eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólZakup, dostawa sprzętu komputerowego i biurowego z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Nowa Sól: Zakup, dostawa sprzętu komputerowego i biurowego z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 315939 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski , ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, faks 068 4586831.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa sprzętu komputerowego i biurowego z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż, instalacja sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w którym wymieniono minimalne warunki techniczne przedstawione zostały w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: - dostawy, zainstalowania i uruchomienia przedmiotu zamówienia, - przekazania Zamawiającemu dokumentacji technicznej w języku polskim. 4.Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzania do obrotu oprogramowania zainstalowanego na komputerach oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem. 5.Oferowany sprzęt musi posiadać certyfikaty CE, potwierdzające zgodność z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub deklaracje zgodności. 6.Sprzęt komputerowy powinien być kompatybilny z oprogramowaniem firmy Microsoft. Zamawiający dokonał wyboru systemu operacyjnego firmy Microsoft ze względu na używane przez siebie oprogramowanie oraz w celu ujednolicenia systemów operacyjnych. 7.Zaoferowany sprzęt powinien spełniać co najmniej wszystkie wymienione przez Zamawiającego parametry techniczne z zachowaniem zgodności systemowej. Jeśli w złożonej ofercie zaoferowany sprzęt nie będzie spełniał wymienionych parametrów, to oferta zostanie odrzucona. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Przez urządzenie równoważne należy rozumieć urządzenie nie pochodzące od wskazanego w opisie producenta, o tym samym lub lepszych parametrach funkcjonalno - technicznych, spełniających wszystkie wymogi, normy i parametry techniczne, o wydajności odpowiadającej wskazanemu urządzeniu oraz wykonane w całości z nowych elementów.Za produkt równoważny rozumie się także taki, który w sposób poprawny współpracuje z programami Zamawiającego, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem aplikacji Zamawiającego do produktu równoważnego oraz posiada wszelkie funkcjonalności zamawianego oprogramowania. W przypadku wątpliwości co do równoważności, jego udowodnienie spoczywa na Wykonawcy - art.30 ust.5 ustawy Pzp. 9.Do każdego sprzętu muszą być dołączone przewody niezbędne do uruchomienia i prawidłowego funkcjonowania urządzenia. 10.Każdy dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. 11.Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem ich tożsamości oraz zakresu im powierzonych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 30.23.12.50 - 30.23.12.50 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę w pełni zgodną z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ oraz którzy spełniają następujące warunki: - spełniają warunki określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie spełnienie, chociaż jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a złożoną ofertę uznaje się za odrzuconą. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez stwierdzenie spełnia/nie spełnia. 3.Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione. 4.Zamawiający wezwie wykonawców do uzupełnienia oświadczeń i dokumentów, w przypadku i na zasadach opisanym w art.26 ust.3 Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: l. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z kompletną ofertą następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, b)dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów, o których mowa w punkcie XIV litera a SIWZ), c)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wypełniony załącznik 3 do SIWZ), d)w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: - opisu technicznego oferowanego sprzętu uwzględniającego parametry techniczne wymagane przez zamawiającego . Opis techniczny winien być bezwzględnie dołączony do oferty. Dopuszcza się przekserowanie/ przepisywanie wymogów minimalnych wymienionych przez zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ, jak również załączania wydruków ze strony internetowej. e) oświadczenie wskazujące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom(wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ- dokument ten należy załączyć także w przypadku nie powierzania do wykonania podwykonawcom części przedmiotu zamówienia, zamieszczając w nim stosowną informacje). 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej wykonawców musi być przedstawiona jako jedna oferta od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania: a/Wykonawcy występujący wspólnie (zgodnie z art.23 ustawy Pzp) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą, b/w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować fakt spełnienia warunków udziału w postępowaniu, poprzez złożenie dokumentów wymienionych w pkt.XIV ust.1 litera a),b),c) SIWZ, c/ oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie d/wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. e/wypełniając formularz ofertowy ( załącznik nr 1 SIWZ) oraz inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. :nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 3.Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy muszą zostać oznaczone w taki sposób, aby Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą. 3.Na kompletną ofertę składają się : -formularz ofertowy - według załącznika nr 1 do SIWZ -formularz cenowy - według załącznika nr 1a do SIWZ, -podpisany formularz istotnych warunków zamówienia - według załącznika nr 4 do SIWZ, -oświadczenie wskazujące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom - według załącznika nr 5 do SIWZ oraz -wszystkie dokumenty wymienione w punkcie XIV SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 3b, pok.203.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól,pok.109 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę, złożenia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających,nie dopuszcza składania ofert wariantowych,nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną,nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.