Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Stary Targ: Remont drogi Szropy-Jodłówka , obręb Szropy o długości 2510 m
Numer ogłoszenia: 315142 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Stary Targ , ul. Świerczewskiego 20, 82-410 Stary Targ, woj. pomorskie, tel. 055 6405050 w. 19, faks 055 2776289.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.starytarg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi Szropy-Jodłówka , obręb Szropy o długości 2510 m.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz przedmiar robót (do wglądu w siedzibie Inwestora Urząd Gminy w Starym Targu, ul. Świerczewskiego 20, 82-410 Stary Targ pokój 4, które zamawiający dostarczy wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wszystkim wykonawcom zaproszonym do składania ofert....
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 10 000,00 tys. zł ( slownie : dziesięć tysięcy zlotych ) należy wnieść do dnia upływu terminu składania ofert. Szczegółowe informacje nt wadium zawarte będą w SIWZ, która zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 tejże ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają wpis do właściwego rejestru albo wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. składających wniosek wspólnie, warunek opisany w ppkt 1) lit. a) musi spełnić każdy z tych wykonawców, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną jak przedmiot zamówieniana sumę 500 tys. zł. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. składających wniosek wspólnie, warunek opisany w ppkt 1) lit. b) musi spełnić co najmniej jeden z tych wykonawców, c)dysponują potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia, d)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami zdolnymi do kierowania budową i robotami, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, takimi jak: -kierownik budowy - kierownik robót drogowych posiadający uprawnienia budowlane w zakresie drogownictwa . Kierownik robót ogolnobudowlanych posiadający uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzoru nad robotami budowlanymi . d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN. 2)opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków - zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę, 3)znaczenie warunków udziału w postępowaniu - w przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. wykonania co najmniej jednej roboty budowlanych o zakresie jak przedmiot zamówienia lub podobnym o wartości minimum 500 tys. zł...
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, tj. składających wniosek wspólnie, zobowiązany jest oddzielnie złożyć dokumenty wymienione w ppkt 2) i 3), oświadczenie wymienione w ppkt 1może zostać złożone przez wykonawców wspólnie, 4)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, tj. wymagane jest wykazanie w tym okresie, że wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną jak przedmiot zamówienia na sumę 500 000 tys zł.. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane zostały wykonane należycie, 5)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj. wymagane jest wykazanie, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, takimi jak: a)kierownik budowy - kierownik robót drogowych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej b) kierownik robót ogólnobudowlanych posiadający uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzoru nad robotami budowlanymi dokumenty wymienione w pkt 4) i 5) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, tj. składający wniosek wspólnie, składają łącznie.. 6)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN. 7) Posiadanie zdolności kredytowej lub udokumentowanie posiadania własnych środków finansowych do kwoty 350.000 ,00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Stary Targ , ul. Świerczewskiego 20, 82-410 Stary Targ. pok. nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne dokumenty wymagane od wykonawców, tj. wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - formularz wniosku dostępny jest w siedzibie Zamawiajacego oraz na stronie internetowej Urzędu bip.starytarg.pl..
INNE PRZETARGI STARY TARG
więcej: przetargi STARY TARG »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- "Przebudowa trudno przejezdnych odcinków dróg na terenie powiatu sokołowskiego"
- Modernizacja i przebudowa dróg pow. na terenie g. m. Jarosław - odnowa naw. drogi pow. Nr 1740R ul. Konfederacka w Jarosławiu od skrzyżowania z ul. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Raszyńskiego
- ,,Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 262 Kwieciszewo - Szyszłowo w m. Ostrowite"
- "Modernizacja dróg gminnych dojazdowych do gruntów rolnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.