eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › dostawa materiałów biurowych oraz tonerów do drukarek na potrzeby realizacji projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Suwałkach (projekt nr WND-POKL.07.02.02-20-070 12)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-23

Suwałki: dostawa materiałów biurowych oraz tonerów do drukarek na potrzeby realizacji projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Suwałkach (projekt nr WND-POKL.07.02.02-20-070 12)
Numer ogłoszenia: 315844 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach , ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ares.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych oraz tonerów do drukarek na potrzeby realizacji projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Suwałkach (projekt nr WND-POKL.07.02.02-20-070 12).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawę materiałów biurowych oraz tonerów do drukarek na potrzeby realizacji projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Suwałkach (projekt nr WND-POKL.07.02.02-20-070 12) Wyszczególnienie: Papier biały - kserograficzny; format A4, gramatura 80g-m2; stopień bieli CIE 166; ryza 340, Papier ksero kolorowy, mix 5 kolorów po 50 arkuszy, A4 80g., ryza 5, Długopis automatyczny z niebieskim wkładem, długopis z systemem przyciskowym, posiadający wygodny gumowy uchwyt. Grubość końcówki 0,7 mm, długość linii pisania 1200 m.sztuka 100,Długopis żelowy czarny. Automatyczny z wysuwaną końcówką i gumowym uchwytem, nie blaknący tusz.sztuka 50, Długopis żelowy niebieski. Automatyczny z wysuwaną końcówką i gumowym uchwytem, nie blaknący tusz.sztuka 50, Długopis żelowy czerwony. Automatyczny z wysuwaną końcówką i gumowym uchwytem, nie blaknący tusz. sztuka 50, Cienkopisy kolorowe - Mix 5 kolorów, trwały tusz na bazie wody, obudowa wykonana z PP, skuwka w kolorze tuszu, średnica końcówki: 0,4mm,długość linii pisania: 1200m, grubość linii pisania: 0,4mm sztuka 36, Zakreślacz ze ściętą końcówką, atrament pigmentowy, niewidoczny na kserokopiach, bezzapachowy, szerokość linii pisania 1-5 mm, mix 6 kolorów sztuka 60, Marker do opisywania płyt CD-DVD nieścieralny, szybkoschnący, światłoodporny, kolor tuszu - CZARNY, sztuka20, Skoroszyt A4 wpinany do segregatora, wykonany z foli PP, z przezroczystą przednią okładką, tylna okładka kolorowa, z białym papierowym paskiem do opisywania zawartości, różne kolory: czerwone, czarne, niebieskie, zielone, żółte, różowe, fioletowe sztuka 1000, Koszulka na dokumenty A4 multiperforowane, otwierane od góry, wykonane z folii PP o grubości min. 110 mic., krystaliczne - opakowanie 100 sztuk.opakowanie 100, Segregator A4 50mm z mechanizmem dźwigniowym, wymienna obustronna etykieta grzbietowa, specjalny zatrzask na okładce zapobiegający samoczynnemu otwieraniu się segregatora - różne kolory sztuka 200, Segregator A4 75mm z mechanizmem dźwigniowym, wymienna obustronna etykieta grzbietowa, specjalny zatrzask na okładce zapobiegający samoczynnemu otwieraniu się segregatora - różne kolory sztuka 100, Płyty CD-R, prędkość zapisu do 52x, pojemność min. 700MB sztuka 500, Pendrive 32 GB - Interfejs pamięci USB 3.0, zapis do 30 MB/s odczyt do 80 MB/s, z ochroną złącza, obsługiwane systemy operacyjne Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Vista, Windows XP, Mac OS X lub nowsze, Linux 2.6x lub nowsze sztuka 15, Kalkulator biurowy z co najmniej: 12-pozycyjnym wyświetlaczem LCD, zasilanie podwójne: słoneczne i bateryjne, plastikowe przyciski, klawisz dodawania o zwiększonych rozmiarach, klawisz cofania, określenie miejsc po przecinku, podwójna pamięć MII, klawisz podwójnego zera. Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru kalkulatora. sztuka 5, Ołówek: do pisania i rysowania na papierze. Wykonany z drewna. Grafit typu H oraz HB (po 25 szt. z każdego typu).sztuka 50, Gumka do ścierania grafitu z papieru sztuka 15, Nożyczki - wykonane ze stali nierdzewnej, wygodny uchwyt pokryty miękkim tworzywem, dł. 17,5 cm. sztuka 5, Temperówka elektryczna - posiadająca dwa wymienne mechanizmy ostrzenia z otworami różnej średnicy 11mm i 8 mm, wyjmowany pojemnik na ścinki, zasilanie: na baterie sztuka 5, Zszywacz metalowy mechanizm, antypoślizgowy spód, zszywki 24-6, 26-6 sztuka 7, Rozszywacz z blokadą - metalowy, sztuka 15, Dziurkacz biurowy uniwersalny, na dwie dziurki, dziurkuje co najmniej 30 kartek, z łatwym do opróżniania pojemnikiem na ścinki, z ogranicznikiem formatu oraz z przyciskiem blokady