eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Ochrona obiektów Szpitala Specjalistycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-14

Dąbrowa Górnicza: Ochrona obiektów Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 314639 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej , ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2623422, faks 032 2623422.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-dg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów Szpitala Specjalistycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona obiektów Szpitala Specjalistycznego Ponizej 206 000 Euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium Zamawiajacy nie wymaga

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - posiadają koncesje zgodnie z wymogami aktualnie obowiązującej Ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. 145 poz. 1221 z dnia 26 lipca 2005 r. z późń. zm.) oraz Rozporządzeniem M.S.W.iA. z dnia 17.11.98r w sprawie wewnętrznych służb ochrony Dz. U. Nr 4 poz. 31 z 1999r z późn.zm. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują bezprzewodowymi środkami łączności - min. 1 szt. dla każdego pracownika, - dysponują min. 1 samochodem osobowym w dyspozycji osoby nadzorującej ochronę z ramienia Wykonawcy w obiektach Zamawiającego, - wykonali min. 1 zamówienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie ochrony obiektów o wartości usługi co najmniej 720.000,00 PLN netto, - właściciel lub kierownik firmy posiada licencję II stopnia, - dysponuje pracownikami nadzorującymi pracę ochrony w obiektach Zamawiającego posiadają licencję I stopnia ( co najmniej 1 osoba na 1 obiekt ), - dysponują własnym lub współpracują z patrolem interwencyjnym z możliwością interwencji w ciągu 10 minut od chwili powiadomienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 120.000,00 PLN brutto lub uzyskają kredyt w wysokości 120.000,00 PLN brutto, - posiadają polisę OC lub inny dokument potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości min. 720.000,00 PLN netto. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. pkt a tego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składana ofert 2. Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składana ofert 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składana ofert 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoich rodzajem i wartością ( 720.000,00 zł netto ) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie ( należy podać minimum jedną usługę oraz jedną referencje ).. W przypadku wskazania większej niż 1 liczby wykonanych usług o których mowa powyżej, każde zadanie winno być potwierdzone referencjami - załącznik nr 6. 6. Wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wykazanie: - co najmniej 1 osoby na 1 obiekt nadzorującej pracę ochrony w obiektach zamawiającego z licencją I stopnia ( załączyć licencję ), - że właściciel lub kierownik firmy posiadają licencję II stopnia ( załączyć licencję ), - posiadania lub współpracy z patrolami interwencyjnymi z możliwością interwencji w ciągu 10 minut od chwili powiadomienia ( załączyć oświadczenie lub umowę ) - załącznik nr 4. 7. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 6, wykonawca nie wskazał wystarczające ilości osób, którymi będzie dysponował. Dodatkowo jeżeli Wykonawca korzysta z usług patrolu interwencyjnego innego podmiotu, zobowiązanie tego podmiotu do świadczenia usługi w zakresie objętym niniejszą umową. 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca dysponuje wykonawca - wyposażenie w bezprzewodowe środki łączności - minimum 1 szt. dla każdego pracownika oraz minimum 1 samochód osobowy w dyspozycji osoby nadzorującej ochronę z ramienia Wykonawcy w obiektach Zamawiającego - załącznik nr 5. 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 8, wykonawca nie wskazał narzędzi i urządzeń w zakresie wymaganym przez Zamawiającego. 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - na kwotę nie mniejszą niż 120 000 zł 11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - minimum 720.000,00 netto..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-dg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Dabrowie Górniczej ,ul. Szpitalna 13 , 41-300 Dąbrowa Górnicza.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Dabrowie Górniczej ,ul. Szpitalna 13 , 41-300 Dąbrowa Górnicza /Kancelaria/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.