To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-30
Mirzec: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH I MEBLI SZKOLNYCH:.
Numer ogłoszenia: 314740 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260566 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: ZOEASiP w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, tel. 41 27 13 024, faks 41 27 13 033.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH I MEBLI SZKOLNYCH:..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa pomocy dydaktycznych i mebli szkolnych na potrzeby projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Mirzec (UDA-POKL.09.01.02-26-156/11-00). Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki , Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Wykonawca w ramach niniejszego zadania dostarczy wymienione w Załącznik nr 1 do SIWZ ( Przedmiot Zamówienia -Formularz cenowy) artykuły do szkół podstawowych na terenie gminy Mirzec..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.00.00 - Meble szkolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki ,.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MOJE BAMBINO sp. z o.o. sp. k., GDAŃSKA 80, 90-613 ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128178,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 132370,09
Oferta z najniższą ceną: 132370,09 / Oferta z najwyższą ceną: 132370,09
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MIRZEC
więcej: przetargi MIRZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych zamawianych na potrzeby Uczelni
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Gminnego Przedszkola w Goręczynie"
- Dostawa symulatora wirtualnej przestrzeni kryminalistycznej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawłą II
- Zakup i dostawa mebli stanowiących wyposażenie pracowni szkolnych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
- Zakup i dostawa sprzętów i materiałów do wypożyczalni SCWEW" w ramach projektu pn. "Specjalistyczne Centrum Wspierające Edukację Włączającą we Włocławku" z podziałem na VI części
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej w
więcej: Meble szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





