Ogłoszenie z dnia 2011-12-01
Gdynia: Grupa A: DOSTAWA TONERÓW DO KSEROKOPIAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH dla SŁUŻBY UZBROJENIA I ELEKTRONIKI
Grupa B: DOSTAWA TUSZÓW I TONERÓW DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK dla SŁUŻBY EKSPLOATACJI
Numer ogłoszenia: 315133 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 626 21 98, faks 58 6262314.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Grupa A: DOSTAWA TONERÓW DO KSEROKOPIAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH dla SŁUŻBY UZBROJENIA I ELEKTRONIKI Grupa B: DOSTAWA TUSZÓW I TONERÓW DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK dla SŁUŻBY EKSPLOATACJI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Grupa A: DOSTAWA TONERÓW DO KSEROKOPIAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH dla SŁUŻBY UZBROJENIA I ELEKTRONIKI Grupa B: DOSTAWA TUSZÓW I TONERÓW DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK dla SŁUŻBY EKSPLOATACJI.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Grupa A: DOSTAWA TONERÓW DO KSEROKOPIAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH dla SŁUŻBY UZBROJENIA I ELEKTRONIKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALFAX - Urządzenia Biurowe inż. Jerzy Świątek
jakie przetargi wygrała firma
ALFAX - Urządzenia Biurowe inż. Jerzy Świątek
- ALFAX Urządzenia Biurowe inż. Jerzy Świątek,, ul. Dywizji Kościuszkowskiej 14/1,, 81-453 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51066,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59944,05
Oferta z najniższą ceną: 59944,05 / Oferta z najwyższą ceną: 65116,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Grupa B: DOSTAWA TUSZÓW I TONERÓW DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK dla SŁUŻBY EKSPLOATACJI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALFAX - Urządzenia Biurowe inż. Jerzy Świątek
jakie przetargi wygrała firma
ALFAX - Urządzenia Biurowe inż. Jerzy Świątek
- ALFAX Urządzenia Biurowe inż. Jerzy Świątek,, ul. Dywizji Kościuszkowskiej 14/1,, 81-453 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17291,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35390,91
Oferta z najniższą ceną: 35390,91 / Oferta z najwyższą ceną: 36238,26
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP. Przedmiot zamówienia spełnia wyżej wskazane przesłanki.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa pięciu stacji monitorowania do latarni morskich LM wraz z ich montażem i podłączeniem do istniejącej infrastruktury teleinformatycznej oraz systemu SYMON II Urzędu Morskiego w Gdyni
- Kompleksowa obsługa cateringowa w siedzibie Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego w podziale na zadania.
- Zagospodarowanie terenu zieleni przy Al. 17 Grudnia w Gdyni
- wyceny nieruchomości w roku 2026
- Zakup usług kremacji zwłok i szczątków ludzkich
- Dostawa technicznych środków materiałowych do systemów nawigacyjnych eksploatowanych na jednostkach pływających MW RP
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wdrożenia i utrzymania systemu centralnego wydruku w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego
- Dostawa artykułów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 3 części.
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Wołominie".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.