Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Śrem: DOSTAWA SPECJALNEGO SAMOCHODU ROZPOZNAWCZO-RATOWNICZEGO
Numer ogłoszenia: 315509 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Śremie , Plac Straży Pożarnej 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2810700, 2830655, 2810702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazsrem.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: STRAż POżARNA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPECJALNEGO SAMOCHODU ROZPOZNAWCZO-RATOWNICZEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMóWIENIA JEST DOSTAWA DO SIEDZIBY ZAMAWIAJąCEGO FABRYCZNIE NOWEGO JEDNEGO SPECJALNEGO SAMOCHODU ROZPOZNAWCZO-RATOWNICZEGO Z NAPęDEM NA CZTERY KOłA ROK PRODUKCJI 2008.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do spełnienia wszelkich warunków określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę cenową zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 4 oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca składa aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do wykonywania określonej działalności gospodarczej oraz stwierdzające, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. Zaświadczenie lub odpisy mogą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: 1.Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 2.Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w ogłoszeniu i SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 3.Ocena dokonywana będzie na zasadzie (spełnia) lub (nie spełnia). 4.Zamawiający uzna za nieważną i odrzuci ofertę, która nie spełnia wymogów formalnych określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie należy załączyć do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do wykonywania określonej działalności gospodarczej oraz stwierdzające, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. Zaświadczenie lub odpisy mogą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednio dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 5.Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.80
- 2 - ocena techniczna - 0.20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazsrem.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa państwowej Straży Pożarnej w śremie
63-100 śrem
Plac Straży Pożarnej 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa państwowej Straży Pożarnej w śremie 63-100 śrem Plac Straży Pożarnej 1 w sekretariacie Komendy pokój nr 401.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Budowa zadaszenia kortu tenisowego SP nr 6 w Śremie
- Zakup i dostawa wyposażenia do Budynku Oddziału Dziennego Psych. Reh. w ramach zadania Rozbudowa i nadbudowa budynku Oddziału Dziennego Psych. Reh. wraz z dostosowaniem budynku do wymogów p-poż
- Budowa bieżni lekkoatletycznej w SP nr 4 w Śremie
- Zakup wraz z dostawą pościeli i pozycjonerów barierowych dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o. o.
- REMONT COKOŁU ELEWACJI BUDYNKU GŁÓWNEGO "A"
- Poprawa dostępności do infrastruktury edukacyjnej w SP nr 4 w Śremie - 2 części
więcej: przetargi w Śremie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.