eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn.



Ogłoszenie z dnia 2005-07-01

POZYCJA 31584

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa budynku na siedzibę Placówki Terenowej KRUS przy ul. Lipowej w Lubartowie"

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, do kontaktów: Tadeusz Bombiński - główny specjalista w biurze administracji i inwestycji, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 8258381, fax 8259597, e-mail: zampub.bop@krus.gov.pl, www.krus.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze ARYS Sp.z o.o., ul. Ciepłownicza 6a, 20-479 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7453085, 7453086 w. 21, fax 081 7453085, 7453086 w. 21. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa budynku na siedzibę Placówki Terenowej KRUS przy ul. Lipowej w Lubartowie". 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Placówki Terenowej KRUS przy ul. Lipowej w Lubartowie na działce nie uzbrojonej, na której aktualnie znajduje się budynek gospodarczy i plac betonowy. Zgodnie z zatwierdzonym układem funkcjonalnym: - na poziomie piwnic zlokalizowano składnicę akt, - na poziomie parteru usytuowano głównie pomieszczenia służące obsłudze klientów KRUS - salę obsługi, pokój lekarza z poczekalniami i toaletą - na poziomie piętra zlokalizowano pokoje biurowe, pokój socjalny, pomieszczenia sanitarne i pomieszczenie serwera, - na poziomie poddasza projektuje się pokoje biurowe, kotłownię oraz magazyn druków i materiałów biurowych. Powierzchnia działki 1200 m kw., powierzchnia zabudowy 248 m kw., powierzchnia użytkowa 778,6 m kw., kubatura budynku 3170 m sześc. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Lubartów. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 50 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymagania dodatkowe: - uzyskali w każdym z lat 2002, 2003, 2004 wartość wskaźnika płynności finansowej >1 o wzorze: Wp = majątek obrotowy - zapasy / zobowiązania krótkoterminowe i fundusze specjalne - uzyskali w każdym z lat 2002, 2003, 2004 wartość wskaźnika zadłużenia <1 o wzorze: Wz = zobowiązania długoterminowe + zobowiązania krótkoterminowe i fundusze specjalne + rozliczenia międzyokresowe i przychody przyszłych okresów / kapitał własny + rezerwy - oddali do użytku jako generalni wykonawcy w latach 2002 - 2004 nie mniej niż trzy obiekty użyteczności publicznej lub mieszkalne wielorodzinne, każde o wartości robót netto nie niższej niż 1 mln PLN - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie realizacji robót budowlano-montażowych.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.08.2005, cena - 200,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.08.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 50 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.08.2005, godzina 12:00, Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala - sala konferencyjna.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.