rączki. Gumowana powierzchnia sztuka 7, Zszywacz mini biurowy wyposażony w metalowy magazynek na jeden rodzaj zszywek No. 10, zszycie do max. 10 kartek, z systemem ładowania zszywek z dołu sztuka 10, Metalowe spinacze trójkątne wielkości 25 mm, pakowane po 100 szt. w opakowaniu kartonowym.Opak. 50, Metalowe spinacze trójkątne wielkości 28 mm, pakowane po 100 szt. w opakowaniu kartonowym.Opak. 50, Metalowe spinacze trójkątne wielkości 31 mm, pakowane po 100 szt. w opakowaniu kartonowym.Opak.50, Metalowe spinacze trójkątne wielkości 33 mm, pakowane po 100 szt. w opakowaniu kartonowym. Opak. 50, Metalowe spinacze okrągłe wielkości 50 mm, pakowane po 100 szt. w opakowaniu kartonowym.Opak. 50, Metalowe spinacze okrągłe wielkości 70 mm, pakowane po 50 szt. w opakowaniu kartonowym.Opak. 50, Linijka - wykonana z przezroczystego polistyrenu z zaokrąglonymi rogami i gwarantowaną dokładnością skali, długość 30 cm.sztuka 5, Klipy do akt 19 mm metalowe - odporne na odkształcenia, galwanizowane - 12 sztuk w opakowaniu.Opak. 20, Klipy do akt 25 mm metalowe - odporne na odkształcenia, galwanizowane, 12 sztuk w opakowaniu.Opak. 20, Klipy do akt 32 mm metalowe - odporne na odkształcenia, galwanizowane, 12 sztuk w opakowaniu Opak. 20, Klipy do akt 41 mm metalowe - odporne na odkształcenia, galwanizowane, 12 sztuk w opakowaniu.Opak. 20, Klipy do akt 51 mm metalowe - odporne na odkształcenia, galwanizowane, 12 sztuk w opakowaniu. Opak. 20, Karteczki samoprzylepne neonowe 76x76 mm, różnokolorowe karteczki do wielokrotnego przyklejania i odklejania, 400 kartek w bloczku.bloczek 50, Karteczki samoprzylepne neonowe 15x50 mm, różnokolorowe karteczki do wielokrotnego przyklejania i odklejania, 100 karteczek w bloczku. bloczek 100, Karteczki samoprzylepne neonowe 50x50 mm, różnokolorowe karteczki do wielokrotnego przyklejania i odklejania, 250 kartek w bloczku.bloczek 50, Teczka preszpanowa A-4, mocna gumka w kolorze teczki, różne kolory sztuka 150, Przybornik siatkowy na biurko wykonany z metalu powlekanego czarnym lakierem przybornik stojący na karteczki, długopisy i spinacze sztuka 7, koperty białe samoprzylepne C4- 229x324 mm sztuka 100, koperty brązowe samoprzylepne C4- 229x324 mm sztuka 200, koperty białe samoprzylepne C3- 324x458 mm, sztuka 50, Korektor w piórze, szybkoschnący, grubość linii pisania 1 mm, o pojemności co najmniej 8 ml, sztuka 15, Papier A4 biały samoprzylepny do drukarek, matowy, bez nacięć, mocny klej. Do wszystkich urządzeń drukujących. opakowanie - 100 arkuszy.opakowanie 5, Przekładki podłużne do segregatora, kartonowe, formatu 1- 3 A4, różne kolory, z co najmniej dwiema dziurkami po krótszym boku umożliwiającymi ich wpięcie do segregatora, wystające poza segregowane dokumenty sztuka 1000, Taśma bezbarwna klejąca, wykonana z folii, przezroczysta,bezbarwna, o wymiarach co najmniej 48mm x 65m, sztuka 20, Gilotyna - maksymalny format cięcia A3, ilość jednorazowo ciętych kartek 12, z osłoną plastikową, ręczny docisk papieru, metalowa baza, ogranicznik formatu, oznaczenia formatów na blacie.sztuka 1, Zszywacz biurowy duży wyposażony w metalowy magazynek na dwa rodzaje zszywek (24 6-24 8 lub 26 6-26 8), zszycie do max. 60 kartek, z systemem ładowania zszywek od przodu przy użyciu specjalnego guzika + komplet zszywek do zszywacza (4000 szt.) sztuka 1, Dziurkacz biurowy duży, ręczny, dziurkujący max. Do 65 kartek, wyposażony w ogranicznik popularnych formatów sztuka 1, Pieczątka za zgodność z oryginałem z datownikiem - kolor atramentu czerwony sztuka 2, Podkładka pod myszkę z miękką poduszką pod nadgarstek, z antypoślizgowym spodem. sztuka 10, Kosz na śmieci - lakierowany, czarny lub szary, pojemność 21 l. sztuka 5, Pinezki beczułki, różne kolory, Opakowanie po 50 szt. Opak. 5, Duża korkowa tablica z drewnianą ramą o wym. 90x150 cm sztuka 1, Mała korkowa tablica z drewnianą ramą o wym. 50x80 cm sztuka 1, Dwustronne koszulki na płyty wykonane z miękkiej flizeliny i folii(dwustronnie), z dwiema dziurkami do wpięcia do segregatora, sztuka 500, Teczki do archiwizacji - WYMIAR: 320x250x35mm, POJEMNOŚĆ: Do 350 kartek JAKOŚĆ TEKTURY : bezkwasowa neutralne pH 6.8-8.0, gramatura 240-250 g-m2, sztuka 200, Klej biurowy w sztyfcie do klejenia papieru, nietoksyczny, niebrudzący, szybkoschnący, o pojemności co najmniej 8 g, sztuka 5, Koszulki na dokumenty z klapką A4 multiperforowane, otwierane z boku, wykonane z folii PP o grubości min. 110 mic., przezroczyste, opakowanie - 10 sztuk. opakowanie 5, Bindownica - może