To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-27
Zakopane: Druk Katalogu Lato dla projektu pt. Tatry Wspólnie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013
Numer ogłoszenia: 315116 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233380 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Promocji Zakopanego, ul. Gen. Galicy 8, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 20 66 950, faks 18 20 666 56.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk Katalogu Lato dla projektu pt. Tatry Wspólnie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: główny przedmiot zamówienia: 79800000-2 usługi drukowania i powiązane oraz przedmiot zamówienia uzupełniający: 79823000-9 usługi drukowania i dostawy, polegające na druku Katalogu Lato dla Biura Promocji Zakopanego ul. Gen. Galicy 8, 34-500 Zakopane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa wg zestawienia przedstawionego poniżej w punkcie 3.2. przedmiotowej SIWZ: 3.2. Zadaniem Wykonawcy jest: - Druk Katalogu Lato Tatry Wspólnie - Dostawa do siedziby Zamawiającego, Druk powinien być wykonany na maszynie ze zintegrowaną kontrolą densytometryczną kolorystyki druku. Druk rastrem stochastycznym lub hybrydowym min. 350 dpi. Formy drukowe wykonane na urządzeniu CtP, winny zawierać kalibrację przyrostu punktu do maszyny drukującej. Parametry techniczne katalogu: Format: DL w układzie pionowym Papier okładka: kreda lakierowana dwustronnie połysk, gramatura min: 200g CMYK 4/4 Papier środek: kreda połysk, gramatura min. 100 g CMYK 4/4 Zszycie: zeszytowe płaskie dwie zszywki Ilość stron: - Okładka: 6 stron, jedno (1) skrzydełko zgodnie z projektem Katalogu - Środek: 24 strony zgodnie z projektem Katalogu Nakład: 24 tys. szt. Język: polsko-słowacko-angielski..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Tatry Wspólnie projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska -Republika Słowacka 2007-2013 - Miejsca realizacji: Polska - Miasto Zakopane - Miejsca realizacji: Słowacja - Liptov - Termin realizacji projektu: od 01.04.2011 roku do 30.11.2012 roku, - Wartość projektu - 339 323,86 (EUR)..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RYTTER INVESTMENT RYTTER ZBIGNIEW
jakie przetargi wygrała firma
RYTTER INVESTMENT RYTTER ZBIGNIEW
- RYTTER INVESTMENT, Zbigniew Rytter, ul. Przemysłowa 20, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27672,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11008,50
Oferta z najniższą ceną: 11008,50 / Oferta z najwyższą ceną: 29224,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Wymiana blach na elewacji oraz remont pomieszczeń balkonowych i tarasowych w Pawilonie C Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1641K Łapsze Wyżne - Jurgów od km 7+380,00 do km 8+380,00 oraz od km 8+535,00 do km 9+535,00 w miejscowości Rzepiska, Powiat Tatrzański
- Dostawa ambulansu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Zakup do dalszej odsprzedaży - drewniane breloki oraz ołówki w kształcie zwierząt o realistycznym wyglądzie
- Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 5 w Zakopanem
- Sukcesywne dostawy produktów spożywczych
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi drukowania książek i zeszytów dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
- Usługa drukowania plakatów i materiałów promocyjnych dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina.
- Wykonanie usługi poligraficznej i introligatorskiej wraz z dostawą dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Wydanie monografii naukowych
- Dostawa materiałów i akcesoriów promocyjnych na potrzeby kampanii promocyjnej realizowanej w ramach projektu EKOPARK
- usługa druku i dostawy katalogu i ulotek dla Centrum Rekrutacji AGH - DE-dzp.272-379/25
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.