To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-28
Ogłoszenie nr 314519 - 2016 z dnia 2016-09-28 r.
Koleczkowo: SUKCESYWNE DOSTAWY ŁUGU SODOWEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 305108-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
19168071300000, ul.
Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
,
84207
Koleczkowo, państwo
, woj.
pomorskie, tel.
586 725 000, faks
586 727 474, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.ekodolina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNE DOSTAWY ŁUGU SODOWEGO
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OZP-P/22/2016/Ług
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ługu sodowego do instalacji odwróconej osmozy, przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, na zasadach opisanych poniżej: a) Ług sodowy roztwór 50 % techniczny o parametrach: o wodorotlenku sodu 49%-51% (wg ISO 979) o Zawartość chlorku sodu %(m/m), mniej niż 0,05% o Zawartość chloran (V) sodu %(m/m), mniej niż 0,005% o Zawartość węglanu sodu %(m/m), mniej niż 0,2% o Zawartość żelaza mg/kg, mniej niż 5 mg/kg o temperatura w trakcie dostawy nie powinna przekraczać 35°C b) Całkowita ilość roztworu ługu sodowego nie więcej niż 100 Mg (143 000 dm3), c) Czas dostawy - 72 godziny od złożenia zamówienia na zbiornik o objętości 1 m3, 5 dni roboczych do zbiornika ZP 80. d) Zamówienia jednostkowe będą składane pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy podany w ofercie w dni robocze, w godz. od 8:00 do 16:00. e) Częstotliwość dostaw nie rzadziej niż raz na 5 tygodni; w przypadku awarii lub przestoju w pracy podczyszczalni czas pomiędzy poszczególnymi dostawami może ulec wydłużeniu, o czym wykonawca zostanie poinformowany nie dłużej niż 72 godziny po wystąpieniu awarii. f) Dostawy wodorotlenku sodu odbywać się będą w dwóch wariantach: 1) Dostawa w zbiorniku DPPL o pojemności 1000 dm3 - jednostkowa dostawa wyniesie co najmniej 500l (715 kg). Maksymalna ilość wodorotlenek sodu wynosić będzie 3 m3 (4290 kg) - należy przewidzieć przetoczenie ługu do stacji dozującej nie rzadziej niż raz na 5 tygodni. W związku z prowadzoną inwestycją rozbudowy podczyszczalni do grudnia 2016r. częstotliwość dostaw może wynieść do 1 m3 na 1,5 tygodnia. 2) Dostawa do zbiornika ZP 80 - jednostkowa dostawa wyniesie co najmniej 6 m3 (7150 kg) Maksymalna ilość 8 m3 (11 440 kg). Do zbiornika możliwy będzie przeładunek za pomocą cysterny zgodnie z dokumentacją zbiornika. Dopuszcza się załadunek zbiornika ZP 80 ze zbiorników DPPL. Zakładana częstotliwość dostaw - nie rzadziej niż 1 raz na 5 tygodni. Przewidywany termin pierwszej dostawy ługu do zbiornika ZP 80 - w listopadzie 2016r. g) Dostawa odbywać się będzie zgodnie z przepisami BHP, instrukcją stanowiskową (zał. nr 7) i kartą charakterystyki substancji niebezpiecznej (zał. nr 6) oraz dokumentacją zbiornika ZP 80. h) Przeładunek odbywać się będzie w godz. 8-14 (za wyjątkiem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy), zgodnie z kartą charakterystyki substancji niebezpiecznej, i) Transport na terenie zakładu zgodnie z ADR, j) Do każdej dostawy jednostkowej Wykonawca (Dostawca) dołączy dokument wydania ługu sodowego oraz świadectwo badania jakości. k) Dokument wydania ługu sodowego zawierać będzie w szczególności następujące informacje: 1. datę wydania dokumentu, 2. nazwę producenta ługu sodowego, 3. miejsce przyjęcia ługu sodowego, 4. datę i godzinę przyjęcia ługu sodowego, 5. ilość dostarczonego ługu sodowego wyrażonego w kg, 6. numer rejestracyjny pojazdu dostarczającego ług sodowy, 7. czytelne podpisy osoby przekazującej i przyjmującej. l) Maksymalny czas przeładunku ługu sodowego wynosi 4 godziny, m) Miejsce dostaw: Eko Dolina Sp. z o. o., Łężyce Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo. n) Transport, rozładunek i przetoczenie ługu sodowego do zbiorników Zamawiającego zapewnia Wykonawca. UWAGA: Zamawiający informuje, że na terenie zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego zgodny z PN-EN ISO 14001.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
24311520-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT129000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 163590 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





