eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa sprzętu i części komputerowych oraz podzespołów łączności radiowej dla KWP w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Bydgoszcz: Dostawa sprzętu i części komputerowych oraz podzespołów łączności radiowej dla KWP w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 314846 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5255320, faks 52 5255319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i części komputerowych oraz podzespołów łączności radiowej dla KWP w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i części komputerowych oraz podzespołów łączności radiowej dla KWP w Bydgoszczy (przedmiot zamówienia w zadaniu nr 1 Tabela B jest finansowany w ramach programu realizowanego ze środków Unii Europejskiej: Uczenie się przez całe życie - Leonardo da Vinci). 2. Zamówienie obejmuje 11 zadań, dla których Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych: a) Zadanie nr 1 - Komputery przenośne typu laptop: - Tabela nr 1 - Laptop (konfiguracja A) - Tabela nr 2 - Laptop (konfiguracja B) b) Zadanie nr 2 - Monitor wielkoformatowy LCD c) Zadanie nr 3 - Sprzęt peryferyjny i sprzęt zasilający - Tabela nr 1 - Drukarka laserowa monochromatyczna - Tabela nr 2 - Drukarka laserowa kolorowa - Tabela nr 3 - Drukarka atramentowa - mobilna - Tabela nr 4 - Skaner biurkowy, płaski A4 - Tabela nr 5 - Zasilacz awaryjny UPS d) Zadanie nr 4 - Oprogramowanie specjalistyczne e) Zadanie nr 5 - Oprogramowanie do obróbki filmów f) Zadanie nr 6 - Części komputerowe - akumulatory g) Zadanie nr 7 - Akcesoria komputerowe - wyposażenie terminali h) Zadanie nr 8 - Akcesoria komputerowe - akcesoria zasilające i) Zadanie nr 9 - Części i podzespoły komputerowe j) Zadanie nr 10 - Części i podzespoły do radiotelefonów k) Zadanie nr 11 - Moduł alarmowy GSM.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.21.61.10-0, 30.23.60.00-2, 48.90.00.00-7, 48.52.00.00-9, 30.23.70.00-9, 30.44.20.00-3, 30.23.71.00-0, 31.40.00.00-0, 32.35.20.00-5, 32.34.23.00-5, 30.23.13.10-3, 31.73.11.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 502,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset siedemdziesiąt złotych i 00/100) W przypadku składania oferty na poszczególne zadania wadium wynosi: - dla zadania nr 1: 140,00 zł (sto czterdzieści tysięcy złotych i 00/100) - dla zadania nr 2: 80,00 zł (osiemdziesiąt złotych i 00/100) - dla zadania nr 3: 520,00 zł (pięćset dwadzieścia złotych i 00/100) - dla zadania nr 4: 40,00 zł (czterdzieści złotych i 00/100) - dla zadania nr 5: 12,00 zł (dwanaście złotych i 00/100) - dla zadania nr 6: 450,00 zł (czterysta pięćdziesiąt złotych i 00/100) - dla zadania nr 7: 80,00 zł (osiemdziesiąt złotych i 00/100) - dla zadania nr 8: 60,00 zł (sześćdziesiąt złotych i 00/100) - dla zadania nr 9: 250,00 zł (dwieście pięćdziesiąt złotych i 00/100) - dla zadania nr 10: 850,00 zł (osiemset pięćdziesiąt złotych i 00/100) - dla zadania nr 11: 20,00 zł (dwadzieścia złotych i 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Zabezpieczenie oferty wadium może zostać wniesione na jednym dokumencie. 4. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wymaga się rozpisania wadium dla każdego zadania w ofercie lub na dokumencie wraz z odpowiadającymi im kwotami. 5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 6. Wadium wnoszone: - w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek zamawiającego w NBP Oddział Okręgowy w Bydgoszczy nr konta 95 1010 1078 0077 4813 9120 0000 - wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie zamawiającego, siedziba zamawiającego, pok. nr 7 (Wydział Finansów KWP), czynna w dni robocze w godz. 8:30-10:30, 12:30-14:00. 7. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę uznania na rachunku bankowym zamawiającego; w pozostałych formach - datę dostarczenia dokumentu zamawiającemu. 8. Dokumenty wymienione w ust. 5 pkt. 2 - 5 muszą uwzględniać zapisy art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 9. Do oferty zaleca się dołączyć kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz OFERTA - (wzór stanowi załącznik do SIWZ). 2. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. spółkę cywilną, konsorcjum) wykonawcy zobowiązani są do: 1) ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać w szczególności: postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie tego zamówienia oraz zakres umocowania pełnomocnika. 2) dołączenia w/w pełnomocnictwa do oferty. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Dokument, z którego wynika upoważnienie dla osoby podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy (np. zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej chyba, że wykonawca posiada wpis w systemie CEIDG). W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymóg, terminu określony w pkt III.4.3.1) tj. wystawiony nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert stosuje sie odpowiednio

