Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Krotoszyn: Zakup tlenu medycznego i CO2
Numer ogłoszenia: 316012 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup tlenu medycznego i CO2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup tlenu medycznego i CO2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00 - Gazy medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wy-konania zamówienia . 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie powadzonej dzia-łalności na kwotę odpowiadającą co najmniej wartości oferty . 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie do-kumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 3. Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicz-nych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2007 r., Nr 223,poz. 1655 oraz 2008, nr 171, poz. 1058/ - załącznik nr 3 5. Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzy-staniem wzoru- załącznik nr 4. 6. Oświadczenie o zakresie prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy - Załącznik nr 5 oświadczenie o zakresie prac podwykonawców. 7. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajo-wego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wyko-nawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wyni-kają z przepisów prawa lub innych dokumentów. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właści-wego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpie-czenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz-łożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: a) Dokumenty wymagane zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 04.93.896) odpowiednio do klasy wyrobów. 3) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i fi-nansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wyko-nawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę odpowiadającą co najmniej wartości oferty. 8. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa kon-sorcyjna - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcyjna) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 2) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnictwa nie zostało ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ , ul.Młyńska 2 , 63-700 Krotoszyn, pokój nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ , ul.Młyńska 2 , 63-700 Krotoszyn, pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego w roku 2025 (II postępowanie).
- Budowa kancelarii leśnictwa Wielki Bór
- Modernizacja drogi powiatowej nr 5500P w m. Konarzew
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa infrastruktury dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach".
- Zakup i dostawa gazów medycznych
- Dostawa gazów medycznych wraz dzierżawą butli oraz dzierżawą zbiornika dla Szpitala Powiatowego Sp. o. o. w restrukturyzacji w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z transportem oraz dzierżawą butli medycznych i technicznych na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- "Wykonanie prac adaptacyjno-modernizacyjnych w ramach inwestycji pn. "Modernizacja, przebudowa, doposażenie SOR oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Krasnymstawie."
- Przeprowadzenie prac projektowych i robót budowlanych mających na celu realizację projektu pn.:"Modernizacja infrastruktury i doposażenie ZPO w celu zwiększenia bazy łóżkowej (...)."
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.