eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › przebudowa drogi powiatowej Nr 1614B Kuraszewo-Lady

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-01

POZYCJA 31540

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Hajnówka: przebudowa drogi powiatowej Nr 1614B Kuraszewo-Lady

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiat Hajnowski, do kontaktów: Mikołaj Telentejuk tel. 085 682 6135, fax 682 4220 e-mail: komunikacja@powiat.hajnowka.pl, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6823371, fax 085 6824220, e-mail: leonpawlowski@poczta.fm, www.powiat.hajnowka.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Powiat Hajnowski, Mirosław Iwaniuk, Mirosław Goworko, ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 683 2001, fax 085 683 2751, e-mail: zdp@powiat.hajnowka.pl, www. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi powiatowej Nr 1614B Kuraszewo-Lady. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem projektu jest przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1614B Kuraszewo-Lady oraz dojazdu do istniejącego mostu (droga Nr 1617B) we wsi Lady o łącznej długości 2939,2 mi szerokości nawierzchni jezdni 5,0 m. Konstrukcja nawierzchni: - warstwa wyrównawcza z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie; - warstwa ścieralna wykonana metodą potrójnego powierzchniowego utrwalenia grysami i emulsją asfaltową. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Droga: Kuraszewo-Lady. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 29.09.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 8 300. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pkt 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten musi spełniać każdy z wykonawców. 2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli spełniają poniższe warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzoną działalnością tożsamą z niniejszym zamówieniem przez okres nie krótszy niż jeden rok); 2) doświadczenie wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie 5 lat co najmniej jedno zadanie rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400 tys. PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. 3) potencjał techniczny wykonawca musi wykazać, że posiada minimum: - 2 samochody samowyładowcze, - 1 koparkę podsiębierną, - 1 równiarkę samojezdną, - 1 skrapiarkę i rozsypywacz grysów lub inny zestaw umożliwiający mechaniczne rozłożenie nawierzchni, - 1 walec ogumiony samojezdny, - 1 walec stalowy samojezdny. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie posiadają wymagany potencjał techniczny. 4) potencjał kadrowy wykonawca musi mieć do dyspozycji dwie osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami. Osoby te powinny posiadać wymagane przez Prawo Budowlane odpowiednie uprawnienia do realizacji zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie posiadają wymagany potencjał kadrowy. 5) potencjał ekonomiczny i finansowy Wykonawca musi wykazać, że: a) przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównanie z nim) w wysokości nie mniejszej niż 1 mln PLN. b) Płynność bieżąca (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem X = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe Nie mniejszą niż 1 (xpb ? 1). c) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 500 tys. PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: - warunek a) i c) spełniają łącznie - warunek b) spełnia każdy z wykonawców łącznie posiadają wymagany potencjał kadrowy. 6) podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców w zakresie następujących robót: - przygotowawcze D-01.00.00 - podbudowy D-04.00.00 7) udzielą na wykonane roboty gwarancję na minimum 12 miesięcy

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.08.2005, cena - 30.00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.08.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.08.2005, godzina 10:00, Siedziba zamawiającego w Hajnówce ul. A. Zina 1, pokój nr 17 (I piętro).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Inwestycja jest realizowana z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regio. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.