eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoleczkowoSUKCESYWNE DOSTAWY ŁUGU SODOWEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-28

Ogłoszenie nr 314519 - 2016 z dnia 2016-09-28 r.

Koleczkowo: SUKCESYWNE DOSTAWY ŁUGU SODOWEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 305108-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 19168071300000, ul. Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce  , 84207   Koleczkowo, państwo , woj. pomorskie, tel. 586 725 000, faks 586 727 474, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.ekodolina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SUKCESYWNE DOSTAWY ŁUGU SODOWEGO

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OZP-P/22/2016/Ług

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ługu sodowego do instalacji odwróconej osmozy, przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, na zasadach opisanych poniżej: a) Ług sodowy roztwór 50 % techniczny o parametrach: o wodorotlenku sodu 49%-51% (wg ISO 979) o Zawartość chlorku sodu %(m/m), mniej niż 0,05% o Zawartość chloran (V) sodu %(m/m), mniej niż 0,005% o Zawartość węglanu sodu %(m/m), mniej niż 0,2% o Zawartość żelaza mg/kg, mniej niż 5 mg/kg o temperatura w trakcie dostawy nie powinna przekraczać 35°C b) Całkowita ilość roztworu ługu sodowego nie więcej niż 100 Mg (143 000 dm3), c) Czas dostawy - 72 godziny od złożenia zamówienia na zbiornik o objętości 1 m3, 5 dni roboczych do zbiornika ZP 80. d) Zamówienia jednostkowe będą składane pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy podany w ofercie w dni robocze, w godz. od 8:00 do 16:00. e) Częstotliwość dostaw nie rzadziej niż raz na 5 tygodni; w przypadku awarii lub przestoju w pracy podczyszczalni czas pomiędzy poszczególnymi dostawami może ulec wydłużeniu, o czym wykonawca zostanie poinformowany nie dłużej niż 72 godziny po wystąpieniu awarii. f) Dostawy wodorotlenku sodu odbywać się będą w dwóch wariantach: 1) Dostawa w zbiorniku DPPL o pojemności 1000 dm3 - jednostkowa dostawa wyniesie co najmniej 500l (715 kg). Maksymalna ilość wodorotlenek sodu wynosić będzie 3 m3 (4290 kg) - należy przewidzieć przetoczenie ługu do stacji dozującej nie rzadziej niż raz na 5 tygodni. W związku z prowadzoną inwestycją rozbudowy podczyszczalni do grudnia 2016r. częstotliwość dostaw może wynieść do 1 m3 na 1,5 tygodnia. 2) Dostawa do zbiornika ZP 80 - jednostkowa dostawa wyniesie co najmniej 6 m3 (7150 kg) Maksymalna ilość 8 m3 (11 440 kg). Do zbiornika możliwy będzie przeładunek za pomocą cysterny zgodnie z dokumentacją zbiornika. Dopuszcza się załadunek zbiornika ZP 80 ze zbiorników DPPL. Zakładana częstotliwość dostaw - nie rzadziej niż 1 raz na 5 tygodni. Przewidywany termin pierwszej dostawy ługu do zbiornika ZP 80 - w listopadzie 2016r. g) Dostawa odbywać się będzie zgodnie z przepisami BHP, instrukcją stanowiskową (zał. nr 7) i kartą charakterystyki substancji niebezpiecznej (zał. nr 6) oraz dokumentacją zbiornika ZP 80. h) Przeładunek odbywać się będzie w godz. 8-14 (za wyjątkiem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy), zgodnie z kartą charakterystyki substancji niebezpiecznej, i) Transport na terenie zakładu zgodnie z ADR, j) Do każdej dostawy jednostkowej Wykonawca (Dostawca) dołączy dokument wydania ługu sodowego oraz świadectwo badania jakości. k) Dokument wydania ługu sodowego zawierać będzie w szczególności następujące informacje: 1. datę wydania dokumentu, 2. nazwę producenta ługu sodowego, 3. miejsce przyjęcia ługu sodowego, 4. datę i godzinę przyjęcia ługu sodowego, 5. ilość dostarczonego ługu sodowego wyrażonego w kg, 6. numer rejestracyjny pojazdu dostarczającego ług sodowy, 7. czytelne podpisy osoby przekazującej i przyjmującej. l) Maksymalny czas przeładunku ługu sodowego wynosi 4 godziny, m) Miejsce dostaw: Eko Dolina Sp. z o. o., Łężyce Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo. n) Transport, rozładunek i przetoczenie ługu sodowego do zbiorników Zamawiającego zapewnia Wykonawca. UWAGA: Zamawiający informuje, że na terenie zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego zgodny z PN-EN ISO 14001.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 24311520-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT129000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Paweł Szawlis Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TRAF II ,  trafgdnia@o2.pl,  ul. Wielkopolska 377,  81-531,  Gdynia,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 163590
Oferta z najniższą ceną/kosztem 163590Oferta z najwyższą ceną/kosztem 166050
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.