eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i dostawa sprzętu audiowizualnego oraz wyposażenie sal multimedialnych dla ISNR UKSW w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Warszawa: Zakup i dostawa sprzętu audiowizualnego oraz wyposażenie sal multimedialnych dla ISNR UKSW w Warszawie
Numer ogłoszenia: 315809 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie , ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, faks 022 5618944.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uksw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu audiowizualnego oraz wyposażenie sal multimedialnych dla ISNR UKSW w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu audiowizualnego oraz wyposażenie sal multimedialnych dla ISNR UKSW w Warszawie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: część I: 60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt złotych) część II: 570 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki formalne: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się podmioty określone w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. Warunki merytoryczne Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.1. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.1. w ciągu ostatnich trzech lat od wszczęcia postępowania, wykonaliśmy należycie co najmniej dwa zamówienia na dostawy urządzeń audiowizualnych o charakterze, złożoności i wartości podobnej do przedmiotu zamówienia do której przystępujemy, o wartości nie mniejszej niż cena oferty Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6. SIWZ Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WARUNKI FORMALNE Dla potwierdzenia spełniania warunków formalnych udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga od Wykonawców 1. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. WARUNKI MERYTORYCZNE Dla potwierdzenia spełniania warunków merytorycznych udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga od Wykonawców: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. dokumentu stwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż: 50.000, 00 zł (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy). 3. wykazu (na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału III niniejszej SIWZ- formularz Doświadczenie zawodowe) wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat od wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień na dostawy urządzeń audiowizualnych o charakterze, złożoności i wartości podobnej do przedmiotu zamówienia w części do której Wykonawca przystępuje. Wartość każdego z wymienionych przez Wykonawcę zamówienia musi być nie mniejsza niż zaoferowana cena oferty w danej części; do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione dostawy zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.uksw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych (pokój nr 116).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 11:30, miejsce: ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, Sekretariat Kanclerza UKSW (pokój nr 204)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup i dostawa projektora multimedialnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa projektora multimedialnego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wyposażenie 3 sal ISNR w sprzęt multimedialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem części II zamówienia jest wyposażenie 3 sal ISNR w sprzęt multimedialny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.