To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-03
Warszawa: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do jednostek Urzędu Dozoru Technicznego, znak sprawy: ZP-AL-75/13.
Numer ogłoszenia: 3146 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 487678 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do jednostek Urzędu Dozoru Technicznego, znak sprawy: ZP-AL-75/13..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuję sukcesywną dostawę artykułów biurowych oraz nieodpłatne udostępnienie aplikacji elektronicznej na stronie internetowej na zasadzie sklepu on-line, umożliwiającej Zamawiającemu składanie zapotrzebowań oraz kontrolowanie i nadzorowanie przebiegu realizacji zamówienia w okresie obowiązywania umowy. a)Artykuły biurowe muszą być fabrycznie nowe i nie mogą nosić śladów uszkodzeń zewnętrznych, uprzedniego używania oraz muszą spełniać wszystkie wymogi określone w SWIZ oraz być zgodne z asortymentem i charakterystyką zawartą w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 10 do SIWZ. b)Artykuły biurowe zaoferowane przez Wykonawcę muszą być zgodne z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, o wysokiej jakości, nie gorszej niż opisana w szczegółowym wykazie artkułów. c)Rozmiary (wielkości) asortymentu podanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia mogą różnić się +/- 10% pod warunkiem, że zmiana rozmiaru (wielkości) nie wpływa na specyfikę produktu, nie pomniejsza jego funkcjonalności lub wynika ze standardowej wielkości produktu - nie dotyczy to pozycji, w których określona jest wielkość minimalna parametrów technicznychasortymentu. d)W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia występują inne jednostki miary artykułów biurowych niż oferowane na rynku np. art. pakowany jest zbiorczo, a w Szczegółowym opisie jest podany w jednostce miary szt. Zamawiający oczekuje wyceny według miar podanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia natomiast produkt może być dostarczany w takich opakowaniach jakie są dostępne na rynku. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 10 do SIWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca udziela gwarancji min. 6-miesięcznej na dostarczony towar, jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz 30 ust. 4 Pzp dopuszcza możliwość wyboru przedmiotu zamówienia z zastosowaniem produktów równoważnych opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 10 do SIWZ, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych, niż określone w odniesieniu do poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia. Weryfikacja pod względem zgodności ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, oferowanych przez Wykonawcę artykułów biurowych nastąpi przed podpisaniem umowy. Artykuły biurowe będą dostarczane przez Wykonawcę do siedzib jednostek UDT..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMAD Sp. z o.o., Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 464720,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 430308,29
Oferta z najniższą ceną: 430308,29 / Oferta z najwyższą ceną: 430308,29
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- "Modernizacja systemu monitoringu m.st. Warszawy tj. wymiana 17 analogowych punktów kamerowych na cyfrowe Full HD wraz z modernizacją szafek"
- Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej wraz z elektronizacją treści
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- Dostawy materiałów terapeutycznych - ZP-15/24
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół im. Heleny Babisz w Bystrzejowicach Pierwszych w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.