oprawiać dokumenty o grubości do 310 kartek o maksymalnej szerokości odpowiadającej formatowi A4, grzebieniowa, ręczna.sztuka 1, Grzbiety plastikowe do bindowania 6 mm - różnokolorowe sztuka 200, Grzbiety plastikowe do bindowania 10 mm - różnokolorowe sztuka 200, Grzbiety plastikowe do bindowania 14 mm - różnokolorowe sztuka 200, Grzbiety plastikowe do bindowania 19 mm - różnokolorowe sztuka 200, Grzbiety plastikowe do bindowania 25 mm - różnokolorowe sztuka 200, Okładki kartonowe A4 do bindowania - kolor granatowy sztuka 500 ,Okładki A4 przezroczyste do bindowania - krystaliczne sztuka 500, Toner do drukarek Xerox Cartridge nr 106R01305 - kolor czarny, średnia wydajność: ok. 30.000 stron A4 przy 5% pokrycia strony. Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru toneru przez Zamawiającego, toner równoważny opisanemu musi być kompatybilny z ww. drukarką i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia sztuka 5, Toner do drukarki HP Laser Jet 3030 - kolor czarny (black), Wydajność 2000 str. A4 przy zaczernieniu 5%. Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru toneru przez Zamawiającego, toner równoważny opisanemu musi być kompatybilny z ww. drukarką i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia sztuka 2.Dostawa jednorazowa. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia : Zamawiający wymaga dostawy materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, oryginalnych wyprodukowanych przez producenta sprzętu lub materiałów eksploatacyjnych równoważnych.Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt:fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi, nie powodujący utraty gwarancji,opakowany hermetycznie, nie noszący śladów użytkowania,którego wydajność, zgodnie z normą ISO IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO IEC 24711 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu,który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu,który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem,który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, w którym zastosowano toner tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listę modeli sprzętu, do których jest przeznaczony oraz termin ważności. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub UE.Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą posiadać:dla poszczególnych tonerów dokumenty testy wydajnościowe, z których w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, wydajnościowe i jakościowe zgodnie z normami: ISO IEC 19752 - dla tonerów monochromatycznych ISO IEC 24711 - dla wkładów atramentowych , ISO IEC 19798 - dla tonerów kolorowych,certyfikaty dokumenty potwierdzające, że proces produkcji zaproponowanego asortymentu przebiega zgodnie z normami ISO 9001: 2008. Powyższe dokumenty Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą materiałów do siedziby Zamawiającego. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał nowy.W przypadku trzeciej reklamacji danego typu materiału eksploatacyjnego Zamawiający może żądać dostaw materiałów oryginalnych.Oferta równoważna:Wszystkie wskazane materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych do drukarek co do jakości i zastosowanych rozwiązań technicznych i technologicznych opisywanych w niniejszej specyfikacji.Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność.Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe i nieużywane materiały biurowe, pamięci USB, oraz tonery w ilościach i rodzajach (zgodnych ze specyfikacją określoną powyżej) do siedziby Zamawiającego przy ul. Osiedle II blok 6 a, 16-400 Suwałki. Przedmiot zamówienia obejmuje koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stosownie do art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającej na:zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy,sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych.Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy;zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ares.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki, godziny urzędowania od 07:00 do 15:00, od poniedziałku do piątku.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2014 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Suwałkach (projekt nr WND-POKL.07.02.02-20-070 12). Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej, Działania 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałania 7.2.2. Wsparcie ekonomii społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.