To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-23
Białystok: Opis przedmiotu zamówienia w zakresie serwisowania i konserwacji instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej, oddymiania i detekcji CO i LPG, wody lodowej, ciepła technologicznego, centralnego ogrzewania, lokalnego ogrzewania i chłodzenia, instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych, wodno-kanalizacyjnych oraz pogotowia technicznego Stadionu Miejskiego przy ul. Słonecznej 1 w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 315000 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176457 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stadion Miejski Sp. z o.o., ul. Lipowa 32 lok. 304, 15-428 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 66 10 802, faks 85 66 10 802.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opis przedmiotu zamówienia w zakresie serwisowania i konserwacji instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej, oddymiania i detekcji CO i LPG, wody lodowej, ciepła technologicznego, centralnego ogrzewania, lokalnego ogrzewania i chłodzenia, instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych, wodno-kanalizacyjnych oraz pogotowia technicznego Stadionu Miejskiego przy ul. Słonecznej 1 w Białymstoku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia w zakresie serwisowania i konserwacji instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej, oddymiania i detekcji CO i LPG, wody lodowej, ciepła technologicznego, centralnego ogrzewania, lokalnego ogrzewania i chłodzenia, instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych, wodno-kanalizacyjnych oraz pogotowia technicznego Stadionu Miejskiego przy ul. Słonecznej 1 w Białymstoku. Wykonawca musi spełniać warunki elastycznej organizacji specjalistów i techników w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania obiektu, poprawności obsługi urządzeń i instalacji, przy jednoczesnym optymalizowaniu kosztów ponoszonych przez Zamawiającego. Wykonawca oprócz przeprowadzania bieżących czynności serwisowych i eksploatacyjnych musi realizować wykonywanie wszelkich napraw systemów, instalacji i urządzeń będących własnością Zamawiającego, w celu usunięcia awarii oraz ich skutków i następstw: 1) przez pojęcie naprawy o której mowa powyżej rozumiane jest usunięcie każdej awarii urządzenia oraz przyczyny jej wystąpienia wraz z wszelkimi skutkami tejże awarii zaistniałymi w obrębie konserwowanej instalacji bądź urządzenia. Naprawa czyli usunięcie awarii, jest realizowana w całości wraz z uwzględnieniem użytych materiałów i wszelkich części zamiennych w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia. Wykonawcy, z tytułu wykonania naprawy, w tym wymiany części zamiennych czy zastosowania materiałów, itp. nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie, 2) zapewnienie stałej całodobowej gotowości do usunięcia awarii, co rozumiane jest przez: a) usunięcie każdej awarii urządzeń, instalacji i systemów w ciągu 2 h od otrzymania zgłoszenia bądź wykrycia awarii; b) w każdym przypadku bez względu na rodzaj instalacji, urządzenia bądź systemu - niezwłoczne podjęcie niezbędnej interwencji (doraźnego rozwiązania problemu) w terminie maksymalnie 0,5 godziny od otrzymania zgłoszenia, jeżeli awaria zagraża bezpieczeństwu, uniemożliwia lub znacznie utrudnia pracę lub zagraża stratami w mieniu; 3) utrzymywanie (i podanie do wiadomości Zamawiającego), czynnych całą dobę, przez cały okres umowy, następujących kanałów łączności: a) przynajmniej dwóch telefonów komórkowych; b) przynajmniej jednego faxu; c) przynajmniej jednego adresu e-mail; Zamawiający wymaga aby po usunięciu awarii wykonawca przedstawił pisemny raport z opisem wykonanych czynności. W przestrzeniach komercyjnych usługa realizowana jest do punktu instalacji urządzeń pomiarowych. Wykonawca oprócz przeprowadzania bieżących czynności serwisowych i eksploatacyjnych musi realizować wykonywanie wszelkich napraw systemów, instalacji i urządzeń będących własnością Zamawiającego, w celu usunięcia awarii oraz ich skutków i następstw: 1) przez pojęcie naprawy o której mowa powyżej rozumiane jest usunięcie każdej awarii urządzenia oraz przyczyny jej wystąpienia wraz z wszelkimi skutkami tejże awarii zaistniałymi w obrębie konserwowanej instalacji bądź urządzenia. Naprawa czyli usunięcie awarii, jest realizowana w całości wraz z uwzględnieniem użytych materiałów i wszelkich części zamiennych w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia. Wykonawcy, z tytułu wykonania naprawy, w tym wymiany części zamiennych czy zastosowania materiałów, itp. nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie, 