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty możliwa jest w przypadku: a) Zaniechania produkcji przedmiotu umowy. b) Wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, gdy dostarczenie przedmiotu umowy stało się niemożliwe. 3. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności o których mowa w § 8 ust. 2 Zamawiający dopuszcza dostarczenie towaru, produktu równoważnego - przy czym jego jakość, parametry funkcjonalne oraz konfiguracja nie mogą być mniejsze - gorsze, niż te określone przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu. Jednocześnie cena przedmiotu umowy nie może być wyższa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) osobiście: KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pokój 29), 2) za zaliczeniem pocztowym (koszt przesyłki), 3) na stronie internetowej Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2012 godzina 13:00, miejsce: KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pokój 29)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 2. Przedmiot zamówienia w zadaniu nr 1 Tabela B jest finansowany w ramach programu realizowanego ze środków Unii Europejskiej: Uczenie się przez całe życie - Leonardo da Vinci..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery przenośne typu laptop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Tabela nr 1 - Laptop (konfiguracja A) - 2 szt. - Tabela nr 2 - Laptop (konfiguracja B) - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monitor wielkoformatowy LCD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt peryferyjny i sprzęt zasilający.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Tabela nr 1 - Drukarka laserowa monochromatyczna - 18 szt. - Tabela nr 2 - Drukarka laserowa kolorowa - 2 szt. - Tabela nr 3 - Drukarka atramentowa - mobilna - 1 szt. - Tabela nr 4 - Skaner biurkowy, płaski A4 - 1 szt. - Tabela nr 5 - Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.21.61.10-0, 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oprogramowanie specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 licencja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Oprogramowanie do obróbki filmów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 licencje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Części komputerowe - akumulatory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akumulator do terminala mobilnego-Motorola MC7004 - 40 szt. Akumulator do terminala mobilnego-Motorola MC7506 - 60 szt. Akumulator do terminala mobilnego-Intermec CN3-318-016-002 (4Ah)6 - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: akcesoria komputerowe- wyposażenie terminali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rysik do terminala mobilnego MC7004/MC7506 - 45 szt. Rysik INTERMEC CN3 - 20 szt. Mocowanie INTERNEC CN3 - 20 szt. Płytka mocująca ekran MTP (SUNIT-8618794) - 10 szt. Części metalowe-(Metal Parts set for Battery Cover for Symbol MC70, MC7004, MC7090, MC7094) [Symbol-Cover-Part-01]- 20 szt Części metalowe-(Metal Parts set for Battery Cover for Symbol MC75, MC7506, MC7596, MC7598) [Symbol-Cover-Part-02] - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.44.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: akcesoria komputerowe-akcesoria zasilające.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kabel zasilający - 80 szt. Kabel zasilający - 5 szt. Kabel zasilający - 4 szt. Półka stała - 10 szt. Listwa zasilająca typu rack - 12 szt. Listwa zasilająca typu rack - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: części i podzespoły komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pamięć RAM Pamięć RAM Pamięć RAM Dysk HDD 500 GB 2,5 Dysk HDD 500 GB 3,5 Dysk HDD500 GB 3,5 Zasilacz komputerowy Napęd DVD-RW Slim (laptop) Napęd optyczny, nagrywarka DVD wew. Klawiatura komputerowa typu USB Klawiatura komputerowa typu PS2 Mysz komputerowa Mysz komputerowa Listwa zasilająca (5xgniazd) Listwa zasilająca (5xgniazd) Podkładka pod mysz Kabel-przedłużacz PS-2 Kabel drukarkowy LPT Kabel drukarkowy LPT Kabel ekranowy Kabel ekranowy Kabel ekranowy Kabel ekranowy Interfejs USB-RS232 z chipsetem PL2303 Prolific Przetwornica samochodowa DC 12V-AC 230V 350W z USB do laptopów Akumulator do laptopa Fujitsu Siemens E8310 Lifebook. Akumulator do laptopa Dell latitude C Family Model No:PPX.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: części i podzespoły do radiotelefonów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akumulator do radiotelefonu MOTOROLA typu MT 2100 (numer katalogowy NTN7143) Akumulator do radiotelefonu MOTOROLA typu GP360/380 (numer katalogowy HNN9008 / PMNN4151) Akumulator do radiotelefonu MOTOROLA typu DP3601 (numer katalogowy PMNN4066 / PMNN4101) Akumulator do radiotelefonu HYT typu TC-446 (numer katalogowy BH1104) Klips do pasa do radiotelefonu MOTOROLA typu GP360/380 (numer katalogowy HLN9714) Klips do pasa do radiotelefonu MOTOROLA typu DP3601 (numer katalogowy PMLN4652) Antena do radiotelefonu MOTOROLA typu GP360/380 (numer katalogowy NAD6502) Antena do radiotelefonu MOTOROLA typu MT 2100 (numer katalogowy 8505644V03) Zestaw słuchawki dousznej z uchwytem i fonowodem, mikrofonem oraz przyciskiem nadawania PTT na osobnych przewodach koloru beżowego do radiotelefonu MOTOROLA typu DP3601 (numer katalogowyPMLN5106 IMPRES) Mikrofon do radiotelefonu MOTOROLA typu GM360 (numer katalogowy MDRMN4025) Wyświetlacz LCD do radiotelefonu MOTOROLA typu GP360 (numer katalogowy 5104949J19) Gałka VOL-2 do wł./wył. i potencjometru siły głosu do radiotelefonu MOTOROLA typu MC 2100 (numer katalogowy 3605893W) Antena samochodowa Unicom Aks1/4 P.01.01, pasmo 144-174 MHz Antena samochodowa Sirtel SMA4 pasmo 144-174 MHz Odbiornik indukcyjny -(kamuflowana słuchawka bezprzewodowa) umożliwiający prawidłową pracę z pętlami indukcyjnymi Ceotronics i Sonic współpracujących z radiotelefonami Motorola MC 2100 Zasilacz stabilizowany 18V, 900 mA (minimum) z wtykiem DC2.5/5.5P, minus na zewnątrz wtyku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 32.35.20.00-5, 32.34.23.00-5, 30.23.13.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: moduł alarmowy GSM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.73.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.