Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-06
Toruń: Dostawa 2 szt. łodzi patrolowych WT 2370/1/10
Numer ogłoszenia: 3153 - 2010; data zamieszczenia: 06.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu , ul. Prosta 32, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 658-01-44; 602 257-384.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.kujawy.psp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2 szt. łodzi patrolowych WT 2370/1/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 sztuk łodzi patrolowo-ratowniczych płaskodennych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.14.00 - Łodzie ratunkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.. Uwaga: w przypadku gdy ofertę podpisze osoba, której uprawnienie nie wynika z dokumentów o których mowa powyżej do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający takie uprawnienia. 2. Wypełniony przez Wykonawcę załącznik nr 1 Wymagania techniczne, 3.Streszczenie oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i 24. ust. 1 i 2 pkt. 1-2,4 ustawy, 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeśli dotyczy); 6. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawcy będą oceniani wspólnie. 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w rozdz. II pkt. 1 ppkt. 2 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz wykonanej przez Wykonawcę co najmniej 3 dostaw o wartości minimum 20 000 zł. brutto każda, o podobnym charakterze, z ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ); 8. Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 1.8 SIWZ (jeśli dotyczy);.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawy.psp.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Toruń, ul. Prosta 32 pok. 26 A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013..
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- DOSTAWA PRZENOŚNEGO SPEKTROMETRU FTIR ZINTEGROWANEGO DO ANALIZY GAZÓW I PAR DLA KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W TORUNIU
- Wykonanie zabezpieczenia oraz monitoringu pomieszczeń magazynu Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu w zakresie detekcji wycieków
- Zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego.
- Wykonanie wewnętrznej instalacji ciepła technologicznego i wody lodowej
- Dostawa czterech agregatów prądotwórczych trójfazowych
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa trzech pontonów ratowniczych z silnikiem zaburtowym w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa i zakup 2 kpl łodzi ratowniczych z silnikami zaburtowymi oraz pontonu z silnikiem zaburtowym oraz z przyczepami transportowymi
- Dostawa środków na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej - 8 części
- Zakup wyposażenia w ramach zasobów ochrony ludności dla Gminy Nysa - Zakup łodzi ratowniczej płaskodennej min. 6 osobowej z silnikiem + przyczepa
- Dostawa 4 szt. łodzi motorowych do ratownictwa wodnego wraz z silnikiem zaburtowym, specjalistycznym wyposażeniem, dostawa 2 szt. skuterów wodnych.
więcej: Łodzie ratunkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





