To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-30
Ogłoszenie nr 315974 - 2016 z dnia 2016-09-30 r.
Gdańsk: Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową lokalu użytkowego na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Mikołaja Reja 34B w Gdańsku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 304760 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny
283702100000, ul.
ul. Konrada Leczkowa
,
80432
Gdańsk, państwo
, woj.
pomorskie, tel.
583 423 150, faks
583 423 151, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.mopr.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową lokalu użytkowego na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Mikołaja Reja 34B w Gdańsku.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PS.ZZZP.343-9(1)/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową lokalu użytkowego na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Mikołaja Reja 34B w Gdańsku. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w dotychczasowym lokalu użytkowym w budynku przy ul. Mikołaja Reja 34B polegających w szczególności na: 1) wyburzeniu i rozbiórce istniejących ścian wewnętrznych, całego wiatrołapu oraz większości elementów budowlano - wykończeniowych zewnętrznych i wewnętrznych; 2) wykonaniu nowego wejścia do lokalu; 3) wykonaniu nowego układu komunikacji wewnętrznej oraz wykonanie pomieszczeń zgodnie z wymaganiami stawianymi środowiskowym domom samopomocy; 4) wykonaniu nowych ścian wewnętrznych i sufitów podwieszanych; 5) wymianie stolarki okiennej z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi; 6) wybicie otworów pod projektowane okna od strony elewacji północnej; 7) skuciu glazury, położeniu nowej, wykonaniu gładzi gipsowych i malowaniu ścian; 8) wymianie stolarki drzwiowej z poszerzeniem otworów i wykonaniem nowych nadproży; 9) rozbiórka istniejących warstw podłóg i posadzek na głębokość 30 cm; 10) wymianie podłóg i posadzek (płytki gres i wykładziny PCV o wysokiej klasie ścieralności); 11) demontażu i rozbudowie instalacji sanitarnych (wodno - kanalizacyjnej, grzewczej (podłogowe - elektrycznej) wentylacyjnej (nawiewowo - wywiewnej wspomaganej mechanicznie); 12) przebudowie węzła sanitarnego z białym montażem; 13) demontażu i rozbudowie instalacji elektrycznej i teletechnicznej; 14) wykonaniu nowego oświetlenia; 15) wymianie pokrycia dachowego, obróbek blacharskich; 16) wykonaniu elewacji wraz z ociepleniem budynku; 17) ułożeniu izolacji przeciwwilgociowych i termicznych; 18) odkopaniu ścian zewnętrznych (do poziomu ław fundamentowych) oczyszczeniu i osuszeniu powierzchni oraz pokryciu rapówką cementową; 3. Zakres robót budowlanych określony jest w: 1) projekcie budowlanym (rysunki) stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 2) przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ; 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający w specyfikacji istonych warunków zamówienia określił wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności, o których mowa w punkcie 2 ppkt 1) do 18) w zakresie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-1
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45223200-8,
45453000-7,
45421000-4,
45331000-6,
45332000-3,
45311000-0,
45261200-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT464291 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 498765,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wymiana elementów modułu uniwersalnego urządzenia elektroanalitycznego z analizatorem częstotliwości
- Dostawa insulin dla UCK
- Usługa utrzymania i rozwoju platformy wspierającej wielokanałową, dwustronną komunikację pomiędzy mieszkańcami i innymi podmiotami zewnętrznymi z jednostkami w ramach Gminy Miasta Gdańska.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Nabycie subskrypcji na kompleksową usługę w celu utrzymania ciągłości pracy urządzeń zainstalowanych w serwerowni Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej
- Realizacja nagłośnienia w ramach 3. Edycji Bałtyckiego Festiwalu Operowego - Baltic Opera Festival.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.