eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa urządzeń badawczych dla Politechniki Śląskiej Oznaczenie sprawyOZ/D/262/EŚ/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-14

Gliwice: Dostawa urządzeń badawczych dla Politechniki Śląskiej Oznaczenie sprawy: OZ/D/262/EŚ/08
Numer ogłoszenia: 314955 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń badawczych dla Politechniki Śląskiej Oznaczenie sprawy: OZ/D/262/EŚ/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń: zestawy do wykonywania testu kometowego, mikroskopów laboratoryjnych, wagi analitycznej oraz niskotemperaturowej zamrażarki laboratoryjnej dla Politechniki Śląskiej w podziale na 4 zadania. Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń badawczych, których zbilansowana wartość nie przekracza kwoty 206 000 Euro. Termin realizacji: - dla zadania 1 - do 2 tygodni od dnia podpisania umowy, - dla zadania 2 - do 4 tygodni od dnia podpisania umowy, - dla zadania 3 - do 1 tygodnia od dnia podpisania umowy, - dla zadania 4 - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 38.63.40.00 - Mikroskopy optyczne 38.31.11.00 - Elektroniczne wagi analityczne 39.71.11.20 - Zamrażarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy 2. Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 3 lata przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem (zad. 1 zestaw do wykonywania testu kometowego; zad. 2 - biologiczny mikroskop laboratoryjny; zad. 3 elektroniczna waga laboratoryjna; zad. 4 niskotemperaturowa zamrażarka laboratoryjna) i wartością (zad.1 i 2 - ok. 5 tyś. zł brutto każda, zad. 3 - ok. 4 tyś. zł brutto każda , zad. 4-ok. 35 tyś. zł brutto każda) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Warunki przedmiotowe (warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 4. Zaoferowanie ceny, minimalnej gwarancji, terminu realizacji itd. 5. Zaoferowanie parametrów technicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnianie tych warunków (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1.A. Oświadczenie 1.B. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.A. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3.B. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 3 dostaw wymienionych w powyższym wykazie. Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 4.A. Oferta Cenowa. 5.A. Tabela Parametrów Technicznych 5.B. Fotografie, opisy foldery, prospekty lub inne materiały dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia (tylko dla urządzeń równoważnych / w zakresie zadania 1,2,3,4) w języku polskim..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska Biuro Zamówień Publicznych, ul Konarskiego 18 pok. 509, 44-100 Gliwice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Śląska Biuro Zamówień Publicznych, ul Konarskiego 18 pok. 510, 44-100 Gliwice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury i spełnienia postawionych warunków. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw do wykonania testu kometowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednego zestawu do wykonania testu kometowego. Zestaw wykorzystywany jest w badaniach naukowych do szybkiej i powtarzalnej oceny kinetyki naprawy DNA oraz stopnia uszkodzeń DNA wewnątrz pojedynczych komórek pod wpływem działania różnych czynników zewnętrznych. Komora do elektroforezy typu DNA Comet Assay z wbudowaną chłodnicą, wkładem do przenoszenia, inkubacji i barwienia preparatów na szkiełkach podstawowych, zbiornikiem do inkubacji szkiełek oraz zasilaczem. Zakres niniejszego zadania obejmuje dostawę urządzeń o wartości niższej niż 14000 Euro. (CPV: 33.10.00.00-1 Urządzenia medyczne).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mikroskopy laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę trzech laboratoryjnych mikroskopów biologicznych. Mikroskop biologiczny służy do jakościowej oceny preparatów biologicznych wykorzystywanych w badaniach naukowych. Zakres niniejszego zadania obejmuje dostawę urządzeń o wartości niższej niż 14000 Euro. (CPV: 38.63.40.00-8 Mikroskopy optyczne).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.40.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Elektroniczna waga analityczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednej elektronicznej wagi analitycznej. Waga analityczna służy do precyzyjnego odważania substancji wykorzystywanych do przygotowywania odczynników niezbędnych do prowadzenia badań naukowych. Zakres niniejszego zadania obejmuje dostawę urządzeń o wartości niższej niż 14000 Euro. (CPV: 38.31.11.00-9 Elektroniczne wagi analityczne).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Niskotemperaturowa zamrażarka laboratoryjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednej niskotemperaturowej zamrażarki laboratoryjnej. Zamrażarka niskotemperaturowa służy do długotrwałego przechowywania preparatów biologicznych wymagających przebywania w niskich temperaturach i jest niezbędna do prowadzenia prac naukowych. Zamrażarka niskotemperaturowa typu szafkowego pracująca w zakresie temperatury do -860C z systemem back-up, wyposażona w stelaże na pudełka oraz pudełka kriogeniczne na probówki 1,5 ml lub 2 ml do załadowania stelaży. Przedmiot zamówienia obejmuje również system podtrzymywania temperatury w przypadku braku zasilania Zakres niniejszego zadania obejmuje dostawę urządzeń o wartości niższej niż 14000 Euro. (CPV: 39.71.11.20 - 9 Zamrażarki).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.