Ogłoszenie z dnia 2014-02-17
Warszawa: Przeprowadzenie kampanii informacyjnej na temat polskiego rolnictwa i gospodarki żywnościowej, w szczególności prezentacji walorów polskiej żywności i agroturystyki na łamach The Warsaw Voice
Numer ogłoszenia: 31519 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6232000, faks 22 6232315.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii informacyjnej na temat polskiego rolnictwa i gospodarki żywnościowej, w szczególności prezentacji walorów polskiej żywności i agroturystyki na łamach The Warsaw Voice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii informacyjnej na temat polskiego rolnictwa i gospodarki żywnościowej, w szczególności prezentacji walorów polskiej żywności i agroturystyki na łamach The Warsaw Voice w wydaniach marzec-grudzień 2014 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WV Marketing Sp. z o.o., ul. Księcia Janusza 64, 01-452 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 300000,00
Oferta z najniższą ceną: 300000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 300000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, ponieważ usługi mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Kampania na łamach anglojęzycznej prasy The Warsaw Voice daje możność dotarcia z polskim punktem widzenia i z polskim stanowiskiem, w tym w zakresie prezentacji walorów polskiej żywności oraz agroturystyki, do ważnych opiniotwórczych i decyzyjnych środowisk europejskich. The Warsaw Voice to jedyne polskie medium pozwalające na realizację powyższego celu poprzez wersję drukowaną i wersję elektroniczną wydawnictwa. The Warsaw Voice, ukazujący się nieprzerwanie od października 1988 r., zdobył sobie w środowisku mieszkających w kraju i za granicą cudzoziemców pozycję ważnego, niezależnego i prestiżowego źródła informacji o Polsce. Współpracuje m.in. z Ministerstwem Spraw Zagranicznych, Ministerstwem Obrony Narodowej, Ministerstwem Skarbu Państwa, Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Narodowym Bankiem Polskim. Jego dystrybucja obejmuje między innymi uczestników krajowych i międzynarodowych spotkań biznesowych i politycznych, np. rozliczne fora i konferencje typu Forum Ekonomiczne w Krynicy, Europejskie Forum Nowych Idei w Sopocie, Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach, rozliczne targi międzynarodowe, w tym MIPIM i MAPIC w Cannes, Expo Real w Monachium czy Real Vienna itp. Czasopismo jest wysyłane do ambasad i konsulatów RP oraz jest dostępne w prenumeracie, otwartej sieci sprzedaży detalicznej, liniach lotniczych, cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach, centrach biznesowych itd. Obecnie liczba aktywnych czytelników i użytkowników multimedialnej platformy The Warsaw Voice jest szacowana na minimum 35.000 angielskojęzycznych osób, z czego ponad 20.000 korzysta z wersji elektronicznej. Obiektywna, dziennikarska prezentacja polskiej gospodarki jest specjalnością The Warsaw Voice od chwili jego powstania. Jej konsekwentne stosowanie przyciąga uwagę czytelników i buduje uzasadnione poczucie wiarygodności dziennikarskiej, a to pozwala osiągnąć bardziej skuteczny efekt promocyjny niż przy pomocy metod standardowych, posługujących się folderami i tym podobnymi wydawnictwami. Portal internetowy www.WarsawVoice.pl, dostępny także pod adresem www.PolandAccess.pl, odnotowuje obecnie już ponad milion wizyt w skali miesiąca, a codzienny angielskojęzyczny biuletyn The Warsaw Voice, dostępny dla zarejestrowanych użytkowników, odbierany jest przez ponad 12.000 osób z całego świata. Podmiotem realizującym kampanię na łamach The Warsaw Voice jest WV Marketing Sp. z o.o., który jako podmiot w 100% zależny od wydawcy zajmuje się realizacją tego typu projektów w ramach Grupy Warsaw Voice.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pościeli i bielizny pościelowej dla Domu Studenckiego "Pineska-Tulipan"
- Zakup subskrypcji, licencji czasowych i wsparcia merytorycznego do oprogramowania Trellix i Trend Micro Deep Security
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby obsługi konferencji i spotkań w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
- Inwentaryzacja budowlana wraz z oceną techniczną obiektów i instalacji przemysłowych przy ul. Szarych Szeregów 5 w Warszawie.
- Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do dializ, płynów do irygacji określonych w 2 pakietach.
- Usługa kompleksowej organizacji 9 warsztatów poświęconych tematyce zdrowia psychicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i promocja wydarzeń rowerowych oraz wydarzeń związan. z zakończeniem inwestycji drogowych wraz z dostawą przedmiot. promocyjnych w ramach promocji Funduszy Europejskich dla Pomorza Zachod.
- Usługa przygotowania koncepcji i prowadzenia kampanii reklamowej promującej UEW i kierunki anglojęzyczne w Internecie w ramach projektu Przekraczając Horyzonty: Międzynarodowa Kampania UEW"
- Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych oznakowanych logo Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy
- Działania edukacyjno-informacyjne Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej i Centrum Dietetycznego Online w prasie, mediach społecznościowych i w Internecie.
- Organizacja i koordynacja wydarzeń z okazji 10-lecia linii PKM oraz działania informacyjno - promocyjne z nimi związane - z podziałem na 2 części.
- Przeprowadzenie kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych ukierunkowanych na promocję anglojęzycznej oferty edukacyjnej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na dwie części
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.