Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Gdańsk: przebudowa instalacji elektrycznej na sali obsługi C w siedzibie Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ulicy Żaglowej 2.
Numer ogłoszenia: 314843 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku , ul. Żaglowa 2, 80-560 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3464346 w. 194, faks 058 3464123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.gdansk.pl - link urzędy skarbowe - zakładka zamówienia publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa instalacji elektrycznej na sali obsługi C w siedzibie Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ulicy Żaglowej 2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji elektrycznej i teletechnicznej na sali obsługi C w siedzibie Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żaglowej 2. Przebudowa to demontaż starej i montaż nowej instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej - dotyczy 13 stanowisk pracy. Po zakończeniu prac należy przeprowadzić pomiary kontrolne i wykonać dokumentację powykonawczą. Opis stanu istniejącego na sali C: 1)Na sali obsługi C zorganizowanych jest 13 stanowisk pracy łącznie ze stanowiskiem kasowym. 2)Dla 9-ciu stanowisk zbudowano sieć komputerową, składająca się z 3 gniazd na każde biurko. 3)Dla 12-tu stanowisk przygotowano gniazda 2P+Z sieci ogólnej. 4)Zasilanie gniazd sieci ogólnej podłączono do jednego obwodu rozdzielnicy RGT-1 (obwód 6). 5)Obwody komputerowe - 6 szt. - znajdują się w rozdzielnicy SR-2 są zabezpieczone wyłącznikami różnicowo-prądowymi 1faz C16. 6)Większość przewodów poprowadzono pod meblami na wykładzinie dywanowej. 7)Gniazda sieci komputerowej ułożono bezpośrednio na wykładzinie podłogowej, bez przytwierdzenia do jakiejkolwiek konstrukcji trwałej. Prace do wykonania na sali C: 1.Przewody należy prowadzić w korytkach typu OBO-BETERMAN RAPID 45 100x53 lub równoważnych. 2.Gniazda należy montować w korytach. 3.Należy wyposażyć 13 stanowisk. 4.W skład jednego stanowiska wchodzi: a)Gniazdo komputerowe 2P+Z 16A DATA - 3 szt b)Gniazdo ogólnego przeznaczenia 2P+Z - 2 szt c)Gniazdo teleinformatyczne podwójne - 1 szt 5.W rozdzielnicy SR-2 należy dobudować 2 obwody zabezpieczając wyłącznikami różnicowo-prądowymi 1faz C16A . 6.Obwody gniazd sieci ogólnej należy tak zbudować aby dla jednego obwodu przyporządkować nie więcej jak 12 gniazd. Wszystkie obwody do gniazd należy realizować przewodami YDY 3x2,5. 7.Przewody sieci informatycznej należy wymienić. 8.Po zakończeniu prac instalacyjnych należy dokonać pomiarów kontrolnych i wykonać dokumentację podwykonawczą. Prace na sali obsługi C w siedzibie Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku należy prowadzić po godzinach przyjmowania interesantów - po godzinie 15:30 /poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek/ oraz po godzinie 18:00 /środa/ oraz w soboty i niedziele (od godz. 6.00 do 22.00 ). Każdego dnia po zakończeniu robót należy prowadzić prace porządkowe oraz inne prace zapewniające bezpieczeństwo pracy pracownikom urzędu oraz innym osobom oraz prace zabezpieczające przed uszkodzeniem mienia pracowników i osób trzecich. Wykonawca nie później niż dzień przed przewidywanym wyłączeniem prądu, gdy zachodzi tego konieczność w związku z prowadzonymi pracami, zawiadamia pisemnie (faksem) o tym fakcie Zamawiającego. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywać prace na sali C..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.50.00 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach 79.13.10.00 - Usługi w zakresie dokumentów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony, podpisany i opieczętowany druk formularza oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, b)wypełniony, podpisany i opieczętowany druk oświadczenia stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk złoży i podpisze osobno każdy z Wykonawców), c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza -za zgodność z oryginałem- Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy), W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej na każdego ze wspólników osobno oraz umowę spółki. Jeżeli wspólnikami są różne podmioty prawa cywilnego, np. osoby fizyczne, osoby prawne oraz handlowe spółki osobowe, to należy złożyć ww. dokumenty odpowiednio, d)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza -za zgodność z oryginałem- Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy). W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia aktualnych zaświadczeń od właściwego naczelnika urzędu skarbowego i oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wystawionych na każdego ze wspólników osobno oraz na spółkę. Jeżeli wspólnikami są różne podmioty prawa cywilnego, np. osoby fizyczne, osoby prawne oraz handlowe spółki osobowe, to należy złożyć ww. dokumenty odpowiednio. e)oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być zgodne z art. 23 ust. 2 ustawy. Pełnomocnictwo musi wskazywać Pełnomocnika, musi wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz każdy z tych Wykonawców musi potwierdzić podpisem ustanowienie pełnomocnictwa zgodnie z pkt. IX SIWZ (włącznie z podpisem podmiotu umocowanego na podstawie pełnomocnictwa, jeżeli jest on jednym z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ponadto Pełnomocnictwo w szczególności powinno wskazywać czy dotyczy: 1.reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w ich imieniu, 2.tylko reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. f)Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom sporządzony na druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki cywilnej, w której będą dane o sposobie reprezentacji spółki na zewnątrz. Wszystkie dokumenty muszą być aktualne w terminie składania ofert i muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 25 ust. 1 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.gdansk.pl - link urzędy skarbowe - zakładka zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Żaglowa 2
80-560 Gdańsk
pokój nr 07.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żaglowej 2, 80-560 Gdańsk, pokój nr 101 (na I piętrze ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników szkoleń organizowanych przez Wydział Rozwoju Kompetencji Oddziału ZUS w Gdańsku
- Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa odczynników do genotypowania układu HLA wraz z odczynnikami pomocniczymi dla UCK
- Sukcesywne świadczenie usług hotelowych dla Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w m. Maniowy, Gm. Czorsztyn
- Częściowy remont budynku Wydziału Leśnego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- "Modernizacja lokali (pustostanów) należących do Gminy Miasta Włocławek"
- Modernizacja lokali (pustostanów) należących do Gminy Miasta Włocławek
- Cyberbezpieczna Gmina Słupca - szkolenia, opracowanie dokumentacji w zakresie cyberbezpieczeństwa z wdrożeniem, audyt
- Adaptacja budynku szkoły na budynek przedszkola wraz z częścią pod opiekę dla dzieci do lat 3
więcej: Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





