Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-08
Wągrowiec: ZAKUP POMOCY I MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH, SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO DOBRY START DLA UCZNIÓW KLAS I-III WĄGROWIECKICH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH, REALIZOWANEGO W RAMACH PRIORYTETU IX, DZIAŁANIA 9.1, PODDZIAŁANIA 9.1.2 PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH GMINY MIEJSKIEJ WĄGROWIEC
Numer ogłoszenia: 315393 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Wągrowca , ul. Kościuszki 15A, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2621522, 2680320, faks 067 2620325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP POMOCY I MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH, SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO DOBRY START DLA UCZNIÓW KLAS I-III WĄGROWIECKICH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH, REALIZOWANEGO W RAMACH PRIORYTETU IX, DZIAŁANIA 9.1, PODDZIAŁANIA 9.1.2 PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH GMINY MIEJSKIEJ WĄGROWIEC.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Urzędu Miejskiego w Wągrowcu, pomocy dydaktycznych pogrupowanych według nastepujących części : I część - sprzęt informatyczyny, II część - multimedialne programy komputerowe, III część - pomoce dydaktyczne, sprzęt specjalistyczny, IV część - pomoce, materiały dydaktyczne dla uczestników projektu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wszystkich 4 części w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostawy
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.31.31.00-6, 30.23.13.20-6, 30.23.60.00-2, 48.19.00.00-6, 39.16.21.00-6, 37.44.29.00-8, 37.00.00.00-8, 30.19.00.00-7, 22.83.00.00-7, 22.11.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wagrowiec.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wągrowcu, ul. Średnia 18, 62-100 Wągrowiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15a, 62-100 Wagrowiec pok. nr 202 ( sekretariat ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu będzie współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.1. Sprzęt informatyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia części I jest dostarczenie do Urzędu Miejskiego w Wągrowcu, następującego sprzętu informatycznego : Tablica interaktywna o przekątnej 95 cali z oprogramowaniem oraz wbudowanym systemem dźwiękowym - 2 szt. Tablica interaktywna o przekątnej 87cali z oprogramowaniem - 1 szt. Urządzenie do głosowania - System Interaktywnych Odpowiedzi - 45 szt. Wskaźnik elektroniczny - 3 szt. Komputer przenośny (laptop) - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.13.20-6, 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Multimedialne programy kpmputerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia części II jest dostarczenie do Urzędu Miejskiego w Wągrowcu, następujących multimedialnych programów komputerowych : Program multimedialny: EduSensus Dysleksja, Pakiet I - 2 szt. Program multimedialny: EduSensus Logopedia, pakiet podstawowy - 3 szt. Multimedialny program komputerowy, Klik - wyspa tajemnic (licencja jednostanowiskowa) - 45 szt. Program komputerowy eduROM Matematyka na wesoło - gra Fabryka zabawek 7-8 lat - 45 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pomoce dydaktyczne, sprzęt specjalistyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia III części jest dostarczenie do Urzędu Miejskiego w Wągrowcu, następujących pomocy dydaktycznych i sprzetu specjalistycznego: Flipper logopedyczny, magnetyczny - 12 szt. Materac składany, do gimnastyki korekcyjnej - 12 szt. Materac zwykły, do gimnastyki korekcyjnej - 6 szt. Mata z kolcami Noppex - 6 szt. Jeże półkule równoważne - 6 zestawów Prosta ścieżka dotykowa - Weplay, 8 elementów - 4 zestawy Hantle - komplet 2x1kg - 16 kpl Mata korekcyjno - masująca Jeżyk - 12 szt. Ławka