eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleODWODNIENIE PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 426 W M. ZALESIE ŚLĄSKIE - PRZEPUST NR 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-14

Opole: ODWODNIENIE PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 426 W M. ZALESIE ŚLĄSKIE - PRZEPUST NR 1
Numer ogłoszenia: 314433 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu , ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, faks 077 4581352.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODWODNIENIE PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 426 W M. ZALESIE ŚLĄSKIE - PRZEPUST NR 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 7.1. Przedmiotem zamówienia jest odwodnienie przepustu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 426 w m. Zalesie Śląskie - przepust nr 1. 7.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień: Główny przedmiot - 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Dodatkowy przedmiot - 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 7.3. Zakres zamówienia: W ramach zamówienia wykonany zostanie montaż: 1) kanału z rur fi 400 mm - 59,0 m, 2) kanału z rur PCV fi 400 mm - 5,0 m, 3) separatora zanieczyszczeń typu SK-200 - 1 szt, 4) studni rewizyjnych połączeniowych fi 1000 mm - 3 szt, 5) osadnika -1szt 7.4. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie między innymi do opracowania i wykonania: a) planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b) geodezyjnego operatu powykonawczego dla całości zadania, c) innych prac wymienionych w szczegółowej specyfikacji technicznej, d) Programu Zapewnienia Jakości (PZJ), e) zatwierdzonego przez właściwy organ projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; Koszt powyższych opracowań poniesie wykonawca robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki: 1. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania minimum 1 zadanie w zakresie robót drogowych o wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto, przez które zamawiający będzie rozumiał budowę, przebudowę dróg, chodników, parkingów z kanalizacją deszczową na drogach krajowych i wojewódzkich z wyłączeniem kanalizacji sanitarnej oraz remontów dróg. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden spełnia powyższy warunek. 2. POTENCJAŁ KADROWY: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach: a) kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane i doświadczenie minimum 5 lat oraz zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa - minimum 1 osoba b) kierownik robót branży sanitarnej posiadający uprawnienia budowlane i doświadczenie minimum 3 lata oraz zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa - minimum 1 osoba Przez wymagane minimalne doświadczenia zawodowego dla powyższych stanowisk rozumie się lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych. Kierownik robót branży sanitarnej musi posiadać uprawnienia budowlane stosowne do rodzaju robót i pełnionej funkcji (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane). Do oferty należy dołączyć stosowne kopie uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. W przypadku zmiany po podpisaniu umowy osób na wymienionych powyżej stanowiskach wykonawca będzie musiał wykazać, że osoby te spełniają wymagane warunki. 3. POTENCJAŁ TECHNICZNY: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej: a) koparkę lub koparko - ładowarkę - min. 2 szt., b) zagęszczarki wibracyjne - min. 2 szt., c) walec drogowy stalowy - statyczny samojezdny min. 10 ton - min. 1 szt., d) dźwig/żuraw - min. 1 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4. UBEZPIECZENIE: Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie niższą niż 500 000,00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia co najmniej jeden wykonawca. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz ważniejszych zadań wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z uprawnieniami i zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 5.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia. 6.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6., wykonawca wskazał potencjał techniczny, którym będzie dysponował. 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być wniesione w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 3. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 i 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w podpunkcie 1b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 9., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.