Ogłoszenie z dnia 2007-06-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Katowice: przedmiotem zamówienia jest catering - przygotowywanie całodziennego wyżywienia z uwzględnieniem diet i kaloryczności dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego w Katowicach wraz z dostawą pożywienia do siedziby Zamawiającego oraz odbiorem zużytych pojemników Kod CPV : - 55.32.1000 - 6 - usługi przygotowywania posiłków - 55.52.0000 - 1 - usługi dostarczania posiłków Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego, do kontaktów: Fros Agnieszka, ul. Strzelecka 9, 40-073 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2519027, fax 032 2519027, e-mail: urologia@konto.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.urologia.bip.od.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest catering - przygotowywanie całodziennego wyżywienia z uwzględnieniem diet i kaloryczności dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego w Katowicach wraz z dostawą pożywienia do siedziby Zamawiającego oraz odbiorem zużytych pojemników Kod CPV : - 55.32.1000 - 6 - usługi przygotowywania posiłków - 55.52.0000 - 1 - usługi dostarczania posiłków. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 17. Główne miejsce świadczenia usług: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego w Katowicach przy ul. Strzeleckiej 9. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringu - przygotowywanie całodziennego wyżywienia z uwzględnieniem diet i kaloryczności dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego w Katowicach wraz z dostawą pożywienia do siedziby Zamawiającego oraz odbiorem zużytych pojemników. 2. Zadeklarowane przez Wykonawcę jako przedmiot zamówienia usługi powinny być świadczone na najwyższym poziomie z uwzględnieniem norm i parametrów jakie winny obowiązywać przy świadczeniu takich usług dla jednostek służby zdrowia (wymogi sanitarne i zagrożenia epidemiologiczne), a dostarczane w ramach ww. usługi posiłki winny spełniać wymagania /normy, parametry/ określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji. 3. Szacunkowa ilość posiłków w ciągu roku wynosi około 30.000 osobodni. 4. Posiłki dla pacjentów powinny uwzględniać następujące diety: a). Klasyfikacja diet: - Dieta podstawowa, - Dieta bogatoresztkowa, - Dieta łatwo strawna, - Dieta łatwo strawna z ograniczeniem tłuszczu, - Dieta łatwo strawna z ograniczeniem substancji pobudzających wydzielanie soku żołądkowego, - Dieta łatwo strawna o zmienionej konsystencji - papkowata, - Dieta łatwo strawna płynna, - Dieta łatwo strawna płynna wzmocniona, - Dieta do żywienia przez zgłębnik lub sondę, - Dieta ubogoenergetyczna, - Dieta łatwo strawna o kontrolowanej zawartości kwasów tłuszczowych, - Dieta bogatobiałkowa, - Dieta z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów, - Dieta niskobiałkowa, b). Są zalecane też diety specjalistyczne na zlecenie lekarza, nie ujęte w procedurach. c). Dieta podstawowa stanowi podstawę do planowania diet leczniczych, obejmuje ona pokarmy spożywcze dla ludzi zdrowych z wyłączeniem pokarmów trudno strawnych i wzdymających. d). W tutejszym Szpitalu /oddział urologiczny/ nie uwzględnia się przy układaniu jadłospisów dla wszystkich diet - produktów zawierających szczawiany. e). Zalecane normy kalorii i składników pokarmowych obliczone na osobodzień: Nazwa składnika Zalecane ilości Kalorie -Około 2200-2400 Węglowodany -Około 350 g Białko -Ogółem około 80 g w tym białko zwierzęce - około 25-30 g Tłuszcz -Około 70 g f). zupy mleczne z rogalem lub bułką maślaną na śniadanie uwzględniane w jadłospisie dwa razy w tygodniu 5. Wykonawca powinien: a). Zapewnić dostarczanie całodziennych posiłków (śniadanie, obiad dwudaniowy, kolacja) we wszystkie dni tygodnia 1 raz dziennie w godz. od 11:30 do 12:00 zgodnie z poniższymi zasadami: - posiłki należy dostarczać rozdzielone na poszczególne odcinki wg. zgłoszonej ilości, - obiad winien być umieszczony w termosach lub pojemnikach utrzymujących odpowiednią temperaturę (załącznik Nr 1 A), - produkty na śniadania i kolacje winny być porcjowane (gramatura według załącznika Nr 1 B),w pojemnikach - pieczywo należy dostarczać pokrojone w pojemnikach; b). dostarczać dokumentację potwierdzającą ilość dostarczonych produktów, porcji itp. wraz