2) zapewnienie stałej całodobowej gotowości do usunięcia awarii, co rozumiane jest przez: a) usunięcie każdej awarii urządzeń, instalacji i systemów w ciągu 2 h od otrzymania zgłoszenia bądź wykrycia awarii; b) w każdym przypadku bez względu na rodzaj instalacji, urządzenia bądź systemu - niezwłoczne podjęcie niezbędnej interwencji (doraźnego rozwiązania problemu) w terminie maksymalnie 0,5 godziny od otrzymania zgłoszenia, jeżeli awaria zagraża bezpieczeństwu, uniemożliwia lub znacznie utrudnia pracę lub zagraża stratami w mieniu; 3) utrzymywanie (i podanie do wiadomości Zamawiającego), czynnych całą dobę, przez cały okres umowy, następujących kanałów łączności: a) przynajmniej dwóch telefonów komórkowych; b) przynajmniej jednego faxu; c) przynajmniej jednego adresu e-mail; Zamawiający wymaga aby po usunięciu awarii wykonawca przedstawił pisemny raport z opisem wykonanych czynności. W przestrzeniach komercyjnych usługa realizowana jest do punktu instalacji urządzeń pomiarowych. W zakresie przeglądów i konserwacji: 1) utrzymywanie instalacji i urządzeń w pełnej sprawności technicznej. Wykonywanie czynności konserwacyjnych w cyklach wynikających z planu przeglądów i konserwacji, zgodnych z wymaganiami producentów, dostawców i gwarantów oraz zasadami wiedzy technicznej, przepisów i norm. 2) prowadzenie stosownej dokumentacji w zakresie realizowanego planu przeglądów i konserwacji okresowych. 3) wykonanie okresowych kontroli i pomiarów instalacji technicznych zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego (instalacje wentylacyjne, przewody spalinowe, instalacje gazowe, instalacje elektryczne, instalacje odgromowe oraz pozostałe instalacje budynkowe, w szczególności związane z ochroną środowiska oraz bezpieczeństwem pożarowym). 4) wykonanie okresowych przeglądów ogólnobudowlanych zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego (przeglądy półroczne, roczne i pięcioletnie). 5) wspieranie Zamawiającego w kontaktach, negocjacjach i przy zawieraniu umów z dostawcami mediów oraz innymi podwykonawcami. W zakresie usuwania usterek i awarii: 1) usuwanie wszelkich bieżących usterek dot. obsługiwanych instalacji (drobne naprawy, korekty nastaw regulatorów i sterowników, uzupełnianie izolacji, wymiana elementów armatury, udrażnianie, a także reagowanie na pozostałe zdarzenia występujące na terenie obiektu), 2) Helpdesk przez całą dobę we wszystkie dni do końca obowiązywania umowy, 3) nadzór nad wykonywanymi naprawami urządzeń i instalacji objętych istniejącymi gwarancjami lub rękojmią. W zakresie nadzoru nad podwykonawcami: 1) zapewnienie serwisów specjalistycznych do obsługi i konserwacji instalacji i systemów zgodnie z wymaganiami wynikającymi z zapisów w DTR urządzeń oraz wymogami prawa, 2) w zakresie Wykonawcy jest ścisła współpraca z pozostałymi służbami budynkowymi takimi jak ochrona, serwis sprzątający i inne. W zakresie prowadzenia dokumentacji i raportowania: 1) sporządzanie szczegółowych raportów miesięcznych dotyczących pracy urządzeń, ilości i jakości interwencji oraz zawierających propozycje optymalizacji wydajności lub niezawodności urządzeń, 2) wykonywanie przewidzianych przepisami okresowych przeglądów obligatoryjnych oraz kontroli i pomiarów technicznych instalacji i urządzeń wraz z prowadzeniem dokumentacji w tym zakresie, 3) prowadzenie i bieżącą aktualizację dokumentacji technicznej Obiektu zgodnie z wymogami prawa...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SERWIS WOD-KAN Paweł Wyszyński
jakie przetargi wygrała firma
SERWIS WOD-KAN Paweł Wyszyński
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe OPTIMA Paweł Wyszyński, ul. Zambrowska 18, 16-001 Kleosin, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 558800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 504204,06
Oferta z najniższą ceną: 504204,06 / Oferta z najwyższą ceną: 1110198,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 693 w m. Kajanka, w km 27+180-30+250.
- Remont, naprawa, konserwacja, itp. infrastruktury drogowej - nawierzchnie, elementy korpusu drogi itp. na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA O. Białystok w 2025 - 2028, 2 części
- Dostawa zintegrowanego systemu nagłośnieniowego wraz z odsłuchami scenicznymi, mikserem dźwiękowym, mikrofonami instrumentalnymi oraz okablowaniem na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Kultury i Nauki
- "Świadczenie specjalistycznej usługi psychiatrycznej w ramach stanowiska Psychiatry"
- Dostawa urządzeń peryferyjnych oraz dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych - ZP/TP-11/25
- Zakup osprzętu do samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.