Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-06
Żagań: Skanery
Numer ogłoszenia: 315388 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777839, 4777840, faks 068 4777839, 4777840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.zagan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Skanery.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego (Żagań, ul. Dworcowa 9) oraz Filii w Szprotawie (ul. Bronka Kozaka 5) 16 szt skanerów dokumentów na koszt Wykonawcy. Zakup sprzętu będzie współfinansowany ze środków Funduszu Pracy. Wymagania: Typ skanera: dwustronny A4 z automatycznym podajnikiem dokumentów, skanowanie monochromatyczne / odcienie szarości / kolor; Minimalny rozmiar papieru: maksymalnie A8; Maksymalny rozmiar papieru: minimalnie A4; Rozdzielczość optyczna w pionie i poziomie: minimalnie 600dpi; Minimalna gramatura papieru: maksymalnie 41 g/m2; Maksymalna gramatura papieru: minimum 209 g/m2; Prędkość skanowania: - skanowanie w kolorze przy ustawieniu rozdzielczości 200dpi, dokumenty rozmiaru A4 - minimum 40 stron/min, - skanowanie w opcjach szarości przy ustawieniu rozdzielczości 200dpi, dokumenty rozmiaru A4 - minimum 40 stron/min, - skanowanie w opcjach monochromatycznych przy ustawieniu rozdzielczości 200dpi, dokumenty rozmiaru A4 - minimum 40 stron/min; Element światłoczuły: minimalnie CCD x2; Podawanie oryginałów: automatyczny podajnik papieru na min.50 kartek A4(80g/m2), z regulowanymi prowadnicami, skanowanie długich dokumentów pow. 3000mm; Skanowanie: skanowanie dwustronne - dupleks; Interfejs: minimum USB 2.0; Dołączone oprogramowanie, automatyczna obróbka: TWAIN, ISIS ScandAll PRO V2, Adobe Acrobat; Zalecane obciążenie dzienne: minimum 4000 dokumentów; Waga/wymiary: waga nie więcej niż 5kg / wymiary nie większe niż: 310x170x170mm; Wewnętrzna głębia koloru: minimum 24 bity; Wymagania dodatkowe: - funkcja aktywnej ochrony papieru, - czujnik podwójnych pobrań, - możliwość bezpośredniego zapisania skanowanych dokumentów w pliku w formacie PDF; Rodzaj lampy: lampa z zimną katodą; Sterowanie: przyciski funkcyjne na urządzeniu; Obsługiwane systemy: Windows7(32bit/64bit), WinVista(32/64), WinXP; Pobór mocy: nie więcej niż 40W w czasie pracy; Dołączone akcesoria: przewód 1,8m umożliwiający podłączenie z komputerem; Deklaracja zgodności: zgodność z CE, EnergyStar (należy dołączyć do oferty); Gwarancja: - minimum 12 m-cy, - wszelkie koszty związane z serwisem (w tym transport) pokrywa Wykonawca, - firma serwisująca musi posiadać certyfikację ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta skanerów. Kod CPV: 30216110-0 Skanery komputerowe..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1. 2) Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - zgodnie z załącznikiem nr 2. 3) Wypełniony formularz dotyczący parametrów technicznych oferowanego sprzętu (należy wpisać rzeczywiste parametry oferowanego sprzętu) - zgodnie z załącznikiem nr 6. 4) Oświadczenie wykonawcy, że firma serwisująca posiada certyfikację ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta skanerów - zgodnie z załącznikiem nr 7. 5) Deklaracja zgodności CE dla oferowanego modelu skanera. 6) Dokument potwierdzający zgodność z normą Energy Star dla oferowanego modelu skanera (Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony internetowej producenta). 7) Oświadczenie producenta lub autoryzowanego przedstawiciela na terenie RP, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.zagan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Dworcowa 9
68-100 Żagań
pokój nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2013 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Dworcowa 9 68-100 Żagań pokój nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
więcej: przetargi w Żaganiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