z posiłkami i odbierać potwierdzoną dokumentację przy odbiorze opakowań zwrotnych o godzinie 14:30 z miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego; c). Zapewnić mycie i dezynfekcję opakowań /termosy, pojemniki, pojemniki po odpadkach pokonsumpcyjnych itp./ we własnych pomieszczeniach; d). Zapewnić pomoc kadrową Zamawiającemu w razie takiej potrzeby bez dodatkowej opłaty; e). Dostarczać elastyczny jadłospis z tygodniowym wyprzedzeniem ( przykładowy jadłospis dotychczas stosowany w szpitalu - załącznik nr 1 C ); f). ustalać telefonicznie na dzień następny i potwierdzać na dzień bieżący ilości posiłków i rodzaje diet do godz. 9:30; g). Określić w cenie oferty koszt osobodnia (śniadanie, obiad dwudaniowy, kolacja), tj. koszty surowców, koszty transportu do siedziby Zamawiającego, ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności i ubezpieczenia w transporcie, koszty przygotowania posiłków w tym koszty robocizny, koszty utrzymania czystości, oraz wszelkie koszty pośrednie, przy założeniu 6,00 zł. wartości netto jako \ wsad do kotła\; h). Doposażyć nieodpłatnie kuchenki oddziałowe w następujący sprzęt: - zastawa porcelanowa - 93 komplety ( w skład 1 kompletu wchodzi: talerz: głęboki, płytki, deserowy i kubek) - sztućce - 93 komplety (w skład 1 kompletu wchodzi: łyżka, widelec, nóż, łyżeczka), - czajniki bezprzewodowe w ilości 3 sztuk, - kuchenki mikrofalowe w ilości 3 sztuk, - piece elektryczne (ekonomiczne) płytowe w ilości 3 sztuk, - zmywarki przemysłowe (temp. wyparzania min. 90o C ) w ilości 3 sztuk. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy oraz w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3 - zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 4. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnych: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wspólnych. 4. Inne dokumenty: 1). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: - oświadczenie, że Wykonawca dysponuje personelem o kwalifikacjach niezbędnych do wykonywania świadczeń w zakresie przedmiotu zamówienia z podaniem liczby pracowników, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyćw wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zezwolenie /opinię sanitarną dot. przystosowania pomieszczeń Wykonawcy do tzw. żywienia zbiorowego oraz przewozu i dostarczania posiłków do szpitala, wystawioną przez Powiatowy Inspektorat Sanitarny zgodnie z obowiązującymi przepisami - doświadczenie zawodowe - ilościowy wykaz wykonanych lub / i wykonywanych usług w zakresie objętym niniejszym postępowaniem w okresie trzech ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem nazwy i adresu Odbiorcy, terminu realizacji usługi, wartości umowy brutto i opiniami na rzecz których usługi te były lub są wykonywane potwierdzającymi ich należyte wykonanie lub /i wykonywanie- Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia wiarygodności i rzetelności wskazanych usług - wykaz posiadanego sprzętu do produkcji, przechowywania i transportu żywności, który zostanie użyty do realizacji zamówienia - oświadczenie o wdrożeniu w miejscu wykonywania usługi (podać adres wykonywania usługi) systemu analizy i nadzoru jakości zdrowotnej żywności (HACCP) i produkcji żywności zgodnie z wymogami tego systemu. 2). W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności gastronomicznej i cateringowej z włączeniem oc za produkt w prowadzonej gastronomii. Zakres ubezpieczenia musi obejmować zatrucia pokarmowe. Suma gwarancyjna i ewentualne limity odpowiedzialności nie niższe niż 250.000,00 zł. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest ubezpieczony w w/w zakresie lub gdy suma gwarancyjna opiewa na kwotę niższą niż wymagana, dopuszcza się złożenie aktualnie posiadanej polisy i stosownego oświadczenia o zawarciu wymaganej w niniejszym postępowaniu umowy ubezpieczenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i z którym Zamawiający zawrze umowę. Wykonawca powinien przedłożyć w dniu zawarcia umowy dowód na zawarcie ubezpieczenia w wymaganym zakresie i kwocie, w przeciwnym razie Zamawiający ma prawo odstąpić od zawarcia umowy. - kopię wniesienia wadium. Wymagane powyżej dokumenty, mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania dokumentu