gimnastyczna - 4 szt. Przyrząd do leczenia płaskostopia Ufo Jeż - 12 szt. Przyrząd do ćwiczeń koordynacji ruchowej UFO - 12 szt. Krążki Ringo z kolcami: w zestawie 5 szt. - 4 zestawy Obciążniki miękkie na kończyny komplet 2x1kg - 16 kpl Komplet taśm Thera-Band - 4 kpl Chusta do zabaw korekcyjnych Klanza- 4 metry - 6 szt. Drabinka koordynacyjna do gimnastyki korekcyjnej - 4 szt. Gonge dyski sensoryczne, mały zestaw - 6 zestawów Trampolina - 6 szt. Dysk korekcyjny Senso Junior - 8 szt. Piłka gimnastyczna skacząca z rogami - 24 szt. Rower treningowy - 4 szt. Tunel animacyjny do zabaw ruchowych, terapeutycznych itp. - 9 szt. Sztaluga na zajęcia plastyczne - 16 szt. Parawan na przedstawienia teatralne - 10 szt. Wywoływacz burzy - urządzenie do przedstawień teatralnych - 5 szt. Dzwonki na rękę lub nogi - 10 szt. Bongo - instrument muzyczny - 2 szt. Puf okrągły - 15 szt. Pacynki duże - 10 szt. Teatrzyk drewniany - 2 szt. Tamburyn z membraną, tamburyn-bębenek - 8 szt. Zestaw bębenków ręcznych z pałeczkami - 2 kpl. Kostiumy teatralne - dziecięce - 15 szt. Kukiełki duże - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.44.29.00-8, 37.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pomoce, materiały dydaktyczne dla uczestników projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia IV części jest dostarczenie do Urzędu Miejskiego w Wągrowcu, następujących pomocy, materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu: Jolanta Góral-Półrola, Stanisława Zakrzewska: Logopedia. Będę mówić poprawnie. ... zestaw 4 zeszytów ćwiczeń - 51 zestawów Barbara Czarnik: MÓWIĘ! Wierszyki i zabawy logopedyczne utrwalające prawidłową wymowę głosek s, z, c, dz. - 51 szt. Romana Sprawka: Łamigłówki logopedyczne. Zadania ułatwiające terapię logopedyczną głosek detalizowanych - 51 szt. Gimnastyka buzi na wesoło. Ćwiczenia narządów artykulacyjnych dla dzieci - 51 szt. Rougier Roger: Szkoła logicznego myślenia 9-11 lat - 93 szt. Roger Rougier: Bzik matematyczny 9-11 lat - 93 szt. Praca zbiorowa: Wielka księga eksperymentów - 93 szt. Barbara Sawicka: Uczę się mówić czytać i pisać poprawnie - 50 szt. Janina Mickiewicz: Ćwiczenia ułatwiające naukę czytania i pisania dla uczniów klas młodszych - zeszyt 1 - 50 szt. Halina Jędras: Słówka. Zeszyt pomocniczy do ćwiczeń ortograficznych dla klasy 2 - 50 szt. Puzzle Edukacyjne - Ortograficzne Kwiatki niewymienne: ó, u, rz, ż, ch,h - 24 szt. Puzzle Edukacyjne: Od litery do słowa nauka pisania i czytania - 24 szt. Klimkiewicz Danuta: Sekrety liczenia Poziom pierwszy Klasa I - II - 14 szt. Klimkiewicz Danuta: Sekrety liczenia Poziom drugi Klasa II - III - 39 szt. Mirosław Mańko: Matematyka na medal. Zbiór zadań matematycznych 8 lat - 14 szt. Mirosław Mańko: Matematyka na medal. Zbiór zadań matematycznych 9 lat - 39 szt. Piramida matematyczna M1 dodawanie do 100 - 48 szt. Układanka edukacyjna Mistrz mnożenia Adamigo - 48 szt. Kalina Jerzykowska: Teatrałki czyli teatralne kawałki na różne szkolne okazje - 31 szt. Zabawa w teatr. Przedszkolne i szkolne inscenizacje - 31 szt. Pastele olejne 36 kolorów Pentel - 16 szt. Farby plakatowe Astra w tubce 12 kolorów, 30ml x 12 kolorów - 16 szt. Blok rysunkowy szkolny A3 - 30 kartek - 16 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.83.00.00-7, 22.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej 19 oraz przy ul. Letniej 1 Wągrowcu
- Świadczenie usług cateringowych dla publicznych szkół podstawowych i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miejską Wągrowiec w okresie od 2 września do 31 grudnia 2024 roku
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawa serwera plików NAS, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, monitorów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania biurowego
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Zabawki w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.