Ogłoszenie z dnia 2014-09-23
Suwałki: Roboty zamienne i dodatkowe zadania pod nazwą: Remont i przebudowa zabytkowej kordegardy w Dowspudzie w projekcie; Aktywna młodzież ożywia zabytki, współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa- Polska- Rosja 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 316026 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Suwalski, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5659200, faks 87 5664718.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty zamienne i dodatkowe zadania pod nazwą: Remont i przebudowa zabytkowej kordegardy w Dowspudzie w projekcie; Aktywna młodzież ożywia zabytki, współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa- Polska- Rosja 2007-2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót zamiennych i dodatkowych zadania pod nazwą: Remont i przebudowa zabytkowej kordegardy w Dowspudzie w projekcie:Aktywna młodzież ożywia zabytki, współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa- Polska- Rosja 2007-2013. Przedmiot umowy obejmuje: 1.Parter. - montaż dwóch hydrantów z wężem półsztywnym we wnękach w pomieszczeniach komunikacji po obu stronach klatki schodowej; - likwidację korytarza między pomieszczeniami nr 10 i 11 w celu pełnej ekspozycji cennego pierwotnego detalu historycznego (zachowany łuk Tudorów pomiędzy projektowanym korytarzem i pomieszczeniami nr 10 i 11); - częściową rozbiórkę kanału ciepłowniczego przy wejściu do budynku, demontaż skorodowanego rurociągu i rozdzielacza c.o. i montaż nowych elementów. 2.Piętro. - likwidację pięciokanałowego komina murowanego w pomieszczeniu nr 8.1 i zamiennie wykonanie grawitacyjnych wylotów powietrza i kanałów pionowych z poszczególnych pomieszczeń wraz z zastosowaniem kształtek systemowych dachówki; - dodatkowo wykonanie balustrad w świetle zewnętrznych ościeży okiennych dla wszystkich otworów okiennych na piętrze budynku, zlokalizowanych poniżej wymaganej wysokości, a dla wąskich, potrójnych okien, występujących w obu skrzydłach budynku, balustrady zabezpieczające zostaną zlokalizowane od strony wewnętrznej; - dodatkowe, systemowe oddzielenie pożarowe dachu, poddasza i stropu nad piętrem celem podwyższenia klasy odporności ogniowej do REI 60; - wzmocnienie stropu nad piętrem, usunięcie zbędnego obciążenia - zasypki stropowej i rozbiórka ślepego pułapu. 3.Poddasze. - Zamianę okien poddasza - z aluminiowych na drewniane, o większej powierzchni i ilości (z oddzieleniem klap dymowych), zlokalizowanych około 210 cm od podłogi, w układzie horyzontalnym; - montaż dwóch dodatkowych hydrantów z wężem półsztywnym w pomieszczeniach biurowych po obu stronach klatki schodowej; - oddzielenie konstrukcji stropodachu przebudowywanego piętra od pomieszczeń użytkowych zabudową systemową z płyt gipsowo-kartonowych, gwarantującą uzyskanie klasy odporności ogniowej co najmniej do REI 60 nad klatką schodową i do EI30 nad pozostałymi pomieszczeniami użytkowymi; - dodatkowe ścianki oddzielające przestrzeń użytkową od przestrzeni nieużytkowej poddasza w klasie odporności ogniowej do EI 30; - przebudowę konstrukcji nośnej dachu (kleszcze i częściowo słupy) w klasie odporności ogniowej R30; - zwiększenie warstwy ocieplenia stropodachu w przestrzeni użytkowej wełną mineralną gr. 20 cm, i stropu w części nieużytkowej poddasza - 25 cm..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY "UŁANOWICZ-ŚWIERZBIN"
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY "UŁANOWICZ-ŚWIERZBIN"
- Zakład Ogólnobudowlany Ułanowicz - Świerzbin s.c., ul. Żabia 14, 16-427 Przerośl, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135165,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 111614,21
Oferta z najniższą ceną: 111614,21 / Oferta z najwyższą ceną: 111614,21
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Roboty zamienne i dodatkowe zostały wprowadzone z powodu zmian dotyczących spełnienia wymogów p.poż. oraz warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki na dzień przekazania budynku do użytku, uzgodnień z konserwatorem zabytków, modyfikacji warunków użytkowych. Zatem wystąpiły przyczyny techniczne o obiektywnym charakterze. W zaistniałej sytuacji, z uwagi na kolejność robót, wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Kolejną przyczyną techniczną uzasadniającą udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy jest gwarancja na wykonane roboty. Dotychczasowy Wykonawca musiałby wchodzić na plac budowy po wykonaniu robót dodatkowych i zamiennych przez innego Wykonawcę, aby dokończyć zakres obowiązującej go umowy podstawowej zawartej zgodnie z ustawą PZP. Ponadto oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby niewspółmiernie wysokich kosztów i znacznego wydłużenia terminu realizacji całego zadana inwestycyjnego. Zatem zaistniały przesłanki do zastosowania art. 67 ust.1 pkt.1 litera a oraz art. 67 ust.1 pkt 5 Ustawy PZP.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Budowa 6 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w tym 3 sztuki z przepompowniami i 3 sztuk przepompowni ścieków przy budynkach Wigierskiego Parku Narodowego.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej zabezpieczenia i remontu stropu nad piwnicą w budynku przy ul. 1 Maja 28 w Suwałkach stanowiącym własność Gminy Miasto Suwałki
- Ochrona mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach ul. Sejneńska 84
- " Rozbiórka budynku przy ul. Szpitalnej 62"
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z wykonaniem poczty pneumatycznej oraz modernizacji podjazdu dla karetek
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.