Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Częstochowa: budowa boiska treningowego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto Częstochowa, do kontaktów: Małgorzata Kamińska - procedura przetargowa Bogumiła Pasternak - przedmiot zamówienia, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, fax 034 3707175, e-mail: przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.czestochowa.um.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Częstochowa Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, 1) Małgorzata Kamińska - procedura przetargowa 2) Bogumiła Pasternak - przedmiot zamówienia, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 1) 034/370-76-18, 2) 034/370-76-15, fax 034/370-71-75, e-mail: mkaminska@czestochowa.um.gov.pl, www.czestochowa.um.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Częstochowa Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, Małgorzata Kamińska - procedura przetargowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034/370-76-18, fax 034/370-71-75, e-mail: mkaminska@czestochowa.um.gov.pl, http://czestochowa.bip-gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Częstochowa Biuro Obsługi Interesanta, Małgorzata Kamińska, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034/370-76-18, fax 034/370-71-75, e-mail: mkaminska@czestochowa.um.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa boiska treningowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Częstochowa, ul. Limanowskiego 83. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska treningowego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z systemem drenażu z jego odprowadzeniem do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenach Miejskiego Stadionu Piłkarskiego Raków w Częstochowie przy ul. Limanowskiego83. Dane charakterystyczne boiska: a) wymiary boiska - 110 x 72 m b) powierzchnia całkowita - 7 920 m 2 c) powierzchnia płyty boiska - 7 140 m 2 d) wyposażenie -dwie bramki do piłki nożnej o wymiarach 7,32 x 2,44 m Zakres robót do wykonania: a) wykonanie drenażu wgłębnego z rur perforowanych w zwojach o średnicy 100 mm co 5 m na podsypce ze żwiru grubości 15 cm i obsypanie go 20 cm warstwą żwiru, b) wykonanie studzienek rewizyjnych z kręgów żelbetowych o średnicy 1,2 m w ilości 5 sztuk, c) budowa sieci kanalizacji deszczowej z PCV o średnicy 315 mm i 400 mm na odcinku od studzienki D22 do kolektora o śr. 1000 mm o długości 93,5 mb i studzienki D30 do kolektora o śr.1000 mm o długości 67,5 mb, łącznie z podłączeniem jej do niniejszego kolektora, d) wykonanie podbudów - piasek gr 10 - 15 cm, tłuczeń frakcji 31,5 - 63 mm gr. 12 cm,kliniec o frakcji 4 - 31,5 mm gr. 8 cm, gryz łamany frakcji 1 - 4 mm gr. 4 cm, e) wykonanie obrzeża 30 x 8 cm na betonowej ławie na obwodzie boiska w ilości 364 mb f) dostawa i montaż nawierzchni z trawy syntetycznej o wysokości minimum 65 mm i gęstości minimum 8000 splotów/m2, linie pól boiska wklejane, wypełnienie nawierzchni granulatem gumowym EPDM i piaskiem kwarcowym, g) dostawa wyposażenia boiska - bramki w ilości 2 sztuk o wymiarach 7,32 x 2,44 m. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: dokumenty dotyczące sztucznej trawy: - atest Państwowego Zakładu Higieny, - certyfikat UEFA. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa boiska treningowego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z systemem drenażu z jego odprowadzeniem do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenach Miejskiego Stadionu Piłkarskiego Raków w Częstochowie przy ul. Limanowskiego 83. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 18000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia budowy lub remontu nawierzchni sportowej o wartości powyżej 800 000,00 zł, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 a, 6b i 6c specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie doewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lubzaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie naraty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Imię i nazwisko osoby, która będzie sprawować funkcję kierownika budowy, wraz z jej uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub konstrukcyjno-budowlanej drogowej, określonymi przepisami Prawa budowlanego i zaświadczeniem z właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzającym jej przynależność do tej izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. izby wraz z dowodem wpłaty należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. 6.Imię i nazwisko osoby, która będzie sprawować funkcję kierownika robót instalacyjnych, wraz z jej uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, określonymi przepisami Prawa budowlanego i zaświadczeniem z właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzającym jej przynależność do tej izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert.Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. izby wraz z dowodem wpłaty należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia budów lub remontów nawierzchni sportowych o wartości powyżej 800 000,00 zł, zawierający następujące dane: nazwę, adres i telefon zamawiającego, nazwę iadres budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót (według załącznika nr 4 do specyfikacji). 8.Dokumenty potwierdzające, że roboty z wykazu, określonego w punkcie 7 zostały wykonane należycie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.07.2006, godzina 10:00, sala 118, siedziba Zamawiającego.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.06.2006.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby termomodernizacji budynków oświatowych na terenie Gminy Miasta Częstochowy - 4 części.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Politechniki Częstochowskiej i kandydatów do pracy
- Dozorowanie i ochrona obiektów Politechniki Częstochowskiej
- ZAKUP I WDROŻENIE FIREWALLA DO WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE Z SUPORTEM NA PIĘĆ LAT
- Świadczenie usług przeglądu i konserwacji systemów i urządzeń wentylacji i klimatyzacji na rzecz Sądu Rejonowego w Częstochowie
- Całodobowa ochrona osób i mienia wraz z obsługą portierni, centrali telefonicznej i centrali p.poż. w Teatrze im. A. Mickiewicza w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





