwój wiedzy kluczem do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,POKL; Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Prowadzenie zajęc pozalekcyjnych organizowanych przez Zespół Szkół w Zarzeczu w ramach realizowanego projektu Rozwój wiedzy kluczem do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,POKL; Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Prowadzenie zajęc pozalekcyjnych dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum w Zespole Szkół w Zarzeczu w ogólnej liczbie godzin 960 w latach szkolnych 2012/2013 oraz 2013/2014 : 8 rodzajów zajęc , w ilości 60 godzin dla grupy, po 1 grupie w każdym r.szkolnym tj. 8 zajęc x 60 godzin x 2 grupy 1 Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Zespole Szkól w Zarzeczu dla uczniów gimnazjum w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014 Liczba godzin: 2 grupy x 60 h(1 grupa 60h w roku szkolnym 2012/2013 i 1 grupa 60 h w roku szkolnym 2013/2014)-120 godzin 2 Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z matematyki w Zespole Szkól w Zarzeczu dla uczniów gimnazjum w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014 Liczba godzin: 2 grupy x 60 h (1grupa 60h w roku szkolnym 2012/2013 i 1 grupa 60 h w roku szkolnym 2013/2014)- 120 godzin 3 Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z biologii w Zespole Szkól w Zarzeczu dla uczniów gimnazjum w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014 Liczba godzin:2 grupy x 60 h (1 grupa 60h w roku szkolnym 2012/2013 i 1 grupa 60 h w roku szkolnym 2013/2014) -120 godzin 4 Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z fizyki w Zespole Szkól w Zarzeczu dla uczniów gimnazjum w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014 Liczba godzin:2 grupy x 60 h (1 grupa 60h w roku szkolnym 2012/2013 i 1 grupa 60 h w roku szkolnym 2013/2014)- 120 godzin 5 Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z chemii w Zespole Szkól w Zarzeczu dla uczniów gimnazjum w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014 Liczba godzin: 2 grupy x 60 h 1 grupa 60h w roku szkolnym 2012/2013 i 1 grupa 60 h w roku szkolnym 2013/2014) -120 godzin 6 Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Zespole Szkól w Zarzeczu dla uczniów szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014 Liczba godzin:2 grupy x 60 h (1 grupa 60h w roku szkolnym 2012/2013 i 1 grupa 60 h w roku szkolnym 2013/2014) -120 7 Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z matematyki w Zespole Szkól w Zarzeczu dla uczniów szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014 Liczba godzin:2 grupy x 60 h (1 grupa 60h w roku szkolnym 2012/2013 i 1 grupa 60 h w roku szkolnym 2013/2014) -120 8 Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z przyrody w Zespole Szkól w Zarzeczu dla uczniów szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014 Liczba godzin:2 grupy x 60 h (1 grupa 60h w roku szkolnym 2012/2013 i 1 grupa 60 h w roku szkolnym 2013/2014) -120.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 1 (Załącznik nr 1 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 2, (Załącznik nr 1 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust 1 pkt. 3 (Załącznik nr 1 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sporządzić wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodnie z wzorem załącznika nr 4 do SIWZ W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: wskaże do wykonania niniejszego zamówienia osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, biegle posługującymi się językiem polskim, dysponujące kwalifikacjami: - 1 osobę do zajęć dla danej części: - wykształcenie wyższe kierunkowe, - minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy jako nauczyciel w rozumieniu przepisu art. 9 a ust. 1 pkt 2-4 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. Karta Nauczyciela (Dz. U. 2006r. nr 170, poz. 1218) w prowadzeniu zajęć w szkole podstawowej lub gimnazjalnej. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie wymienione w podpunkcie 8.1.5. lit. b
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej - na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 4 (Załącznik nr 1 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy ( Załącznik nr 2 do SIWZ )
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia (ilości godzin), gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, 2) zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 6.ust 1 umowy w związku z okolicznościami wymienionymi w ust.2 pkt 1, przy czym w przypadkach określonych w ust.2 pkt 1 - ustalenie zmiany wysokości wynagrodzenia nastąpi według cen jednostkowych oferty Wykonawcy stanowiącej załącznik do niniejszej umowy, tj cena za godzinę , o której mowa w § 6.ust 1 x faktyczna ilość przepracowanych godzin, 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie, c) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, 4) zmiana w kadrze dydaktycznej, - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji ( np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja). 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 2) w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, 3) - na osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności..
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Zarzeczu, Zarzecze, 37-400 Nisko, ul. Mickiewicza 45, 37-400 Nisko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół w Zarzeczu,Zarzecze, ul.Mickiewicza 45, 37-400 Nisko.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przetarg nieograniczony na prowadzenie zajęć pozalekcyjnych organizowanych przez Zespół Szkół w Zarzeczu w ramach realizowanego projektu Rozwój wiedzy kluczem do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki; Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Przebudowa sanitariatu męskiego w budynku dydaktycznym Liceum Ogólnokształcącego w Nisku - 1 piętro w ramach zadania "Przebudowa łazienek w placówkach oświatowych prowadzonych przez Powiat Niżański"
- Wyposażenie pracowni językowej w RCEZ w ramach projektu pn. "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim"
- Wyposażenie pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim" - zestawy narzędzi i urządzeń do pracowni elektrycznych
- "Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1048R Zdziary - Banachy na odcinku Wólka Tanewska - Dąbrówka"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1076R Bieliny - Rudnik nad Sanem
- Doposażenie jednostek OSP i służb komunalnych Gminy i Miasta Nisko w sprzęt do działań ratowniczych i kryzysowych. Opr. dokumentacji projektowej budynku magazynowego wraz z niezbędną infrastrukturą.
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi w ramach rządowego programu "Za życiem" z podziałem na części"
- Usługi szkoleniowe (8 części) w ramach projektu "Zawód w branży TSL - dobra droga"
- Realizacja kursów spawania metodą MAG i TIG oraz kursów na operatora wózka jezdniowego podnośnikowego w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Szkolenia dla kadry w zakresie edukacji włączającej i Trenera Umiejętności Społecznych w ramach projektu "Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych"
- Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- Przygotowanie i przeprowadzenie 20-godzinnych dodatkowych specjalistycznych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów na terenie szkół kształcenia zawodowego województwa opolskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.