Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-17
Warszawa: Dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 31490 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, Wydział Fizyki , ul. Hoża 69, 00-681 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5532213, faks 022 6255128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fuw.edu.pl oraz www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch krzeseł do laboratorium, czterech stolików konferencyjnych, regału kuchennego, czterech kontenerów pod biurko, dwóch krzeseł obrotowych, mebli kuchennych, kompletu wypoczynkowego, szafy lekarskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.12.00 - Stoły 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.14.11.00 - Regały 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.31.00 - Fotele 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 39.11.33.00 - Ławy 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy i złożą stosowne oświadczenie stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ; 2) spełniają wymagania art. 22 ust 1 Ustawy i złożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące art. 22 ust 1 i 2 oraz 24 ust 1 Ustawy stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Do reprezentowania Wykonawcy są upoważnione osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualny zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub osoby upoważnione do działania w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być udzielone na piśmie i podpisane zgodnie ze specyfikacją przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu. Dokument ten powinien być załączony do oferty w oryginale lub jego wierzytelny odpis. Załączenie pełnomocnictwa formie kserokopii, na której widnieją podpisy samego umocowanego nie zostanie uznane za ważne. 3) Foldery, rysunki, zdjęcia, prospekty przedstawiające zaoferowane w ofercie meble wraz z ich opisem w celu weryfikacji wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fuw.edu.pl oraz www.uw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego,
00-681 Warszawa
ul. Hoża 69, w pokoju 436.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 10:30, miejsce: Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, 00-681 Warszawa ul. Hoża 69, w pokoju 436.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa dwóch krzeseł do laboratorium.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch krzeseł do laboratorium.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.31.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech stolików konferencyjnych oraz regału kuchennego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.12.12.00-8, 39.14.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa dwóch kontenerów na dokumenty pod biurko.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch kontenerów pod biurko.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa dwóch krzeseł obrotowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch krzeseł obrotowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mebli kuchennych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa regału kuchennego, stolika oraz 4 krzeseł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.12.12.00-8, 39.14.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa kompletu wypoczynkowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 foteli oraz okrągłego stolika kawowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.33.00-0, 39.11.31.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa szafy lekarskiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szafy lekarskiej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.18.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa dwóch kontenerów pod biurko na kółkach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch kontenerów pod biurko na kółkach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż szaf wolnostojących do pomieszczeń mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Tursku
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- "Wsparcie infrastruktury na potrzeby utworzenia i działalności Centrum Usług Społecznych w Gminie Giżycko - wyposażenie, meble"
- dostawa stołu optycznego z pasywnym systemem tłumienia drgań - KC-DE-zp.272-760/25
- Dostawa wyposażenia wraz ze sprzętem RTV i AGD do mieszkania wspomaganego, położonego w budynku przy ul. Sportowej 7/1 w Strzelinie
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





