Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-15
Łańcut: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - Znak sprawy: SZP/380/8/2008
Numer ogłoszenia: 31538 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240100, 2240231, fax 017 2252302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:www.zoz-lancut.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - Znak sprawy: SZP/380/8/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielono na pięć częsci (pakietów): PAKIET I Probówki oraz inne drobne artykuły laboratoryjne (Załącznik Nr 2.1.). PAKIET II Probówki z korkami i polem do opisu (Załącznik Nr 2.2.). PAKIET III Pipety, tryskawki, szczotki do probówek, eksykatory (Załącznik Nr 2.3.). PAKIET IV Ezy bakteriologiczne (Załącznik Nr 2.4.). PAKIET V Sprzęt pomocniczy do oznaczania grup krwi (Załącznik Nr 2.5). Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 26.15.23.30 - Laboratoryjne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane Oryginalny kod CPV: 26.15.23.39 - Probówki Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.25.00 - Probówki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający informuje, iż nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1. pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych, a mianowicie Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez Wykonawców w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia / nie spełnia (DRUK ZP - 17).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1.Oświadczenia, że Wykonawca spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do oferty. 2.Oświadczenia Wykonawcy, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr do 4 oferty. 3.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik Nr 5 do oferty. Dokument ten Wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wykaz innych wymaganych dokumentów: 1.Wypełniony formularz ogólny - Załącznik Nr 1 do oferty. 2.Wypełnione formularze cenowe - Załączniki Nr 2 do oferty (należy dołączyć tylko te formularze cenowe, na które Wykonawca składa ofertę). 3.Zaakceptowany wzór Umowy - Załącznik Nr 6 do oferty. 4.Aktualne deklaracje zgodności i o oznakowanie znakiem CE lub wpis/zgłoszenie oferowanych produktów do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na terytorium Polski zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych /Dz. U. 2004 Nr 93, poz. 896 z późn. zmianami/ lub o inny aktualny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju - zgodnie z obowiązującym prawem - Załącznik Nr 7 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:www.zoz-lancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut - pokój nr 6 - Zamówienia Publiczne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut - pokój nr 13 - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I Probówki oraz inne drobne artykuły laboratoryjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie zawarte są probówki z polistyrenu do separacji surowicy, probówki do koagulologii, probówki stożkowe z polistyrenu, probówki z kapilarą do pobierania krwi, probówki wirówkowo - stożkowe, probówki do liczenia retikulocytów, probówki do oznaczania poziomu glukozy, probówki do oznaczania OB, probówki szklane wraz z zammknięciami metalowymi, probówki Eppendorfa, końcówki do pipet, kapilary ze znacznikiem, stalowe nożyki do nakłuwania palca, nakłuwacze igłowe, szkiełka podstawowe z ciętymi krawędziami, szkiełka nakrywkowe, jednorazowe zestawy do oznaczania OB, statywy do probówek, pisaki do szkła, pałeczki bez podłoży, pałeczki z podłożami, naczynka z tworzywa stucznego do moczu, do plwociny, do kału, trzonki drewniane. Szacowana wartość zamówienia powyżej 8 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3, 26.15.23.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II Probówki z korkami i polem do opisu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym zawarte są probówki na 1 ml i 2 ml krwi z korkiem i polem do opisu do przekłuwania. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 2 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III Pipety, tryskawki, sztotki do probówek, eksykatory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym zawarte są pipety automatyczne z wyrzutnikiem, pipety miarowe szklane, mikropipetory, szczotki do probówek, eksykatory ze szkła. Szacowana wielkośc zamówienia poniżej 2 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV Ezy bakteriologiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym zawarte są ezy bakteriologiczne kalibrowane, niekalibrowane, ezy typu szpilka. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 1 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet V Sprzęt pomocniczy do oznaczania grup krwi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym zawarte są jednorazowe nieprzezroczyste płyty do oznaczania grup krwi, statywy bezbarwne, nakłuwacze do bezpiecznego pobierania krwi z odcinka pilotującego, probówki z polistyrenu okrągłodenne wraz z korkami. szacunkowa wartość zamówienia poniżej 2 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1, 26.15.23.39-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zamówienie na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Św. Kingi w Łącku w ramach projektu pn.: "Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu (...)"
- Sukcesywna dostawa materiałów i akcesoriów laboratoryjnych w podziale na pakiety
- Sprzedaż i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do realizacji zajęć dydaktycznych prowadzonych na Wydziałach UR
- Dostawy wyrobów medycznych, akcesoriów laboratoryjnych i akcesoriów do aparatury medycznej w podziale na 34 części
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Wielkopolskiego Ośrodka Reumatologicznego im. dr. Wiesława Romanowskiego w Śremie
- SUKCESYWNE DOSTAWY DROBNEGO ASORTYMENTU LABORATORYJNEGO DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





