eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I PŁYNNYCH Z TERENU NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH NALEŻĄCYCH DO GMINY WRZEŚNIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-02

Września: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I PŁYNNYCH Z TERENU NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH NALEŻĄCYCH DO GMINY WRZEŚNIA
Numer ogłoszenia: 315655 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września , ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, faks 061 4362500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I PŁYNNYCH Z TERENU NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH NALEŻĄCYCH DO GMINY WRZEŚNIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wywozie nieczystości stałych i płynnych z terenu nieruchomości komunalnych należących do Gminy Września.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego. Zakres ewentualnych zamówień uzupełniających obejmuje w szczególności: a) zwiększenie ilości obiektów objętych umową, b) zwiększenie ilości pojemników na obiektach objętych umową

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.11.13.00-1, 90.11.40.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: część 1 - 1.000 /słownie: tysiąc złotych/ część 2 - 1.000 /słownie: tysiąc złotych/

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1 - wywóz nieczystości stałych a) posiada aktualną decyzję właściwego organu zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych, o której mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm), b) posiada aktualną decyzję właściwego organu zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów, o której mowa w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. O odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.), c) posiadają umowę na odbiór stałych odpadów komunalnych z zakładami prowadzącymi działalność w tym zakresie. Część 2 - wywóz nieczystości płynnych a) posiada aktualną decyzję właściwego organu zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych, o której mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm), b) posiada aktualną decyzję właściwego organu zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów, o której mowa w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. O odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.), c) posiadają aktualną umowę z właścicielem stacji zlewnej na przyjęcie nieczystości ciekłych w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 października 2002 roku w sprawie warunków wprowadzania nieczystości ciekłych do stacji zlewni

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1 - wywóz nieczystości stałych a) min. 1 samochód o ładowności powyżej 3,5 t do wywozu odpadów komunalnych (śmieciarki), wyposażony w system GPS b) min. 44 szt. pojemników na odpady komunalne o pojemności 240 ltr., c) min. 21 szt. pojemników na odpady komunalne o pojemności 1100 ltr., d) min. 6 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności od 240 ltr. do 1100 ltr. (3 szt. jednego koloru na szkło i 3 szt. jednego koloru na plastik), Część 2 - wywóz nieczystości płynnych a) min. 1 pojazd asenizacyjny do wywozu odpadów komunalnych płynnych wyposażony w licznik ścieków oraz system GPS,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej decyzji właściwego organu zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych, o której mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. Z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm), 2) kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej decyzji właściwego organu zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów, o której mowa w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) 3) kopia aktualnej umowy na odbiór stałych odpadów komunalnych z zakładami prowadzącymi działalność w tym zakresie, 4) kopia aktualnej umowy z właścicielem stacji zlewnej na przyjęcie nieczystości ciekłych w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 października 2002 roku w sprawie warunków wprowadzania nieczystości ciekłych do stacji zlewni, 5)pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy zgodnie z zapisem art. 144 ust. 1 może dotyczyć: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, 2) zmiany z danych osobowych oraz rachunku bankowego, 3) zmiany ilości (zmniejszenie lub zwiększenie) budynków lub pojemników na odpadów objętych umową, 4) nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych, 5) zmiany osób odpowiedzialnych za prawidłową realizację zamówienia, 6) innych ważnych powodów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrzesnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Września ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Referat zamówień publicznych - p. II pok. nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Września ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Biuro Obsługi Interesanta - pok. nr 1 /kancelaria/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wywóz nieczystości stałych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wywozie nieczystości stałych tj. odpadów komunalnych, organicznych i segregowanych oraz innych podobnych do komunalnych z nieruchomości komunalnych Miasta i Gminy Września. 1) Przedmiotem zamówienia jest regularny odbiór odpadów stałych i innych podobnych do komunalnych ze nieruchomości komunalnych Miasta i Gminy Września (wykaz nieruchomości stanowi załącznik do SIWZ), przez okres 12 miesięcy od 1 stycznia 2012 roku do 31 grudnia 2012 roku. 2) Szacunkowa ilość nieczystości stałych, przewidzianych do przekazania - ok. 64 m3 miesięcznie. 3) W ramach umowy Wykonawca odda Zamawiającemu w dzierżawę niezbędną ilość kontenerów do składowania odpadów. Usługi będą realizowane regularnie wg harmonogramu wywozu zatwierdzonego wcześniej przez Zamawiającego lub w zależności od potrzeb na każde wezwanie Zamawiającego. Pojazdy wyposażone w system nawigacji GPS z możliwością wydruku pozycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.11.13.00-1, 90.11.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wywóz nieczystości płynnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wywozie nieczystości płynnych z szamb przynależnych do budynków komunalnych Miasta i Gminy Września. 1) Przedmiotem zamówienia jest regularny odbiór odpadów płynnych ze zbiorników bezodpływowych przynależnych do budynków komunalnych Miasta i Gminy Września (wykaz nieruchomości stanowi załącznik do SIWZ), przez okres 12 miesięcy od 1 stycznia 2012 roku do 31 grudnia 2012 roku. 2) Wywóz nieczystości płynnych odbywać się będzie na podstawie telefonicznego zgłoszenia (nie jest nikt wstanie dla nieczystości płynnych ustalić harmonogramu), najpóźniej w dniu następnym po dniu zgłoszenia. Ilość nieczystości płynnych obliczana będzie na podstawie faktycznej ilości opróżnianych zbiorników i informacji z liczników zamontowanych na pojazdach. Pojazdy asenizacyjne wyposażone w trwale zamontowane na pojeździe urządzenie pomiarowe w postaci przepływomierza umożliwiającego odczyt oraz zbiornik wyposażony w przezroczysty wziernik w celu potwierdzenia napełniania /kufy/. Pojazdy wyposażone w system nawigacji GPS z możliwością wydruku pozycji. 3) Wykonawca zobowiązany jest wywozić nieczystości płynne pojazdami asenizacyjnymi spełniającymi wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do ruchu drogowego. 4) Pojazdy asenizacyjne winny być wyposażone w odpowiednią długość węży, zapewniające sprawne wykonanie usługi (długość węży uzależniona jest od odległości usytuowania szamba od miejsca postoju pojazdu) i być wyposażone w liczniki ścieków. 5) Każdorazowa usługa wywozu musi zostać potwierdzona przez kogoś mieszkańców posesji - /Karta wywozu (KW)/. Do wystawianej comiesięcznie faktury Wykonawca dołączy karty wywozu KW. Faktura bez dołączonych kart wywozu nie będzie przyjmowana..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.11.13.00-1, 90.11.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.