Ogłoszenie z dnia 2016-09-30
Ogłoszenie nr 315872 - 2016 z dnia 2016-09-30 r.
Gdańsk: Szczegółowe opracowanie pracy konkursowej - wykonanie projektu modernizacji wystawy stałej, aranżacji funkcjonalno-przestrzennej wystawy, aranżacji plastycznej i scenograficznej wraz z dostosowaniem obiektu do potrzeb zwiedzających, wielobranżowych projektów wykonawczych, uzyskanie stosownych opinii, uzgodnień i pozwoleń określonych prawem.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Archeologiczne w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny
27684800000, ul.
ul. Mariacka
,
80958
Gdańsk, państwo
, woj.
pomorskie, tel.
058 322 21 12, faks
058 322 21 11, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.archeologia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szczegółowe opracowanie pracy konkursowej - wykonanie projektu modernizacji wystawy stałej, aranżacji funkcjonalno-przestrzennej wystawy, aranżacji plastycznej i scenograficznej wraz z dostosowaniem obiektu do potrzeb zwiedzających, wielobranżowych projektów wykonawczych, uzyskanie stosownych opinii, uzgodnień i pozwoleń określonych prawem.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/03/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowe opracowanie pracy konkursowej - wykonanie projektu modernizacji wystawy stałej, aranżacji funkcjonalno-przestrzennej wystawy, aranżacji plastycznej i scenograficznej wraz z dostosowaniem obiektu do potrzeb zwiedzających, wielobranżowych projektów wykonawczych, uzyskanie stosownych opinii, uzgodnień i pozwoleń określonych prawem. Projekt modernizacji wystawy stałej, zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w tym wytycznymi zawartymi w regulaminie konkursu wraz z załącznikami, założeniami funkcjonalno-programowymi wraz z załącznikami, dokumentacją obszaru objętego wykonawstwem prac, zestawieniem powierzchni wystawienniczych, właściwymi parametrami środowiska, wytycznymi konserwatorskimi oraz przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Projekt modernizacji wystawy stałej musi być zgodny z obowiązującymi przepisami w zakresie dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79932000-6
Dodatkowe kody CPV:
71220000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Umowa jest wynikiem negocjacji przeprowadzonych w trybie zamówienia z wolnej ręki na szczegółowe opracowanie projektu plastyczno-przestrzennego modernizacji wystawy stałej oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami oraz pracami związanymi z realizacją wystawy, na podstawie art. 67 ust 1 punkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015, poz. 2164), będących nagrodą w konkursie organizowanym przez Zamawiającego na: Koncepcję plastyczno-przestrzenną modernizacji wystawy stałej w siedzibie głównej Muzeum Archeologicznego w Gdańsku.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT770000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 799500 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 punkt 2
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wybór trybu zamówienia z wolnej ręki nastąpił w związku z zaistnieniem przesłanki z art. 67 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w związku z przeprowadzeniem konkursu, o którym mowa w art. 110 ustawy PZP, w którym nagrodą było zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki autora wybranej pracy konkursowej.
Przed rozpoczęciem procedury konkursowej został przeprowadzony dialog techniczny.
Ogłoszenie o konkursie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.05.2016r. pod numerem 135178 - 2016.
Ogłoszenie o wynikach konkursu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.09.2016r. pod numerem 148208 - 2016.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa prototypowych wysokoobrotowych układów przepływowych maszyn wirujących (turbosprężarek) pracujących w układzie ORC-VCC
- Dostawa systemu do zdalnego zarządzania infrastrukturą AV
- Dostawa materiału roślinnego - 4 zadania
- Dostawa wyrobów do sterylizacji plazmowej i testy do Autoczytnika Autorider 390G prod.3M Health Care
- Dostawa oleju napędowego grzewczego do Kaszubskiego Dywizjonu SG w Gdańsku - Westerplatte, Placówki SG w Krynicy Morskiej, Placówki SG w Ustce, Grupy Zamiejscowej w Łebie w sezonie opałowym 2025/2026
- Dostawa komór laminarnych, wirówki i wyparki próżniowej w 4 pakietach dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.