Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-17
Przedbórz: Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu miasta i gminy Przedbórz
Numer ogłoszenia: 31539 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przedbórz , ul. Mostowa 29, 97-570 Przedbórz, woj. łódzkie, tel. 044 7812261 do 65, faks 044 7812180.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu miasta i gminy Przedbórz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu miasta i gminy Przedbórz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Rozstaw osi od 3300 mm do 3500 mm Silnik czterocylindrowy wysokoprężny, turbodoładowany, od 120KM do 150 KM długość od 5290 mm do 5320 mm dopuszczalna masa całkowita do 3,2 t norma min. EURO 5 Oryginalne kombi 9 osobowe Lakier akrylowy kolor do uzgodnienia Homologacja auta bazowego - kombi 9 osobowe Homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych Ubezpieczenie komunikacyjne na 1 rok (cały pakiet: OC, AC, NW, Assistance, Zielona karta) Fabrycznie nowy Warunki gwarancji: 24 miesiące bez limitu kilometrów 36 miesięcy na powłokę lakierniczą 144 miesiące na perforację elementów nadwozia Z wyposażeniem: - Immobiliser, - centralny zamek z pilotem - izolacja dźwiękowo-termiczna - autoalarm z funkcją dozoru wnętrza kabiny kierowcy oraz zabezpieczenie przed odholowaniem, honorowany przez firmy ubezpieczeniowe, - wspomaganie układu kierowniczego, - układ hamulcowy z ABS, - hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu - systemy kontroli trakcji : - układ EDS lub równoważny - układ ASR lub równoważny - układ MSR lub równoważny - układ ESP lub równoważny - niezależne zawieszenie przednie i tylne ze stabilizatorem - zawieszenie przeznaczone na drogi o złej nawierzchni - napęd na koła przednie lub tylnie - lusterka boczne elektrycznie regulowane i ogrzewane - skrzynia biegów 6- biegowa (6+wsteczny) mechaniczna - dźwignia zmiany biegów w formie joysticka - klimatyzacja trzystrefowa z elektroniczną regulacją z dodatkowym sterowaniem w przestrzeni pasażerskiej, - poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, - pasy bezpieczeństwa z napinaczami dla kierowcy i pasażera, - zagłówki z regulacją wysokości na wszystkich siedzeniach - regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach - zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy - całkowite przeszklenie pojazdu, szyby termoizolacyjne/atermiczne - elektrycznie sterowane boczne przednie szyby - szyba przednia klejona, wycieraczki szyby przedniej z dwustopniowa regulacją prędkości i spryskiwaczem - szyba przesuwna w drugim rzędzie siedzeń - przesuwne prawe drzwi boczne, - tylna klapa otwierana do góry z szybą ogrzewaną i wycieraczką, - czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa - stopień wejściowy boczny oświetlony - oświetlenie w podsufitce + gniazdo 12V w kabinie - wentylacja kabiny z recyrkulacją, - filtr przeciwpyłkowy - drugi wymiennik ciepła z osobną regulacją i nawiewami na przedział - fotel kierowcy z regulacją wysokości, podparciem odcinka lędźwiowego - podwójne siedzenie pasażerskie z przodu, - wyjmowany i składany drugi rząd siedzeń 2+1 miejscowe, - składany i wyjmowany 3 rząd siedzeń 3 miejscowy, - wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezwładnościowe - sygnał dźwiękowy informujący o nie wyłączonych światłach - lampki kontrolne zaciągniętego hamulca ręcznego , awarii układu hamulcowego i poziomu płynu - światła dzienne włączane automatycznie - reflektory przednie halogenowe +regulacja zasięgu - trzecie światło stop+ światło przeciwmgielne z tyłu - przygotowanie do montażu radia - antena , 2 głośniki szerokopasmowe - radioodtwarzacz CD/RDS/MP3 - wyłożenie dachu i ścian bocznych tapicerką twardą - opony zimowe - 4 szt - gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, fartuchy przeciwbłotne, pełnowymiarowe koło zapasowe, - rolety przeciwsłoneczne w bocznych oknach, - zabezpieczenie drzwi i klapy przed otwarciem przez dzieci, - Przystosowanie do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku: Od 120 KM do 150 KM min 3300mm - Wszystkie fotele przestrzeni pasażerskiej szybko demontowane w układzie: fotel 3 osobowy z 3 rzędu i fotel 2 osobowy + 1 osobowy z 2 rzędu, - Schowek - miejsce (pojemnik na pasy) - Nakładka ochronna progu, - Szyny wzdłuż mocujące 1 wózek w podłodze pojazdu, - Wykładzina łatwo zmywalna, antypoślizgowa, - Komplet pasów do mocowania 1 wózka inwalidzkiego do szyn, - Pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim, - Najazdy teleskopowe, aluminiowe z powłoką antypoślizgową umożliwiające wprowadzenie wózka do pojazdu - Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu (symbolem : pojazd dla osób niepełnosprawnych), - Dodatkowe kierunkowskazy w tylnych narożnikach dachu pojazdu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.44.00 - Minibusy 34.11.43.00 - Pojazdy opieki socjalnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Dodatek Nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w Dodatku Nr 4 do SIWZ, 3) druk wykazu dostaw, które Wykonawca powierzy podwykonawcom - z wykorzystaniem wzoru określonego w Dodatku Nr 7 do SIWZ (Wykonawca, który nie będzie powierzał dostaw podwykonawcom przy realizacji przedmiotu zamówienia, nie dołącza do oferty w/w dodatku). 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w Dodatku 3 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy na etapie jej realizacji w zakresie: 1) terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które skutkują niemożliwością terminowego wykonania przedmiotu umowy; 2) wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 3) zmiany terminów oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4) zmian innych postanowień umownych tylko w uzasadnionych przypadkach, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.ipzp.pl/urzadmiejski_przedbo
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Przedbórz
Referat Infrastruktury, Rolnictwa, Środowiska i Zamówień Publicznych
pok. nr 7
97-570 Przedbórz
ul. Mostowa 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Gmina Przedbórz pok. nr 1 - Sekretariat 97-570 Przedbórz ul. Mostowa 29.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu ewakuacji medycznej
- Dostawa samochodu do transportu osób typu bus 8 osobowy z wyposażeniem
- ZAKUP 9-CIO MIEJSCOWEGO SAMOCHODU TYPU MIKROBUS, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM JEDNEJ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim
- Zakup samochodu 9-osobowego (mikrobus) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Mińsku Mazowieckim.
- Najem na okres 36 miesięcy specjalistycznego pojazdu typu chłodnia oraz pojazdu typu VAN (w podziale na dwie części)
więcej: Pojazdy opieki socjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





