eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaWykonanie robót budowlanych w ramach zadaniaPRZEBUDOWA UL.LIPOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ SIĘGACZA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-11

Świdnica: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: PRZEBUDOWA UL.LIPOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ SIĘGACZA
Numer ogłoszenia: 314730 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: PRZEBUDOWA UL.LIPOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ SIĘGACZA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem realizacji zadania jest budowa sięgacza powiązanego z ul.Lipową i przebudowa ul.Lipowej na odcinku od ulicy Śląskiej do nowowybudowanego sięgacza w Świdnicy oraz uzbrojenie terenu w postaci kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego.. W wyniku przeprowadzenia planowanych robót budowlanych zostanie udostępnionych 7 szt. działek budowlanych pod budownictwo jednorodzinne. przebudowa ul.Lipowej ( ciąg pieszo-jezdny o szer. 6,0 m ) - budowa siegacza powiązanego z ul.Lipową ( szer. 5,0 m ), - budowa kanalizacji deszczowej, - wykonanie oświetlenia ulicznego. . - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - roboty instalacyjne - wykonanie kanalizacji deszczowej, - roboty drogowe, - wykonanie oświetlenia ulicznego. - zagospodarowanie terenu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 15 000-,

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z zasadami BHP. 4.2. Roboty budowlane powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. Wszystkie użyte do budowy materiały powinny posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. 4.3. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków instytucji opiniujących projekt. 4.4.Obsługa geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza, organizacja, oznakowanie i zagospodarowanie zaplecza budowy, oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy należy objąć ceną ofertową. 4.5.Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą należy wykonać w formie drukowanej na pełnych arkuszach sekcji w trzech egzemplarzach z potwierdzeniem przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz formie numerycznej w formacie TIFF - 400 dpi w pełnych sekcjach bez dodatkowych treści (pieczątek, metryk, zamalowań itp.). W operacie geodezyjnym należy zamieścić zestawienia długości wykonanych sieci oraz powierzchni wykonanych nawierzchni (jezdni, chodników, itp.) 4.6. Wykonawca robót zobowiązany jest do realizacji nawierzchni ściśle z zatwierdzonym projektem budowlanym i wykonawczym. 5. WYMAGANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Zamawiający wyznacza nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia tj.: a. rozpoczęcie realizacji: - w dniu podpisania umowy b.zakończenie realizacji: - 15 grudnia 2009 roku Wprowadzenie Wykonawcy na plac budowy nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy. 6.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSOBY OCENY ICH SPEŁNIANIA: Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 - Prawa Zamówień Publicznych, w szczególności poprzez: a. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. zrealizowanie w ostatnich pięciu latach co najmniej dwóch zamówień o wartości robót nie mniejszej niż 300.000,- zł. brutto każda na budowę, przebudowę dróg publicznych, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz dysponowanie kadrą techniczną posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach wymaganych prawem budowlanym dla realizacji niniejszego zamówienia. c. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak 200.000,- zł. d. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 - Prawa Zamówień Publicznych, e. prowadzenie działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem tj. w zakresie wykonywania robót budowlanych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie treści wymaganych niżej dokumentów, według formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej - załącznik nr 1 do oferty, załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia powinny być przedłożone w formie pisemnej osobno przez wszystkich Wykonawców składających tę ofertę. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -załącznik nr 2 do oferty, W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605). - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. wykaz kadry technicznej, która będzie wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Wykonawca w przedmiotowym wykazie zobowiązany jest do wskazania osoby która pełnić będzie funkcję kierownika budowy: branży drogowej i kierownika robót branży sanitarnej - załącznik nr 3 do oferty, wg wzoru załącznik nr 6 do SIWZ 4. dokumenty potwierdzające, że osoby przewidziane do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika robót posiadają właściwe uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach wymaganych prawem budowlanym dla realizacji niniejszego zamówienia tj. kserokopie uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniami o przynależności do izby zawodowej, z których wynika, że są oni ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej - załącznik nr 4 do oferty, 5. wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach robót budowlanych w tym co najmniej dwóch zamówień o wartości robót nie mniejszej niż 300.000,- zł. brutto każda na budowę, przebudowę dróg publicznych, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru robót budowlanych, referencje) - załącznik nr 5 do oferty wg wzoru załącznik nr 7 do SIWZ, Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym oraz w ramach oferty wspólnej. W związku z powyższym należy w takich przypadkach dołączyć dokumenty określone odpowiednio w pkt. 7 ust. 7 lub pkt. 7 ust. 13. - inne wymagane, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert 6. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 200.000,-zł. Polisa może być złożona wspólnie przez wszystkich uczestników oferty wspólnej (beneficjentów), z tym iż z treści polisy powinno wynikać że suma ubezpieczeń dotyczy każdego z nich (solidarnie) - załącznik nr 6 do oferty, 7. wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załączniki nr 7 do oferty wg wzoru nr załącznik nr 8 do SIWZ, 8. Umowy lub projekty umów podwykonawczych, Wykonawca dołączy do oferty celem akceptacji ich przez Zamawiającego zgodnie z art. 6471 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. z dnia 14 lutego 2003 r. Nr 49 poz.408) - załącznik nr 8 do oferty 9. zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 9 do oferty, wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ, 10. dowód wniesienia wadium - załącznik nr 10 do oferty, 11. pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - załącznik nr 11 do oferty, 12. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy - załącznik nr 12 do oferty, 13. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, załączy dokumenty wskazane w pkt. 1, 2, 6 - załącznik nr 13 do oferty. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, z treści której wynika iż odpowiadają solidarnie za zobowiązania, wskazują lidera konsorcjum. Każdy z uczestników konsorcjum winien załączyć do oferty dokumenty wskazane w ust. 7 pkt. 1 i 2 z tym, że polisa może być wystawiona łącznie dla wszystkich Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ;Miejskie Biuro Przetargów pokój 124 ul.Armii Krajowej 49; 58-100 Świdnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski ;Miejskie Biuro Przetargów pokój 124 ul.Armii Krajowej 49; 58-100 Świdnica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.