z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Brak w ofercie przetargowej jakiegokolwiek dokumentu lub oświadczenia jak również złożenie ich w niewłaściwej formie lub o niewłaściwej treści może spowodować odpowiednio wykluczenie Wykonawcy z postępowania i / lub odrzucenie jego oferty. Podstawa prawna art. 24 ust. 1 pkt. 10 i ust. 2 oraz art. 89 Ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z dyspozycją przepisu art. 8 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych uprzedzamy wszystkich Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o możliwości zastrzeżenia pewnych informacji zawartych w ofercie do wiadomości jedynie zamawiającego poprzez złożenie stosownego oświadczenia, iż określone dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: usługi cateringu przez 36 miesięcy - tj.około 90.000 osobodni na 3 lata 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: PKO BP S.A. I O/KATOWICE, Nr: 97 1020 2313 0000 3902 0160 3539 z dopiskiem \wadium - catering 4. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego lub złożenie oryginału gwarancji czy poręczenia na ręce Zamawiającego ( może być dołączone do oferty, pod warunkiem że nie jest z nią trwale złączone) Wadium w całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz z upłynięciem terminu wyznaczonego do składania ofert. 5. Zarówno gwarancje jak i poręczenia, o których mowa w ust.2 muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych okoliczności, w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowaną formą wadium na warunkach określonych w Ustawie lub niniejszej SIWZ, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub gdy Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Wadium nie podlega zwrotowi w stosunku do Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza i który odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wadia zostaną zwrócone Wykonawcom zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy Zamówień publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3).Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5). Złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 6). Wnieśli we właściwej formie i wysokości wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 Prawo zamówień publicznych, - wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. - nie spełnili chociaż jednego warunku z opisanych w pkt. III. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej SIWZ. Od uczestników postępowania oczekuje się starannego zapoznania ze SIWZ, a także zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 1 osobodnia 80 2. niezmienność ceny 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urologia.bip.od.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.07.2007, godzina 12:15, budynek Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach przy ul. Raciborskiej 15 - Dział Marketingu i Organizacji Pracy SPZOZ - Szpital im. prof. Emila Michałowskiego w Katowicach - pokój A 109 I piętro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.05.2007.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących dla CBŚP, BSWP, CBZC, KWP w Katowicach oraz jednostek podległych"
- Zakup wraz z wymianą nowych silników do samochodów służbowych użytkowanych w garnizonie śląskiej Policji - umowa ramowa
- Świadczenie usług hotelowych dla zapewnienia zakwaterowania pacjentów leczonych ambulatoryjnie
- Dostawa sprzętu RTV
- Budowa drogi dla pieszych dla poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w rejonie przejazdu drogi powiatowej DP1053S nad autostradą A-1 w miejscowości Starcza.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W MIEJSCOWOŚCI GRZEGORZOWICE.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej kreatywnej konferencji informacyjno-promocyjnej z wydarzeniami towarzyszącymi (ZSU)
- Wykonanie usług dla jednostek UZ II.
- Przygotowanie i dostarczenie całodziennego wyżywienia dla Pacjentów Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Curynie
- CP-24-349-2/2025; usługa cateringowa podczas konferencji pn. "III Forum Młodych Naukowców"
- 2025 - Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla pensjonariuszy Dziennego Domu Pomocy Społecznej ul Kozielska 71 i DD "Senior +" ul. Partyzantów 30 w Gliwicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.